Webside for Blikkenslager Harald Bårdseng AS Prosjekt 39E av Stian Ølstørn.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
GoOnline XP publisering Hvordan komme i gang med GoOnline XP. Denne presentasjonen tar deg steg for steg gjennom oppsett av nettsted med bruk av GoOnline.
Advertisements

Bedriftsutvikling i Coop Helgeland avd. Elektro
Vestas nyhetsbrev Gulltaggen 2006 Navn • Arrangement.
Hvordan vinne på auksjonene? Ingen fasit, men mange gode triks.
OPEN SPACE TECHNOLOGY Mads Bruun Høy
Automatic Delivery Rewards Hovedtrekk. Automatic Delivery Rewards •Automatic Delivery Rewards (ADR) er et program hvor en distributør eller kunde kan.
Hvordan etablere nettbutikk med GoOnline Commerce
GoOnline publisering Hvordan komme i gang med GoOnline. Denne presentasjonen tar deg steg for steg gjennom oppsett av nettsted med bruk av GoOnline Proffesional.
Heidi Sitara Fjeldvig Renate Gulbrandsen
For elever til videregående skole
ELEKTRONISKE KOMMUNIKASJONSSYSTEMER
Hvordan bestille fast telefoni. 1. Logg inn på og velg ”Legg til bedriftsordre”
Utnytt flere muligheter på web Fokuser på det kreative
HOVEDOPPGAVE HIØ Tom Dan Odd-Harald.
Webhotell, e-post, nettsted, innholdsredigering og rollebasert innhold
Marketing Mix Kjetil Aukland - BI Kristiansand
Problem Solution Key Metrics Unfair advantage Problem for bruker: • Ting er for dyrt(for meg) • Jager tilbud • Får ikke info om når produkt er på tilbud.
Markedsføring kommunikasjon. Markedsføring  Markedsføring – muligheten og nødvendigheten til muligheten og nødvendigheten til suksess. suksess.
Hvordan kan Telenor og din Telenor-forhandler bistå gründere og småbedrifter og gjøre hverdagen din enklere?
Bring videre Bring videre er ett hovedprosjekt om mulighetenes marked for Bring Express Østfold. Vi har kartlagt interessante næringer og personlig intervju.
Miljøknaggsystemet/- Solnør Gaard produkter AS på internett
1. Politikeren har vært den drivende kraft til å få nedlagt stedets største industribedrift, noe som vil betyr arbeidsløshet for mange hundre mennesker.
[Produktnavn] Markedsføringsplan
Case mellomstor bedrift
Merkeverkstedet Hvorfor burde kunden velge oss?. Tilbud og etterspørsel…. Erkjennelse: De frittstående hadde ikke vært her hvis det ikke fantes etterspørsel.
Samler informasjon – alt på ett brett Brukervennlig Integrerbart
Arbeidsgivers losteam Arbeid og psykisk helse
Lag og foreninger Dynamisk nettløsning og kalendermodul for foreninger i Steinkjer Kommune, utviklet med PHP og MySQL. Hovedprosjekt HiST våren av.
Skape kundeverdi, tilfredshet og lojalitet
Anvendelse av verktøyene
Hovedprosjekt ved HiO våren 2011 Kjetil Hårtveit, s
KANBAN som bevis på at regler ikke er til for å følges Smidig 2010 Aud Jorun Forbord – KANTEGA AS.
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 6
Opprette håndballskole NB:I tillegg se komentarer fra “Billetter” ppt.
Integrasjon Microsoft CRM Microsoft AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde,
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Global Alle versjoner av SuperOffice og Visma Global ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger.
SuperOffice CRM Visma Business
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon
Microsoft CRM Visma Business
1 Retningslinjer for Aktivt bruke egne websider som den viktigste informasjonskanal Nyheter og informasjon bør publiseres kun en gang.
FoU behov og næringslivet i Finnmark Marit Helene Pedersen Regiondirektør NHO Finnmark Alta 26.juni 2008.
IKT-strategi og nettverksbeskrivelse for Farsunds Avis Arbeidsted: Farsunds Avis Kontaktperson: Steinar Spjelkaviknes Veileder: Jostein Lund Oppgave 1E.
PETS – Oppdal april 2010 HOVEDMENY  Hjem  Opplæring  Mål  Mål og status  Websider 2280  Smart på web  Tips  Sosial medier  Demo webwiz.
Oppdater.com Web-publiseringssystem for InCreo AS Øyvind Henriksen
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
Gruppeundervisning /
Øving 2 – Markedsplanen I
Fordypningsprosjekt SIF8094 INCO - Inkrementell systemutvikling med RUP/XP.
Felles Identitet Gjennom Merkevare & Omdømme Bodø, 13. sep 2012 Kjetil Aukland BI Kristiansand.
Kapittel 8: Profilering Entreprenørskap og bedriftsutvikling 1. Lærer: Roar Bjerkeli.
5.4 Markedsstrategi- del 2 Velge markedsføringstiltak Velge tiltak som øker salget. Vi bruker de fem P’ene – Pris – Produkt – Plass (distribusjon) – Påvirkning.
Å starte bedrift. Forretningsplan Forretningsidè Markedsvurdering Markedsføring Lokaler og utstyr Organisering Økonomi.
Det manglet en nettside med oversikt over alle snøscooterløyper i landet. Nesten alle kommuner har ulikt oppsett / plassering av hvor man finner info.
Fra «Særstilling» til «Omstilling». Alle tiltak inkludert 75 VTA-plasser fordelt på 6 lokasjoner i Sør- og Midt-Troms med hovedkontor i Harstad Likeverd.
Markedsføring.
Nettpress er et effektivt verktøy for å få oppmerksomhet rundt pressemeldinger og presseinformasjon
Salgsamtalen Innesalg.
Tittel Undertittel som beskriver aktiviteten deres
Tittel Undertittel som beskriver aktiviteten deres
Kurs i entreprenørskap
[Produktnavn] Markedsføringsplan
(Selskapsnavn) Forretningsplan
Kapittel 10 Monopol 1.
Bedriftsøkonomi Bedrifter kan ikke overleve uten at de skaper verdier for markedet og kundene Verdiene må skapes til lavere kostnader enn konkurrentene.
Direkte salg i appen Regler for lag en deal
Strategisk markedsføring
Hvorfor markedsføring? Morten H. Abrahamsen Førsteamanuensis BI
Dialogmelding lege - lege
Undertittel (type produkt)
Utskrift av presentasjonen:

Webside for Blikkenslager Harald Bårdseng AS Prosjekt 39E av Stian Ølstørn

 Blikkenslager Harald Bårdseng AS  Veileder Øyvind Hallsteinsen

 Etablere en webside for bedriften.  Presentere bedriften på www  Utvikle en databaseløsning der prosjekter presenteres.  Utvikle en side der kunder kan sende inn forespørsler på pris/jobb.  Få ned utgiftene på markedsføring.

 Mye tid blir brukt på de samme spørsmålene fra kunder.  Reklamer blir unødvendig store pga av dette er den eneste kanalen bedriften har for å presentere seg for markedet.  Ingen websideløsning finnes i dag. Kun domene er parkert.

 Databaseløsning er utviklet.  En side for forespørsler er utviklet.  Bedriften er presentert på www  Kontaktinformasjon og hva bedriften kan gjøre for kunden er presentert.

 Få satt inn bilder  Få på plass webhotellet  Få ordnet databaseløsningen optimalt  Ferdigstille websiden