Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
Salgsamtalen Innesalg
2
Tema: Salgssamtalen og closing av innkomne forespørsler
Målgruppe: Innesalg/booking av konferanser i alle brand Tidsramme: 2 dager Leverandør: Institutt for salg og markedsføring Ansvarlig i Choice Hotels: Kari-Anne Røisland Påmelding: Pris: Kr. 3000,- pr. deltaker (reise/opphold i tillegg)
3
Målsetning Gi deltakerne ytterligere kunnskap om hvordan vi jobber med konferansesalg i Choice Hotels. Kvalitetssikre innesalgs bruk av salgssystemer og dokumentmaler Økt closing på innkomne forespørsler
4
Innhold (1) Håndtere innkommende forespørsler.
Til tider en hektisk arbeidsplass, hvor kunden bestemmer. Planlegging og struktur i arbeidet? Samarbeid med utesalg? En del av salgsavdelingen? Eierskapet til kunden / tilbudet? Kunnskaper, ferdigheter, styring og motivasjon.
5
Innhold (2) Ordre Tilbud Behov Kunden ringer inn Closing
Beslutningsprosessen Bekymring for beslutning (Behov for å sende tilbud?) Tilbud Bruk av maler i Super Office Skrive selgende tilbud Følge det opp, systematikk Invitere på visning (samarbeide med utesalg?) Avdekke og utvikle kundens behov Åpne, lukkede, ledende og nøytrale spørsmål Ferdigheter i lytting Argumentere egne USP Håndtere innvendinger, herunder pris Fra kalde fakta til nytteverdi for kunden Behov Kunden ringer inn "Fra forespørsel til salg" Arbeidsrutiner Struktur
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.