Brukerundersøkelsen 2011 NAV Årstad. NAV, 08.07.2014Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Nordlandsbankens forventningsindikator for n æ ringslivet i Nordland 2009 Sp ø rreunders ø kelse gjennomf ø rt i november og desember 2008 blant 100 bedriftsledere.
Advertisements

Aktiv I Oslo.no Nettstedet for folk i Oslo og Akershus.
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
Norsk Gallup Institutt AS Gallup InterTrack Januar 2000 Skrevet av: Tore Wæthing, Norsk Gallup Institutt AS INTER TRACK  Internett informasjon 
”Jeg reiser smart”-kampanjen 26. april – 12. juni 2010
Copyright Nord Europas største møteplass for innkjøpere og leverandører ! Oslo,17. desember 2007 Side 1.
Bruker- og medarbeiderundersøkelser 2012 – Tilnærming, hovedkonklusjoner og resultater KONGSVINGER KOMMUNE.
Brukerundersøkelse Bergen uke Brukerundersøkelse Bergen uke Respondenter Totalt antall besvarelser: 1852 De fordeler seg på bydelene.
Avklaringspunkter målekort NAV Buskerud –
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – praktisk bistand fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – hjemmesykepleie fra kommunal.
Arbeids- og velferdsetaten Arbeids- og velferdsdirektoratet Spesialenhetene Organisasjonskart fra NAV.
Bruk av data fra Skoleporten Grunnskolering - veilederkorpset 6. november 2013 Øyvind Lind Kvanmo.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2012 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser.
Om Norsk Finansbarometer 2010 Norsk Finansbarometer er en syndikert undersøkelse gjennomført av TNS Gallup i samarbeid med FNO (Finansnæringens Fellesorganisasjon)
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer Om Norsk Finansbarometeret 2012 Norsk Finansbarometer er en syndikert undersøkelse gjennomført.
Questback 2012 Questbacken er basert på svar fra de som har vært til veiledning ved Karrieresenteret i Nord- Trøndelag. Det var ca. 325 som svarte i 2012,
s. 1 Gjennomføring i vgo i Nordland Rådgiversamling Foto: Crestock.com.
Brukerundersøkelse Bergen uke Brukerundersøkelse Bergen uke Respondenter Totalt antall besvarelser: 1852 De fordeler seg på bydelene.
Folkehelsearbeid i Nav
NAV og flyktningearbeidet ”Nytt oppdrag – nye muligheter!”
Drammen 20.september 2009 NAV Drammen – Mangfold og omdømme Elisabeth G. Holen NAV – leder Drammen.
Noen «nyheter» NAV Nordland/Jack Inge. NAV, Side 2 Arbeidsmarkedet i Nordland  Fortsatt stort behov for kvalifisert arbeidskraft ( jfr
1 1 Finansstatistikk som speiler samfunnet Nordisk statistikermøte august København Jon Ivar Røstadsand Statistisk sentralbyrå, Norge.
Arbeids- og velferdsforvaltningen
Resultater etter KBLs opplæring i husleieloven og forvaltningsloven
Kommuneundersøkelse høst 2010 for Distriktssenteret - Kompetansesenter for distriktsutvikling.
Er dagkirurgi et trygt behandlingstilbud til brystkreftpasienter
Olweus spørreundersøkelse Første gangs undersøkelse Grafikk.
Brukerundersøkelse Klikk Helse (antall respondenter: 439) Gjennomført i perioden 17. septmeber til 29. oktober 2008 Av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck.
KLIKK SAMLIV Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Mars 2009.
KLIKK FRILUFT Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Januar 2009.
KLIKK REISE Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Mars 2009.
Brukerundersøkelse av Trivselsprogrammet Høst 2013 (utdrag)
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – praktisk bistand fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – praktisk bistand fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie fra kommunal.
PROFILUNDERSØKELSE APRIL Datainnsamling: Telefonintervju Utvalg: Tilfeldig, representativt utvalg på 500 personer 15 år+ ble intervjuet i Møre&Romsdal,
Arbeidsmarkedet nå desember 2011 Balsfjord, Karlsøy og Tromsø.
Arbeidsmarkedet nå februar 2012 Balsfjord, Karlsøy og Tromsø.
PROSJEKT: UADRESSERT REKLAME Omnibus: 23. august – 30 august 2006
Arbeid er førstevalget
Hva sier tallene oss?.
Brukerundersøkelse gjennomført for Bergen kommune Foresattes tilfredshet med kommunens barnehager © TNS Gallup – Politikk & samfunn Avdelingsleder.
Brukerundersøkelse ved Deichmanske Bibliotek Vi utformet og utførte en brukerundersøkelse om brukernes lånevaner etc. på Deichmanske Bibliotek i Oslo.
Brukerundersøkelsen 2011 Bergen. NAV, Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne i Hordaland.
Næringslivets økonomibarometer Resultater for NHO Vestfold- 4. kvartal 2014.
Program 08:30 Velkommen 08: :05Gjennomgang av resultater og funn Direktør Hans Christian Holte, Difi 09: :15Innbyggerundersøkelsen – Et viktig.
Brukerundersøkelsen 2010 Bergen. NAV, Side 2 Brukerundersøkelse Bergen uke Respondenter (fjoråret i parentes) Totalt antall besvarelser:
Undersøkelse om bruk av proteinshaker og proteinpulver blant barn og unge Gjennomført november 2015.
Personbrukerundersøkelse 2017
Lokal brukerundersøkelse for NAV-kontorene i Hordaland
Næringslivets økonomibarometer – Trøndelag Kort om undersøkelsen 4
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Åsane
Grue - Kommunesammenslåing.
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Ytrebygda
Eidskog - Kommunesammenslåing.
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Bergenhus
Brukerundersøkelser - resultat
Lokal brukerundersøkelse 2015 NAV-kontorer i Hordaland
Antall stemmer fordelt på kommune
Bruker- og pårørendeundersøkelsen 2018
NAV ANDØY.
Antall stemmer fordelt på kommune
Utskrift av presentasjonen:

Brukerundersøkelsen 2011 NAV Årstad

NAV, Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne i Hordaland har blitt mer fornøyd med NAV.  Totalt sett har andel fornøyde brukere økt fra 78% i 2010 til 82% i  Størst fremgang finner vi på spørsmålene knyttet til ventetid, kunnskap hos den NAV-ansatte og opplevelsen av å få den hjelp og informasjon man trenger.  Brukerundersøkelsen er gjennomført blant brukere som var innom NAV-kontorene i Hordaland i uke 35 i år.

NAV, Side 3 Samlede offisielle resultater for kontoret Tall i prosent N= 393

NAV, Side 4 Samlede resultater for kontoret, alle alternativer Tall i prosent N= 393

NAV, Side 5 Endring i andel enige på servicespørsmålene Endring i prosentpoeng Minus = negativ utvikling

NAV, Side 6 Sammenligning av kontor opp mot tjenesteområde og fylket (prosentandel enig i utsagnene)

NAV, Side 7 Antall ganger respondentene hadde vært i kontakt med NAV kontoret siste måneden