Brukerundersøkelsen 2011 NAV Årstad
NAV, Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne i Hordaland har blitt mer fornøyd med NAV. Totalt sett har andel fornøyde brukere økt fra 78% i 2010 til 82% i Størst fremgang finner vi på spørsmålene knyttet til ventetid, kunnskap hos den NAV-ansatte og opplevelsen av å få den hjelp og informasjon man trenger. Brukerundersøkelsen er gjennomført blant brukere som var innom NAV-kontorene i Hordaland i uke 35 i år.
NAV, Side 3 Samlede offisielle resultater for kontoret Tall i prosent N= 393
NAV, Side 4 Samlede resultater for kontoret, alle alternativer Tall i prosent N= 393
NAV, Side 5 Endring i andel enige på servicespørsmålene Endring i prosentpoeng Minus = negativ utvikling
NAV, Side 6 Sammenligning av kontor opp mot tjenesteområde og fylket (prosentandel enig i utsagnene)
NAV, Side 7 Antall ganger respondentene hadde vært i kontakt med NAV kontoret siste måneden