Arbeidskrav 3 konsept, forpakning, identitet, patent

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Aftenposten Junior Norges eneste avis for barn
Advertisements

Produkter for en bedre hverdag…
Materiellgrunnlaget for Miljøpartiet De Grønne
«Strykebrettcover og stativ»
Plan for markedssatsing: <sett inn navn på markedssatsing>
Lesbarhet på pakninger/rutetabeller og offentlige skjemaer
Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
Design, arkitektur og kommunikasjon. Emne Design og innovasjon
Grafisk design Visuell kommunikasjon
Arbeidskrav 4 I min skisseprosess har jeg lånt dette bilde fra internett
Emilie Alexandra Ertman 1mka
•MXI, Xocai, sunne sjokoladeprodukter •Eier og grunnlegger. Diabetes 2, før og etter sjokoladen…. •Bivirkning: komme i balanse.
Det norske øko-markedet
Tid: fredag Vi holder dørene åpne fra Sted: Making Waves, Kristian IVs gate 13, Oslo Påmelding:
Kildesortering Foto: Grønt Punkt Norge.
Av Karen Christine Biørn-Lian
GrillGilde møter forbrukerens behov Raske middager på grillen eller engangsgrillen Ferdig til å legge rett på grillen og kort grilltid Tynnere skiver.
Firmaets fordeler. Vi har en type stein ulik andre, som er lett å bruke! Vi har eksklusive rettigheter på dette bruddet, og denne type murstein. Murere.
Arbeidskrav 3 HIOA Av Anne-Sophie, Kristine og Birthe
Torsdag 21. juni BIE Sommerskole ved Wenche (W) og Ulf (U)
Prosjektoppgave Grafikk og Digitale foto
GRUPPEOPPGAVER - samling 3 ALLE ER IKKE MENT Å GJØRE ALLE DELOPPGAVENE, DE FORDELES.
Teknologiledelse 1 Hvordan utvikle produkter med høy designfokus Kristine Holbø SINTEF Teknologiledelse.
. LOKALMATBUTIKK Si litt om meg selv; og hvorfor start av butikk.
Arbeidskrav 3 HIOA Av Anne-Sophie, Kristine og Birthe
Prosjektoppgave Grafikk og digital foto.
6. Navigation and Information Architecture Navigering og sidestruktur.
Eksamensoppgave i Design og innovasjon
Eksamensoppgave i Design og innovasjon
Konsept: Pierre Robert ØKO
Arbeidskrav 3 •konsept, forpakning, identitet, patent • Kunde: RINGNES BRYGGERIER. Produkt: Nytt feminint øl. Alkoholfritt For Flaske. For emballasje Gry.
Perspektiver-skråblikk! Research Educational Network Frode Søreide Erik Sørhaug.
Økologene.
«STRYKEBRETTCOVER OG STATIV»
DAK Design og innovasjon
Arbeidskrav 3 Del 2 Idéutvikling for illustrasjon, dekor eller kunstnerisk uttrykk. Jobb med ett av de to temaene dine. Arbeidet skal hovedsakelig foregå.
Sortimentutvidelse Arbeidskrav 3 HIOA Av Anne-Sophie, Kristine og Birthe ØKO.
MySaemien Sijte Arbeidskrav av Anita Kvilvang. Jeg har laget et forslag til utforming av et sørsamisk museum og kultursenter i sketchup. Jeg har brukt.
Mye på spill på Hamar. Sarepta Studio • 17 ansatte og har holdt på siden September • Jobber med egne spill i tillegg til konsulentvirksomhet.
«LYSE IDEER» Maske med refleks og lysdioder
EFF Omdømme Havbruksnæringen © TNS Gallup – September 2006/Anett Kalleland Devold.
NN / DATO - © Fiskeriforskning - Kan kopieres/videreformidles når kilde oppgis KLIPPFISK I PORTUGAL APRIL 2007 Betydningen av produktinformasjon Hvilken.
Hvordan skrive en god utredning?
Kurstreff 5 Siste kurstreff med kort repetisjon og samtaler om oppnådde mål og veien videre.
Kurstreff 4 Kurstreff 4 med matlaging.
Arbeidskrav 2 Design og innovasjon
Arbeidskrav2 «strykebrettcover og stativ»
 Mitt forslag til design av nytt signalbygg modellert i SketchUp tar utgangspunkt i kriteriene fra den åpne konkurransen til Statsbygg. Jeg har ikke.
UL stølen og dansebutikken swing it I samarbeid med first hotel marin.
Opplæring av nyansatte hos Blend.
Sortimentutvidelse Arbeidskrav 3 HIOA Av Anne-Sophie, Kristine og Birthe ØKO.
Arbeidskrav 3 HIOA Av Anne-Sophie, Kristine og Birthe
Arbeidskrav 3 konsept, forpakning, identitet, patent Kunde: RINGNES BRYGGERIER. Produkt: Nytt feminint øl. Alkoholfritt For Flaske. For emballasje Gry.
Inkluderende design fra industridesigneres ståsted
Bakgrunn og formål Bakgrunn:
 Kosthold i fokus  Butikkene blir bedt om å påvirke kundene til å spise sunt  Småbarna bestemmer hva familien skal spise til middag  Ungdom velger.
Grafisk Design Visuell kommunikasjon Intorduksjonsbilde.
Kosthold og Livsstil v/Jorunn E. Hauso
MarinePack - FOU- program for sjømatemballering Verdikjede- og strategianalyse av emballering av frosne hvitfiskfileter Jan Gjerde Ole Jørgen Hanssen Kjersti.
Mottakskontroll.
5.4 Markedsstrategi- del 2 Velge markedsføringstiltak Velge tiltak som øker salget. Vi bruker de fem P’ene – Pris – Produkt – Plass (distribusjon) – Påvirkning.
Vaskerull™ Observasjoner /Hypoteser/D ata/Trender (Hva vet vi?) Effektivitet etterfulgt av enkelhet er hovedriverne innenfor rengjøring (Ipsos, 2010).
Produktnavn Tittel på presentasjon. Oversikt Gi en kort beskrivelse av produktet eller tjenesten, brukerproblemene som løses, og brukerne produktet eller.
Kapittel 4: Effekter av merkeverdi for bedriftene
Orkla Matbarometer Danmark 2016
Sett inn bilde av produktet her
Sett inn bilde av produktet her
Produktnavn.
Sett inn bilde av produkt her
Utskrift av presentasjonen:

Arbeidskrav 3 konsept, forpakning, identitet, patent Kunde: RINGNES BRYGGERIER. Produkt: Nytt feminint øl. Alkoholfritt Oppdrag: Etikett for flaske. Bærbar emballasje Gry og Ingrid Sofie

Målgruppen Kvinner i alle aldre som er opptatt av helse og miljø. FORDELER VED PRODUKTET: mindre kalorier, lavkarbo grønt alternativ, økologisk ikke alkoholinnhold, også for gravide. tørstedrikk sommerdrikk, istedenfor hvitvin Lett tilgjengelig i mange butikker tilbehør til mat, fisk, suchi, salat...typisk sunn mat. Alternativ til lettbrus

Sammenlignbare og konkurrerende produkter sortert etter pris ERDINGER Privatbrauerei Erdinger Weißbräu Werner Brombach GmbH pris: 21,50 MUNKHOLM SOMMERØL Produsent Rignes pris:15,50 BITBURGER. Produsent Bitburger pris: 17,50 HANSA PILSNER 0%.produsent:Hansa Borg pris:13,90 AAS UTEN produsent Aas bryggerier Pris: 7,50 CLAUSTHALER produsent Hansa Borg pris 7,50 SEIDEL produsent Aas bryggerier pris:5,90 http://www.massiv.no/artikler/655/et-nytt-oel-som-metter-mindre

STIKKORD til design : FEMININ,DELIKAT OG FRISK FEMININISERE «BJØRNUNGEN», SOM TRADISJONELLT ER ET GUBBETE OG MASKULINT PRODUKT. Beholde flaskeformen, men i klart glass Etiketten skal inneholde navn, bryggeri og enkel produktopplysning. Ytterlige produkt- spesifikasjoner vil stå på etikett bak på flasken. Rødfargen,gull og Ringneslogoen skal beholdes, men brukes på en annen måte. Den opprinnelige ellipse formen strekkes og videreutvikles.

Moodboard

navneforslag OSLO FRISK LYST REN

Utgangspunkt for dekorelemener

SKISSER basert på moodboard «vakker»

fonter

Valg av font

utprøvinger

Utprøvinger av etikett

Ferdige forslag etikett

Trepack emballasje http://gtquickpack.com/2011/05/is-this-the-worlds-first-androgynous-beer-bottle/ Hvorfor tre-pack? Jenter drikker ikke så mye, -»harry» og drasse på en six-pack…

Skisser emballasje

Ferdig produkt