Besøkende på Klikk.no Demografisk profil besøkende på Klikk.no Basert på brukerundersøkelser på Bolig, Foreldre, Helse, Kjendis, Mat, Mote, Motor, Friluft.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Fakta om fagblader for bruk i annonsesalg •Utarbeidet for: Medlemmene i Fagpresseforeningen •Utarbeidet av: Synovate Project #:88505.
Advertisements

© Synovate Ltd. All rights reserved. The concepts and ideas submitted to you herein are the intellectual property of Synovate Ltd. They are strictly.
Kunstkonsum i storbyene Egil Bjørnsen, Seniorforsker Emma Lind, Forsker.
Nasjonalt senter for realfagsrekruttering. Senteret skal:  Styrke realfagenes stilling i samfunnet  Bidra til god rekruttering og økt kvinneandel i.
Hvordan er den økonomiske situasjonen i dag sammenlignet med for ett år siden? Base: 2012: N= 1000, 2011: N = 1000, 2010: N = 1000, 2009: N = 1001, 2008:
Arbeidsliv og rus. Generell del Grunnopplæring Januar/februar 2011 Bedriftssykepleier/HMS rådgiver Bodil Elise Gilje Tumyr.
Norsk Medieindeks 2012.h Lesertall for ukeblader, magasiner og tegneserier.
Annonsetest Hytteliv nr Hytteliv • lesere –57 % menn - 43 % kvinner • i opplag •11 utgaver i året •Lesetid: 59 minutter* •Bladet.
Aktiv I Oslo.no Nettstedet for folk i Oslo og Akershus.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN De aller første mediehusanalysene for magasiner og ukeblader.
Hvor ble det av forebygginga?
”Hvem besøker nettstedene” 4. kvartal 2008
Dyreparken på 300 sekunder.
Dersom du hadde solgt boligen din/deres i dag, ville du fått mer enn du i sin tid kjøpte den for? Base: 2013: N=796, 2012: N= 813, 2011: N = 799, 2010:
Ipsos MMI Norsk Medieindeks 2012.v
© Synovate Ltd. All rights reserved. The concepts and ideas submitted to you herein are the intellectual property of Synovate Ltd. They are strictly.
Attføringsmessa 18. januar 2012
1. Holdninger til NATO Oktober 2008 Ansvarlig konsulent Opinion: Erling JB Eriksen.
”Kunnskap er makt” – ”Kunnskap skal styre rike og land”
Om skole og næringslivssamarbeid
1 1 Tallenes tale - Om innvandring, innvandrere, etterkommere og levekår Verden til venstre Alna og Bjerke SV 30. august 2008 Lars Østby
Innhold Resultat fra holdningsundersøkelse om bomringen og Oslopakke PROSAM-rapport 120.
Always on, live research Rapport Finans Norge – 2013.
Utarbeidet av Synovate MMI v/ Kathrine Steen Andersen Februar 2008 Rapport for Postbanken Parforhold og økonomi 2008.
Gjennomført for AlkoKutt: Alkohol og barn år Rapport fra Synovate MMI v/ Mona Nilsen 24. april 2006.
Kommentarer til Hovedstadsmeldingen Fung. byråd for finans og utvikling Øyvind Såtvedt Oslo Bolig- og byplanforening 13. november 2007 Oslo kommune Byrådslederens.
LAGE RAPPORT MEDARBEIDERUNDERSØKELSEN.
Publikumsundersøkelse Ullern Rapport fra Synovate v/Wenche Berntsen Februar 2008.
Flytting i et segregert bylandskap
Kompetansetiltak for å sikre arbeidskraft, lengre yrkesløp og lavere sykefravær Seminar om etter- og videreutdanning for seniorer i arbeidslivet Oslo 14.
Digitale læremidler i den videregående skolen Utarbeidet for: Den Norske Forleggerforening, Utdanningsforbundet, Elevorganisasjonen og NFF. Utarbeidet.
© Synovate Gjennomført av Synovate 21.august 2008 Catibus uke 33 Norsk Fysioterapeutforbund.
Kunnskapsnasjonen Norge – en realistisk fremtid uten realfag?
1 Kommunal selskapsstatistikk Kilde Brønnøysund, september 2009 Bedriftsstyret Marianne B. Skou.
Relevant utdanning med høy kvalitet – realistiske forventninger til norsk høyere utdanning Marianne Harg, president i Tekna NOKUT-konferansen
Relasjoner og den følsomme hjernen Fagdag Barn 12.oktober 2012 Marit Bjartveit – spesialist i psykiatri Klinikkleder - Klinikk psykisk helse og avhengighet.
”nye” forskning.no Nina Kristiansen, februar 2008.
Klikk for å redigere tittelstil i malen Klikk for å redigere tekststiler i malen –Andre nivå Tredje nivå –Fjerde nivå »Femte nivå 1 Klikk for å redigere.
Juleunders ø kelsen Norge Synovate for Nordea.
Noen nye tall om søkemotorer 2008/2009 Kilde: iProspect,
Undersøkelse om Top Temps markedsposisjon 2008 Gjennomført for: Top Temp Gjennomført av: Synovate Februar 2008.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Januar 2010 Eiendomsmeglerforetakenes Forening og Norges Eiendomsmeglerforbund ECON Poyry og FINN.
Brukerundersøkelse Klikk Helse (antall respondenter: 439) Gjennomført i perioden 17. septmeber til 29. oktober 2008 Av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck.
KLIKK SAMLIV Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Mars 2009.
KLIKK FRILUFT Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Januar 2009.
KLIKK REISE Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Mars 2009.
BAKGRUNN På oppdrag for Boligbrygg Oslo KF har Synovate MMI gjennomført en kundeundersøkelse for å kartlegge holdningene til Boligbyggs omdømme og servicekvalitet.
Kan vi snakke om et kollektivt kristent minne i norsk kultur? Ida Marie Høeg, KIFO.
Foto: Jo Michael Smart vekst på Agder Politisk verksted, 12. juni 2014 Regiondirektør Siri Mathiesen NHO Agder.
Verdiskaping gjennom mangfold Statssekretær Oluf Ulseth (H) Oslo, 6. november 2002.
Høgskolen i Oslo IKT i ny grunnskolelærerutdanning ved LUI, HiO Seminar i regi av Ballast Hovedfunn fra Ballast-prosjektet. 2.Hva er digital.
KS Arbeidsgiverutvikling 2009
1 Klikk for fasit! Klikk for fasit!
Denne rapporten er unntatt offentlighet
© Synovate Omdømmemåling 2011 Gjennomført for Redningsselskapet Kystbefolkningen (AdHoc) Uke 1, 2011 Project #:84058.
Klikk for å redigere undertittelstil i malen OM – AV – FOR MANGFOLDIGE MUSUMSBRUKERE ved professor Anne-Britt Gran Oppdragsgivere: Kulturhistorisk Museum,
Bistandsmidler og utvikling Gjennomført for: Redd Barna Gjennomført av: Ipsos MMI Dato: 4. november 2013.
Mobilt medieinnhold Q © TNS Forbruker & Media Q Mobilt medieinnhold Q
© Synovate Ltd. All rights reserved. The concepts and ideas submitted to you herein are the intellectual property of Synovate Ltd. They are strictly.
Velkommen til konferansen Fysisk aktivitet – fremtidens legemiddel Folkehelseprogrammet i NFR, Sosial- og helsedirektoratet, Norges idrettshøgskole, Den.
Regional planstrategi
1.mars 2018 Videregående skole.
Konjunkturrapport for arkitektbransjen 1H 2017
Befolkning.
Høgskolen i Sør-Trøndelag, Avdeling for teknologi
En fylkesmanns refleksjoner om beredskap og samvirke ved overgang til nye regioner Klikk for å legge inn navn / epost / telefon.
Brukermedvirkning i praksis – bruk av FIT
هندوئیزم.
Rapport Veidekke.
Viktige spørsmål om kjønn, samliv og barn
Utskrift av presentasjonen:

Besøkende på Klikk.no Demografisk profil besøkende på Klikk.no Basert på brukerundersøkelser på Bolig, Foreldre, Helse, Kjendis, Mat, Mote, Motor, Friluft og Teknologi Innsikt v/Marianne M. Hewitt

Majoriteten av de besøkende på Klikk er kvinner 7 av 10 av de besøkende på Klikk er under 40 år Kilde: brukerundersøkelser på Klikk (Base: 1.658) Bolig, Foreldre, Helse, Mat, Kjendis, Motor, Friluft, Teknologi, Mote Kilde befolkningen: Synovate Norsk Målgruppeindeks Kilde: brukerundersøkelser på Klikk (Base: 1.556) Bolig, Foreldre, Helse, Mat, Kjendis, Motor, Friluft, Teknologi, Mote Kilde befolkningen: Synovate Norsk Målgruppeindeks

Høyere husstandsinntekt enn befolkningen generelt Majoriteten av de besøkende har høyere utdannelse Kilde: brukerundersøkelser på Klikk (Base: 1.588) Bolig, Foreldre, Helse, Mat, Kjendis, Motor, Friluft, Teknologi, Mote Kilde befolkningen: Synovate Norsk Målgruppeindeks Kilde: brukerundersøkelser på Klikk (Base: 1.591) Bolig, Foreldre, Helse, Mat, Kjendis, Motor, Friluft, Teknologi, Mote Kilde befolkningen: Synovate Norsk Målgruppeindeks

Side 4 De besøkende på Klikk er spredt over hele landet, men overvekt i Oslo/Akershus og Sørlandet Kilde: brukerundersøkelser på Klikk (Base: 1.666) Bolig, Foreldre, Helse, Mat, Kjendis, Motor, Friluft, Teknologi, Mote Kilde befolkningen: Synovate Norsk Målgruppeindeks