Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertKaroline Lauritzen Endret for 9 år siden
1
Undersøkelse om Top Temps markedsposisjon 2008 Gjennomført for: Top Temp Gjennomført av: Synovate Februar 2008
2
I 2006 og 2007 gjennomførte Top Temp kjennskapsmålinger/preferansemålinger via Synovates (tidl. MMI – Markeds- og Mediainstituttet) landsrepresentative omnibusundersøkelse. Årets undersøkelse er en direkte oppfølging av tidligere undersøkelser og spørsmålene er derfor de samme som i 2006 og 2007. Årets undersøkelse er gjennomført på Synovate sin ukentlige, telefoniske og landsrepresentative omnibusundersøkelse i perioden 29-31. januar i 2008. Dette var rett etter Top Temps kraftfulle kampanjeperiode i TV-kanalene og andre mediekanaler. Telefonomnibusen er en undersøkelse hvor det intervjues et tilfeldig utvalg av den norske befolkningen om flere forskjellige temaer. Utvalget er representativt for hele landet. I denne undersøkelsen, som i 2006 og 2007, har spørsmålene for Top Temp bare blitt stilt til personer i aldersgruppen 18-65 år. Det ble gjennomført 753 intervjuer i den aktuelle målgruppen. Bakgrunn/ Metode Kilde: Synovate
3
Top Temp er i 2008 nr. 3 av byråene på uhjulpet kjennskap Total uhjulpet kjennskap Kilde: Synovate Hvilke vikar- og bemanningsselskaper kjenner du til eller har du hørt om?
4
Den totale kjennskapen økte med 65 % fra 2007 til 2008 Total kjennskap Kilde: Synovate Hjulpet + uhjulpet
5
Top Temp er det eneste byrået som har en økning hvert år Til de som kjenner et eller flere byråer: Kilde: Synovate Dersom du skulle søke jobb som vikar – hvilke av byråene ville du da vurdere å kontakte?
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.