Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
Ipsos MMI Norsk Medieindeks 2012.v
Lesertall for magasiner, ukeblader og tegneserier Datainnsamling: Januar-desember 2011
2
Om undersøkelsen Norsk Medieindeks viser hvor mange lesere en gjennomsnittlig utgave av et medium har. Lesertallene fremskaffes ved å: Intervjue et tverrsnitt av den norske befolkningen. Intervjuene gjøres ved personlig besøk i hjemmet Intervjuobjektene blir vist forsider og logo av alle deltagende medier før de blir stilt spørsmål om hvilke de har vært innom i løpet av siste 12 måneder Spørsmål om lesing blir deretter stilt til de som har lest eller tittet i bladet i løpet av de siste 12 månedene
3
Aktualitet & TV (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +
4
Bil og båt (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +
5
Næringsliv (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +
6
Bolig og interiør (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +
7
Bolig og interiør - utvikling
8
Kvinne (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +
9
Kvinne - utvikling
10
Foreldre (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +
11
Menn (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +
12
Mat, helse og livsstil Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +
(000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +
13
PC, lyd og bilde (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +
14
Sport, reise, friluftsliv og vitenskap
(000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +
15
Tegneserier (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +
16
Ung (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +
17
Avismagasiner (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +
18
Utvikling - bladkategorier
(000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +
Liknende presentasjoner
© 2023 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.