Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Ipsos MMI Norsk Medieindeks 2012.v

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Ipsos MMI Norsk Medieindeks 2012.v"— Utskrift av presentasjonen:

1 Ipsos MMI Norsk Medieindeks 2012.v
Lesertall for magasiner, ukeblader og tegneserier Datainnsamling: Januar-desember 2011

2 Om undersøkelsen Norsk Medieindeks viser hvor mange lesere en gjennomsnittlig utgave av et medium har. Lesertallene fremskaffes ved å: Intervjue et tverrsnitt av den norske befolkningen. Intervjuene gjøres ved personlig besøk i hjemmet Intervjuobjektene blir vist forsider og logo av alle deltagende medier før de blir stilt spørsmål om hvilke de har vært innom i løpet av siste 12 måneder Spørsmål om lesing blir deretter stilt til de som har lest eller tittet i bladet i løpet av de siste 12 månedene

3 Aktualitet & TV (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +

4 Bil og båt (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +

5 Næringsliv (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +

6 Bolig og interiør (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +

7 Bolig og interiør - utvikling

8 Kvinne (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +

9 Kvinne - utvikling

10 Foreldre (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +

11 Menn (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +

12 Mat, helse og livsstil Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +
(000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +

13 PC, lyd og bilde (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +

14 Sport, reise, friluftsliv og vitenskap
(000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +

15 Tegneserier (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +

16 Ung (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +

17 Avismagasiner (000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +

18 Utvikling - bladkategorier
(000) Norsk Medieindeks 2012.v, personer 12 år +


Laste ned ppt "Ipsos MMI Norsk Medieindeks 2012.v"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google