Møte for bedriftskontaktene 6. september 2012. • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Markedsføring, rekruttering og lojalitet
Advertisements

Møte for bedriftskontaktene 4. oktober • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda.
Det handler om byen vår Bergen har et problem • Luftforurensingen i Bergen er helseskadelig. Det er påvist at folk blir syke • Hver dag står folk i lange.
Møte for bedriftskontaktene 28. august * Kort status * Besøk fra Team Carma * Veien videre: Finansiering og prioriteringer Agenda.
Rekruttering og utvikling av klubben som nettverksarena.
Digital markedsføring
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Daglig leder program Samling 2, sept. Hensikt.
Møte for samkjøringsambassadører 5. november 2012.
Salgsteknikker & Sosial media
Velg sjøveien - medieomtale og annonsering Informasjonssjef Anne Kristin Hjukse Oslo Havn KF.
Gardermoen, 24. september 2013 Ståle Tunang-Nybakk Utbredelse av pleie- og omsorgsmeldinger v1.6.
American Express – Ny medlemsfordel i YS
Månedsbrev fra Blåklokka
Naturvernforbundetskolen: Hvordan drive et lokallag Tema på foredraget: Lokallag; medlemmer, sak, økonomi og administrativt Tid: ca 30 min For mer info.
Enkel forklaring av hvordan bygge nettverk i euroSMART!
FIRST LEGO LEAGUE 2014.
Smart bruk av Vortex til møter, samhandling/samarbeid mm
”Vi vil bli flere". Vil vi bli flere?.....Hvorfor? …Hva vil vi ha de nye til?
20. januar 2012 Et trygt og robust samfunn - der alle tar ansvar1.
B for bibliotek Bibliotekledermøtet 26. januar 2012.
Tilstandsrapport: Hvem er brukerne og hva trenger de? Bidrar uio.no til å oppnå UiOs strategiske mål?
DICO District Internet Communication Officer. DICO´s oppgave Gi IT-støtte til klubbene i distriktet.
Systemforvaltning Faglærere: Bjørn Klefstad og Knut Arne Strand
Holdninger og myter om kultursponsing Ved Elizabeth C. Bjørn-Hansen og Anne-Britt Gran - Undersøkelsen er utført for Forum for kultur og næringsliv.
Månedsbrev Smørblomst
Lions Røde Fjær 2015 Lions Norges største og viktigste oppgave i tiden fremover.
Nytt fra Vortex versjon 3.2, 3.3 og 3.4 Presentasjon for USIT og Lokal-IT 23.feb 2012 Av Dagfinn Bergsager, USIT.
Møte for bedriftskontaktene 6. desember Teknologistatus Avslutning av høstkampanjen Julekampanje Vinterkampanje Bergens Tidende Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 2. november Teknologistatus Ambassadørnettverk Høstkampanje Møter fremover Bergens Tidende Agenda.
Ekstramøte for bedriftskontaktene 4. januar 2013.
Møte for samkjøringsambassadørene 6. desember 2012.
Møte for bedriftskontaktene 14. Mars * Status på vinterkampanjen * Veien videre * Finansiering * Kampanjevirksomhet etter påske Agenda.
Møte for samkjøringsambassadører 12. september 2012.
Møte for samkjøringsambassadørene 14. Mars * Status på vinterkampanjen * Avego – ny funksjonalitet og spørsmål Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 17. Januar Kort kampanjestatus Avego Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 14. Februar * Vinterkampanjen * Veien videre Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 30. april * Kort status * Veien videre: Finansiering og prioriteringer Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 12. Juni * Kort status * Veien videre: Finansiering og prioriteringer Agenda.
Møte for samkjøringsambassadørene 17. Januar 2013.
Møte for samkjøringsambassadørene 14. Februar 2013.
Møte for bedriftskontaktene 18. november * Nåværende status * Statistikk * Carma-kampanje * Veien videre: * PUST * Kampanje fra vegvesenet m.fl.
Ung i BKK 19. oktober Om prosjektet Ambassadørnettverk Høstkampanje Demo Idemyldring Agenda.
Møte for samkjørere hos Aker Solutions 19. oktober 2012.
Insentivperiode 1, 2012 Startet 26. mars Avsluttes 15. juni Krav for å delta: Fra hver bedrift skal 10 brukere samkjøre 4 ganger.
KURSPLAN 2004 PSYKIATRI OG RUS I EN ARBEIDSMARKEDSBEDRIFT.
Presentasjon For Informasjonsforum Oslo kommune.
SOSIALE MEDIA OG WEB Norges bryteforbund Inger Wold.
Mobilitetsuken i Bergen 2010 Reis Smartere – Lev bedre
Felles Tenketank for NODE-Eydenettverket April 2010 HVORFOR HVORDAN HVA NÅ Bilde: første NEW samling april 2010 (50 deltakere)
Masterdag
Informasjon om søknad til videregående opplæring Torsdag 13.september 2012 Nina Hågensen Venås rådgiver Mail: Informasjon.
”Kom i form med Vinghøg ! ” Kjetil Olsen Bedriftsidretten i Norge.
Medlemsnett enklere og smartere hverdag for lag og foreninger
Lansering av nytt tilbud! Kartleggingsstøtte til eksisterende bygg Kundeseminar 28. januar 2015 Håvard Solem, Programansvarlig.
Fokusgrupper Komité Helse og omsorg 25. februar 2015.
Slik lykkes dere med verving i lokalforeningene NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND.
BEDRIFTSIDRETTEN I NORGESIDE 1 Lagledermøte ”Du trenger ikke bekymre deg om helsen.” ”Den forsvinner av seg selv.” Robert Orben Norges Bedriftsidrettsforbund.
Valgforums fagdag Agenda Status i direktoratet Etableringsprosessen Ansettelser Informasjon og kommunikasjon Organisering av valggjennomføringen.
September fløy forbi og vi skriver oktober. Dagene så langt har vært preget av mye lek, både inne og ute. Barna koser seg med biler, dyr, bøker, sykler,
«Let`s dream together»
Skoleruta 2016 – 2017 Elever - Mindre grupper
Sidene for 1935 fra bestefars første dagbok,
Rekrutteringskampanjen 2015
Bakteppet - Yrkesfagenes år 2018
Velkommen til Apalløkka
Velkommen til Livea Livsstilskurs!
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
Velkommen til Livea Livsstilskurs!
Utskrift av presentasjonen:

Møte for bedriftskontaktene 6. september 2012

• Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda

• Avego: – Versjon 3.0 kommer i september – Web-basert, kan brukes på alle smarttelefoner • HentMeg: – I stadig utvikling, betaversjon vil bli tilgjengelig for testing i september/oktober • Nettsider: – Seat4me.no vil være klar til kampanjen • Sosiale medier: – 11 følgere på Twitter – 24 likes på Facebook Status teknologi

• Ambassadørene skal: – Støtte og være sparringspartner for bedriftskontaktene – Gi brukerstøtte til samkjørere fra sin bedrift / være superbrukere – Rekruttere nye samkjørere • Ambassadørene får: – Ambassadørperm med mye informasjon – Eget forum på nettsiden – Egne insentiver (gavekort basert på hvor mange aktive samkjørere de har hatt siste måned) – Være først til å få tilgang til ny teknologi – Ambassadørsamlinger og tilgang til andre ambassadører Ambassadørnettverk

• Sannsynligvis 1-2 ambassadører pr bedrift • Egenskaper: – Interessert i teknologi – Like å gi brukerstøtte/oppmuntre samkjørere • Første ambassadørsamling: 12. september kl hos Odfjell Drilling Vi trenger ambassadører!

• 24. september – 30. november • Foreløpige mål: – 300 deltakere (vårkampanjen: 150) – 200 aktive (vårkampanjen: 66) – 100 turer på en uke som maks (vårkampanjen: 46) • Ukespremier (ca kr 250) trukket blant dem som har samkjørt minst to ganger den uken • Kvalifikasjon til ukestrekning gir også ett lodd pr uke til trekninger på slutten av kampanjen • Mulighet for å fokusere på ulike «korridorer», f.eks. Os – Kokstad Høstkampanje – generell info

• Hva ønsker din bedrift å gjøre og når? Eksempler: – Stand – Infomøte – Samkjøringsverksted – Intern kommunikasjon – Interne aktiviteter (eks. Odfjell Drilling) – Interne insentiver Høstkampanje – bedriftsspesifikke aktiviteter

• De er godt i gang med sine forberedelser • Kampanje PUST planlagt november eller januar • Ønsker tilbakemelding på hvem som vil delta som sponsorer Oppdatering fra Bergens Tidende