Klamydiaprosjekt 2012/2013 Evaluering Engø 7. oktober 2013.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Ny ordlyd på rapportene i avdelingen og nye rutiner for registrering av skyteaktiviteter For nye brukere: Du må først være registrert med en e-postadresse.
Advertisements

Markedsføring, rekruttering og lojalitet
Helgekurs Spill Bridge 1 på en helg Opplegg utviklet av: Sven-Olai Høyland.
Velkommen til en sjekk av alkoholvanene dine!
I.
Bygg web på Opplæring Presentasjon Idium AS Bygg web på Opplæring.
Hva slags spørsmål skal man stille på hvilke nivåer?
Økonomilappen Rolf Mæhle, fagsjef i Finans Norge.
Velkommen til å slutte å røyke for godt!
Riktig eller galt? Eller nesten riktig?. Det var elskere som skiltes seg med den største vanskeligheten. (2 feil) Jentene fikk ingen eller veldig litt.
Litt mer om PRIMTALL.
PROSJEKTET OM KOKO OG FLYPLASSEN SOLSTRÅLEN
En innføring i spillet: Lag En Setning
Kontoinnstillinger Slik kommer du til «Kontoinnstillinger»:
Laget av Embret Lund 1BAA. Hovedlærer når vi lærte det praktiske av ‘’gamle metoder’’ og var flink i det han viste oss. Det syntes også godt at han hadde.
PowerPoint laget av Bendik S. Søvegjarto Konsept, tekst og regler av Skage Hansen.
Hvordan melde seg på skyteaktiviteter 1.For å kunne melde deg på skyteaktiviteter må du være godkjent av avdelingen som aktiv skytter. Før dette må du.
Den digitale hverdag Diskusjonsspørsmål
Hva er PRIMTALL?.
Slik kommer du til «Personverninnstillinger»: Logg inn på Facebook.
Webmarkedsføring som virker FRIundersøkelsen 2012 Spørreundersøkelse pr. epost ved skoleslutt skoleåret Til alle lærere med klasser.
#ksindeks Header: Relation 1 Internal/Identier/File name
03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo.
Slik kommer du til «Personverninnstillinger»: Logg inn på Facebook.
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Fra geometriske former til abstrakt design
Velg sjøveien - medieomtale og annonsering Informasjonssjef Anne Kristin Hjukse Oslo Havn KF.
KSYS-KURS MØTEPLASSEN 2013
Foreldresamarbeid Kan vi gjøre det enda bedre ?
Prosjekt ”Mestring av hverdagen” Utvikling av aktivitetstilbud tilpasset personer med nevrologiske skader eller sykdommer.
Utarbeidet av Bjarne Grefstad Erfaringer fra siste års rapportering Fagskolekonferanse 8. – 9. februar 2012 Radisson Blu hotell Trondheim Airport NASJONALT.
Arbeidskrav og rammebetingelser IKT-krav Betraktninger.
TITLE OPPLÆRING – ROTARY D 2310 Marit Fredheim Opplæringsansvarlig
Kursopplegg for KlubbenOnline Kursmateriellet er laget av Runar Sveen, Akershus IK November 2000.
Velkommen til Aktivitetsskolen Rosenholm 2013
CASE VÅRE ELEVER: Umotiverte elever Dårlige lese- og skriveferdigheter
Webmarkedsføring som virker FRI-undersøkelsen 2013 Spørreundersøkelse pr. epost ved skoleslutt skoleåret Til alle lærere med.
Hvordan lager du en konto?
Sett inn riktig form av det refleksive pronomenet eller eiendomspronomenet Kapittel 10 oppgave c.
PowerPoint laget av Bendik S. Søvegjarto Konsept, tekst og regler av Skage Hansen.
Hvordan få en økonomisk dimensjon på investeringens godhet? Svein Sandbakken Temadag 6. Mai 2010.
”Nettvett - digital mobbing”
Onsdag 13. mars Sam Eyde vgs
Vorspiel En vakker vårdag ringer rådmannen i Hamar til en av sine sjefer, og de begynner å diskutere status i kommunen…
Undersøkelse om undervisningsmateriell for psykisk helse
PRESENTASJON KARRIERESTART -en del av Nye StudentTorget.no.
Her er en test på SONY`s siste teknologi
Peace Research Institute Oslo Fordommer Fordummer Oslo, 23. november 2010 Rojan Ezzati.
Spørsmål og aktiviteter på ulike nivåer
Velkommen til FADDERFESTIVALEN Aftermovie Generell informasjon Dere vil få all faglig informasjon i morgen. Sjekk informasjon om oppmøte på
Webmarkedsføring som virker FRIundersøkelsen 2014 Spørreundersøkelse pr. epost ved skoleslutt skoleåret Til alle lærere med klasser.
Og.
Prosjektsamarbeid eDialog24 og Telehuset. Telenor Telehuset AS 100% eid av Telenor i eget AS Mer enn 10 års erfaring i markedet Markedsleder på SMB og.
Andreas Roos, Product Manager Nettby.no Nettby.no 1.Hva er nettby? 2.Hvordan bruke sosiale medier? 3.Case på Nettby.
De 222 mest brukte ordene i det norske språket..
Nytt medlemssystem. Ble først vurdert i administrasjonen ved slutten av Styret først opplyst om arbeidet i januar. Investering godkjent av styret.
Kampanje februar 2014 Kampanjeprodukter mobil Kampanjeprodukter MBB
Der alle har glede av å være Referat Trenerforum 3. november November 2012.
Ny publiseringsløsning. Ny NJFF-portal Husker dere denne?
42 år med fellesskap om fysisk aktivitet på arbeidsplassen
Donald + NetCom Av Mira. Bakgrunn Barn er stadig yngre når de introduseres for teknologi – viktig med gode vaner Eget blad rettet mot barn i barnehage.
Slik lager du sjablonger med Gimp!
BRUKEN AV SOSIALE MEDIER HAR EKSPLODERT DE SISTE FEM ÅRENE. 75% AV NORDMENN OVER 15 ÅR ER PÅ FACEBOOK 46% AV DISSE ER PÅ FACEBOOK DAGLIG 75% AV NORDMENN.
Sosiale medier Film: Social media revolution 2011Film.
Velkommen til Knastedekket AS sin «Breisladden 2017»
Sosiale medier på En innføring.
Første kvadratsetning
Evaluering eBorger Pilot
Klubbkvelden 10. september 2018
Utskrift av presentasjonen:

Klamydiaprosjekt 2012/2013 Evaluering Engø 7. oktober 2013

Klamydia 2012/2013: Opplegg • Samme konsept som forrige år • dvs Facebook og bruk av skolens Intranettside • Samme reklamemateriell - nye farger • Quiz med kinobilletter i premie

Sexsmartquiz

Oppsummering fra Idespinneriet: Vi nå har nådd 328 stk direkte med facebook delen av kampanjen. Vi har jobbet litt med å poste litt aktivitet på siden, og i tillegg har vi betalt litt for å sponse dere med noen promoterte innlegg gjennom vår egen facebookside, som nådde ut til 1283 personer. Dette fikk opp interessen litt og det er nå 47 stk som har deltatt i konkurransen. :) Dette er nå respektable tall vi kan være fornøyd med.

Videre: Vi har vært i møte med våre samarbeidspartnere innen Facebook som kan melde om at unge nå bruker Facebook på telefonene sine, de bruker ikke lenger PC sånn som før. Konkurransene på Facebok har man bare tilgang til på PC og der ligger nok mye av grunnen til at vi ikke har hatt like stor pågang som sist. Dette er ingenting vi kan gjøre noe med, for det er Facebook sitt eget regelement og sånt er umulig å forutse. Facebook endrer seg hver eneste dag og brukerne endrer sine vaner deretter.

Til slutt: I neste omgang vil vi gjerne foreslå en annen type konkurranse, på Instagram, som ligner på Facebook men med bilder. Her kan man nemlig lage en bildekonkurranse der man kan gå inn fra mobil også. Det er ihvertfall tydelig at vi ikke kan forvente å kunne reprodusere gamle kampanjer igjen på sosiale medier så fort som den verdenen forandrer seg.