Forretningsidé Vil du være med på den nyeste moten og gjerne før de andre, så er Blend og BlendShe stedet for deg. Her finner du unike og moteriktige.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Bokpresentasjon Stavanger
Advertisements

Den vesle gutten og julenissetoget
LIKEVERD Bevar ditt hjerte!.
Om et øyeblikk kommer Du inn i en magisk verden!
Demens - Test.
God Jul ? Du behøver ikke å vente til Jul….
I.
Vurdering og IKT Egenvurdering i matematikk med
Noen tema for samtaler om vennskap (Barnetrinnet)
Music: Nightengale Serenade
Presentasjonsteknikk Av Øystein L. Pedersen. Forberedelser  Hvor lang tid har du til rådighet?  Definer hensikten med presentasjonen  Overbevise eller.
Laget av Embret Lund 1BAA. Hovedlærer når vi lærte det praktiske av ‘’gamle metoder’’ og var flink i det han viste oss. Det syntes også godt at han hadde.
Verdens 7 underverk.
Digital samtid Erfaringer så langt!. ”Fet” og omfattende •Mange mål •Motiverende mål •Elevene går i visningsmodus.
Hvordan oppnå GOD kommunikasjon med dine målgrupper?
ER DU EN PERSON SOM… Kan tenke nye tanker? Kan gjøre noe du ikke har gjort før? Kan du gjøre noe som ikke er typisk deg? Ser du for deg at du om ett år.
Les meilleures photos de L'année 2005 D'après NBC Livet fortjener virkelig en kjærlig omtale, slik at vi strekker oss mot himmelen, ser hvor godt vi har.
Året var 1987, i en liten by med navn Sussex, ble et lite hus totalt til intetgjort. Alt ble kastet ut, inkludert en liten brun bamse... Den ble liggende.
Sommervikar i Blend.
Handel, priser og forbrukerrettigheter
Hvorfor Øko? •ØKO og Astma&Allergy (A&A) er i ferd med å bli et sterkt kategoribehov innen interiørmalinger (topp 3). Målgruppen er der, og vi er også.
Salgsteknikker & Sosial media
Kapittel 17 I grønnsaksbutikken Hva ser du på bildet? sjampinjong (m)
Kapittel 28 Norgeskartet
Noen matematiske nøtter
Spøken som gir deg lykke!
Vi fikk i oppdrag å lage en opplærnings plan for tre studenter som har takket ja for en slik opplæring for Blend. Problemstilling: Vi skal opplære disse.
Kapittel 30 Fag og rutiner på skolen.
Arbeidsløs.
Kapittel 7 Johanne har ingen klær.
Velkommen til lederkurs kveld 2 på BMB
Mobbing i barnehagen?.
Foreldresamarbeid Kan vi gjøre det enda bedre ?
Med sekken full av penger!
LederAkademiet bygger fremtidens bedrift. Hvordan vil fremtidens bedrift se ut ? Er det noen signaler i horisonten ?
Hvorfor øker bruken av spesialundervisning? Driverne bak økningen i bruk av spesialundervisning i grunnskolen.
Vellykket, veldrevet ungdomsarbeid Utopisk mål eller morsom utfordring?
Bokpresentasjon Bergen
Bokpresentasjon Oslo.
Kapittel 39 Samlivsformer.
Kapittel 10 På treningssenteret.
Kapittel 47 Å gjøre lekser.
HVEM ER GUD, EGENTLIG? Salem
Opplæring av nyansatte hos Blend.
Kantinen - Torsdag 03. Mai 2007 ”Introdusere” Blend til studentene.
RUS OG UNGDOM Jobbet på av: Sarem,Sander,Joakim,Johannes,
Om et øyeblikk kommer Du inn i en magisk verden!.
Møte med veiledere og kontaktpersoner Informasjon om en ukes praksis på fjerde semester av Lektorprogrammet.
Å tenke på ved kjøp av MC utstyr
Opplæringspakken for barnerepresentantene Møte med administrasjon, politikere og media Hvordan få fram det jeg vil si.
Telefonmanus når du ringer fra din egen liste nr 1
Oppgave 12 side 117 – 121 i arbeidsboken
Kommunikasjon JOHARI Tilbakemeldinger Aktiv lytting og åpne spørsmål
Og.
Kapittel 36 Reza forteller om sin arbeidserfaring.
Kapittel 1, oppgave i) Sett inn preposisjoner eller adverb som passer.
“Disippel-høring”.
Arbeidsløs En arbeidsløs søker stilling som toalettvasker hos Microsoft.
Drop-In metoden En metode for å veilede elever til en mer positiv elevrolle Fra bekymring til forandring gjennom samtale, veiledning og oppfølging Utviklet.
Lenny, en robot som lærer å snakke Pierre Lison University of Oslo.
Aktivt salg.
Månedsplan for Froskene Mai 2015
Kapittel 11 Dåp og konfirmasjon i Den norske kirke
Livsstilsending - uke 5 -
Problemløsning.
Venner og valg Film og samtale.
Kommunikasjon Gode samtaler. Kommunikasjon Gode samtaler.
Fest & følelser Velkommen
Venner & valg Velkommen.
Kapittel 7 Johanne har ingen klær.
Utskrift av presentasjonen:

Forretningsidé Vil du være med på den nyeste moten og gjerne før de andre, så er Blend og BlendShe stedet for deg. Her finner du unike og moteriktige kolleksjoner, der vi i møtekommer den motebeviste unge jenter og gutters individuelle krav. Prisene er overkommelige, og stilen er skapt med inspirasjon fra subkulturer, nye trender og livsstil fra hele verden. Vårt engasjerende personale er alltid klar med gode råd og veiledning om stilen, som passer for deg - til jobb, fest og fritid!

Innledning: Vi har fått i oppgave å lage et fult opplegg til opplæringen av tre ny ansatte i Blend. Oppgaven gikk ut på at vi skulle lage en realistisk plan for hele opplærings prosessen og utarbeide en PowerPoint presentasjon som skal være grunnlaget for fagopplæringen. Når vi fikk oppgaven tenkte vi at klassen var de vi skulle lære opp slik at vi snakker rett til de. For at det ikke bare skal bli enveiskommunikasjon velger vi å lage en salgssamtale der enkelte i klassen deltar.

Hva vi legger vekt på: God service Alltid kunden i butikken først Hjelpe kunden så godt du kan Få øyenkontakt med kunden La kunden få se litt først Kunden skal ha en god følelse

Hva vi forventer av deg: Kommunisere godt med kunden Ikke la dine personlige problemer gå utover kunden God varekunnskap Være smilende og hyggelig til alle kunder Skape mersalg Håndtere innvendinger

Vanlige regler i Blend: Du får rabatter i Blend butikker slik at du skal gå med våre klær når du er på jobb. Ulovlig med pruting eller å gi rabatter til venner og familie. Varer kan byttes eller få pengene igjen mot kvittering innen 14 dager. 1 dag deponering etter avtale Salgsvarer byttes kun i str. Tilgodelapp kan ikke benyttes på salgsvarer Kvittering må alltid være med!

Hvordan du skal håndtere innvendinger fra kunden: Vanlig kjøpsmotstand ”Jeg skal bare titte litt” Reelle innvendinger ”Denne buksen passer ikke til anledningen jeg skal bruke den til” Prestisjeinnvendinger ”Ikke avbryt, la meg snakke ut!” Motforestilling ”Det tviler jeg på” Ønske om å utsette handelen ”Jeg må tenke litt mer” Pruting og forhandling ”Hvis jeg får t-skjorten gratis kjøper jeg både buksen og genseren”

Kommunikasjonsmodell: Avsender Budskap Koding Kanal Avkoding Mottakeren Reaksjon Tilbakemelding Støy

Salgs samtale: Kunden skal ha en svart bukse og en topp til fest bruk. Selgeren skal hjelpe kunden på en god måte og håndtere eventuelle innvendinger som er nevnt i presentasjonen. Selgeren: Hei Kunden: Hei Selgeren: Kan eg hjelpe deg med noe? Kunden: Ja, jeg skulle hatt svart fin bukse. Selgeren: Vi har disse som henger her borte. Hvilken anledning skal du bruke de i? Kunden er ikke fornøyd med det første selgeren finner, slik at selgeren må komme med et nytt plagg. Selgeren skal prøve å skape mersalg. Selgeren skal hele tiden være hyggelig og hjelpe kunden med det han trenger hjelp til.

Konklusjon: Vil du være med på den nyeste moten og gjerne før de andre, så er Blend og BlendShe stedet for deg. Her finner du unike og moteriktige kolleksjoner, der vi i møtekommer den motebeviste unge jenter og gutters individuelle krav. Prisene er overkommelige, og stilen er skapt med inspirasjon fra subkulturer, nye trender og livsstil fra hele verden Vårt engasjerende personale er alltid klar med gode råd og veiledning om stilen, som passer for deg - til jobb, fest og fritid!