Resultater 2012.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Nedlasting av apper på Apple
Advertisements

Hei! Mange stiller oss spørsmål om hvordan man fyller ut avtalen mellom ny eier, TC og overdragelse fra gammel eier ved salg av plass. Her kommer oppskriften.
Konklusjoner Anne Hafstad Legemiddelindustrien blir stadig mer kreativ for å få oss til å skrive om deres produkter Deres jobb er å selge mest mulig.
”Fra utsiden og inn, og innenfra og ut”. ”Fra utsiden og inn, og innenfra og ut” Galaterne 6.
Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
Ei dramatisering Mathias– fritt etter Johan Herman Wessel
Gudstjeneste med Skattejakt.
Litterære virkemidler
Intranett: Hvordan komme i gang
Forslag til tre forbedringstiltak for
Månedsevaluering november 2011
Sommervikar i Blend.
Handel, priser og forbrukerrettigheter
Business Intelligence og Big Data i FINN.no
Hvorfor Øko? •ØKO og Astma&Allergy (A&A) er i ferd med å bli et sterkt kategoribehov innen interiørmalinger (topp 3). Målgruppen er der, og vi er også.
Salgsteknikker & Sosial media
Forretningsdriften – strategi og muligheter
Harald Sørgaard Djupvik, TNS Gallup mars 2011 Norsk Journalistlag og Norsk Redaktørforening Den store kvalitetsundersøkelsen 2011 (Journalistdelen)
”Jeg reiser smart”-kampanjen 26. april – 12. juni 2010
Noen matematiske nøtter
Aggression Replacement Training
44 Hector om skikk og bruk I Norge
REKLAME.
Kildesortering! La tingene gå i.
Skattejakt-samling på torsdag
KARIUS OG BAKTUS PÅ PIRATEN
Kjære Pappa. Rart å tenke på at du startet på bunnen en gang du også.
Kong David Salmene.
LÆR DEM Å LEDE. LÆR DEM Å LEDE MARIA Det kan virke som om Maria er en rolig innadvendt person. Hun er stille. Hun liker å lytte til Jesus. Hun.
Case Lytt godt til historien som fortelles. Etter du har hørt denne, blir du presentert noen problemstillinger.
Cafédialog – elevmedvirkning
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2012 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer Om Norsk Finansbarometeret 2012 Norsk Finansbarometer er en syndikert undersøkelse gjennomført.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer Om Norsk Finansbarometeret 2012 Norsk Finansbarometer er en syndikert undersøkelse gjennomført.
Mobiltelefon er kult Sjekk nå!
Månedsbrev Smørblomst

Hypotetiske setninger. Lag setninger slik eksemplene viser. 
”Fra utsiden og inn, og innenfra og ut”
Matteus 2,1-12.
R ETNINGSLINJER FOR KONTAKTFAMILIER : På sykehuset står det en perm fra oss med kontaktinfo om alle kontaktfamiliene, taushetsløfte, retningslinjer. Info.
De 100 mest brukte ordene i bøker i klasse..
ELEFANTKLUBBEN (De eldste barna)
MAT OG MÅLTIDSFELLESSKAP
Nettbutikk for proffer gir mer!. MAXBO PROFF har pr. i dag 43 utsalg. Sisteleddsomsetning på 1,6 mrd profesjonelle kunder. Nærhet og tilgjengelighet.
Smittende Tro Del Vær deg selv.. Pausebilde.
VERDENSROMMET VI HAR NÅ JOBBET MED VERDENSROMMET I HELE NOVEMBER, OG DET HAR VÆRT KJEMPE VELLYKKET. DET HELE BEGYNTE MED AT TO GUTTER HADDE FUNNET BØKER.
100 lure ord å lære.
For at denne skal virke må den brukes som fremvisning Klikk her.
Visste du at de som fremstår som virkelige sterke , i virkeligheten er de mest svake og følsomme? Visste du at de som bruker sin tid på at beskytte andre,
FJØSHAUGEN BARNEHAGE UTSIKTEN
 En modig leder  Mangel på kvalifisert arbeidskraft  Noen så mitt potensial  Noen tok seg tid for å forklare  Noen ble av og til irritert på grunn.
Litterære virkemidler
Oppgave 12 side 117 – 121 i arbeidsboken
IKT 1 Prosjektet ”E-handel gir mer!” (Kundebehov og læring i elektronisk varehandel) 2005 – Rolf Kenneth Rolfsen SINTEF IKT 2006.
Kommunikasjon JOHARI Tilbakemeldinger Aktiv lytting og åpne spørsmål
Cafédialog – elevmedvirkning
KAPITTEL 5 OPPGAVE C Sett inn preposisjoner eller adverb som passer 1. Å være enig i en sak. (Man tenker likt i en sak på forhånd, uten at man diskutert.
Vis hvordan dere har tenkt. Dette er viktigere enn selve faktaene… Forside.
Kort om Bysiden Norges største byguide på nett (52 byer) ‏ Aktuell informasjon om arrangementer. Hva skjer, hvor og når? Brukeren kan selv legge ut informasjon.
Kampanje tilbehør juni/juli Sommeren er vår viktigste tid for tilbehørsalg. Vi ligger litt bak budsjett, men det endrer seg nå Det er laget 3 bundler.
Tilbud seiling Mat og drikke om bord. Middag Restaurant Onda.
VERDISKAPING I NORSK NÆRINGSLIV 1 NESO BASSKOLE Arbeidsledelse Samling 4 klasse 19, Tromsø 20. – 23. januar 2015 Hanne Winther og Magne Beddari, VINN.
Her viser jeg hvordan man kan overføre ideen sin til plexiglass
Norsk Finansbarometer 2015 © TNS Norsk Finansbarometer 2015.
Aktivt salg.
Anna Kristine Halvorsrud, Symra barnehage
:18 Kristin og Håkon - Av: Lars Christian Gjøsæther 1 Kristin og Håkon Kristin og Håkon var maskotter under vinter OL på Lillehammer i 1994.
Utskrift av presentasjonen:

Resultater 2012

Act on fact…

MAXBO og ukjent kunde Målt varehusene i mer enn 6 år Endret og fokusert observasjonsskjemane Fokusert måling gir endring Ting tar tid

Ukjent kunde i 2012 MAXBO måten Jeg møter deg Jeg spør deg 4 runder med ukjent kunde. Der hvert varehus vil bli besøkt 12 ganger i løpet av året. Jeg møter deg Jeg spør deg Jeg hjelper deg Jeg selger til deg Følgende avdelinger er målt Runde 1gulv Runde 2 trelast Runde 3 dører/Vinduer xxxxxxxxxxx

Resultater etter 3 runder

Det er hyggelig å handle hos MAXBO 78,6% av de som besøker MAXBO ønsker å komme tilbake til varehuset.

Jeg møter deg – jeg ser deg Som ansatt er du tilstede og tilgjengelig, men….

Jeg spør deg – jeg lytter til deg 8 av 10 kunder ønsker en aktiv rådgivning. God rådgivning er basert på at du forstår kunden Liten bedring siden sist runde Dere må fortsette å stille spørsmål!

Jeg hjelper deg – by på deg selv Dere er flinke til å hjelpe og finne fram produktene til kunden, og dere har blitt mye flinkere til å by på egen kompetanse.

Jeg selger til deg – jeg dekker ditt behov Dere må tørre å spørre om å få salget. Prøvde den ansatte å selge deg produkter du kom for å kjøpe? Hvilke tilleggsprodukter/mersalgsprodukter ble du tilbudt? Prøvde den ansatte å selge deg 2 eller flere av de naturlige mersalgsproduktene?

MAXBO – Ukjent kunde Etter runde 3 - 2012

MAXBO – Ukjent kunde Runde 3 – 2012 - Alle varehus – Top 20 mot Midt 60 mot Bunn 20

MAXBO – Total og Jeg møter deg Runde 3 – 2012 - Alle varehus –– Topp 20 mot Bunn 20

MAXBO – Jeg spør deg Runde 3 – 2012 - Alle varehus –– Topp 20 mot Bunn 20

MAXBO – Jeg hjelper deg Runde 3 – 2012 - Alle varehus –– Topp 20 mot Bunn 20

MAXBO – Jeg selger til deg Runde 3 – 2012 - Alle varehus –– Topp 20 mot Bunn 20

MAXBO – Totalinntrykk Runde 3 – 2012 - Alle varehus –– Topp 20 mot Bunn 20

Ukjent kunde - Total Top 20 Ukjent kunde – Rangering Total runde 3

Ukjent kunde – runde 3 Varehus med størst endring fra runde 2

Ukjent kunde – runde 3 Produkstigen – Dør og Vindu Brukte selger noen av salgsargumentene under i sitt forsøk på oppsalg? Hvilke salgsargumenter ble benyttet? (Her kan du krysse av for ett eller flere av alternativene)

Erland Terjesen Ukjent kunde – Rangering Total runde 3 – over målsetning

Erland Terjesen Ukjent kunde – Rangering Total runde 3 – under målsetning

Lars Sandsbråten Ukjent kunde – Rangering Total runde 3

Torbjørn Schjevik Ukjent kunde – Rangering Total runde 3

Vidar Thorsvik Ukjent kunde – Rangering Total runde 3

Lars Sandberg Ukjent kunde – snitt resultater