Tips til profilbilder Bruk et unikt bilde til å representere bedriften. Eksperimenter med forskjellige bilder for å se på responsen Endre toppbildet/bannerbildet.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Blogg En blogg kan sammenlignes med en nettbasert dagbok. Her kan du publisere tekst, bilder, videoer. Leserne kan kommentere det du har skrevet i din.
Advertisements

Norges Birøkterlag tilbyr • ”Min Side” som er et tilbud på internett til alle medlemmer • Du får brukernavn og passord tilsendt sammen med giro for innbetalingen.
Slik bruker du vår nettbutikk!
HVA ER ?.
Datakurs i heimesida Skei hotell 15.mai  Søk opp på internett  Last ned Google Chrome – gratis  Gå inn via Google Chrome når du skal inn på pensjonistforbundet.
Hvordan lager du en konto (blir en Facebookbruker) ?
Hvordan bruke Lions medlemsregister?
Antalis-HQ BRUKERVEILEDNING FOR BESTILLINGER. Antalis, Europas ledende distributør av papir, emballasjeløsninger og dekor & display produkter, presenterer.
Den Glade Internasjonale Vennskaps Uke.
VM Fotballen.eu har foran VM i fotball 2010 fått på plass et VM-studio utenom det vanlige. Det du ikke finner om VM her er ikke verdt.
Kontoinnstillinger Slik kommer du til «Kontoinnstillinger»:
Guide til Facebook - sider og arrangementer
Kontoinnstillinger Slik kommer du til «Kontoinnstillinger»:
Oppgaver frem mot neste samling OppgaveKommentarFrist Gjennomføre møte med mentor Gjennomgå visjon, mål, prosjektplan og evt. oppdatert prosjektidè med.
Hvordan lager du en konto?
Bokanmeldelser..
HVORDAN LYKKES MED SOSIALE MEDIER. Pr. midten av juli ,627 millioner brukere i Norge. (stagnasjon de siste mnd.) 74 % i alderssegmentene
Slik kommer du til «Personverninnstillinger»: Logg inn på Facebook.
Intranett: Hvordan komme i gang
MERKELIG ! Her er en liten matematisk øvelse som helt sikkert
03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo.
Hvordan lage spill i power point?
Slik kommer du til «Personverninnstillinger»: Logg inn på Facebook.
1 Slektsforum Et nettbasert forum hvor man kan få hjelp til slektsforsking.
Last ned apper fra Google Play (Android) Åpne Internett på din enhet og søk deg inn på siden trykk på Play, som du finner på menylinjen.
Surfing sosial media - Bilkjøring Her lærer vi hvordan du kan bruke Sosiale medier til å se på et bestemt tema - Bilkjøring Vi skal se på Twitter, Facebook,
Workshop 8. februar 2013 Nye nettsider Maria og Martin.
MERKELIG ! Her er en liten matematisk øvelse som helt sikkert
Hvordan bruke IKT som kulturbedrift
Forsiden til som du møter førstwww.pssi.no.
Arbeidskrav og rammebetingelser IKT-krav Betraktninger.
Vi håper og tror det kommer 4-5
+ Wiki i klassen Tonje Hilde Giæver og Louise Mifsud TOS IKT1.
? Hva er.
Hvordan lager du en konto?
Markedsføring og pressearbeid
Blogging med Google Blogger
Agenda Velkommen til nye medlemmer!
Skriveprosessen – …fra tanke i hodet til tekst i skriveboka…
Sponsor og Annonser.
Opprette håndballskole NB:I tillegg se komentarer fra “Billetter” ppt.
Publisering på verdensveven Kursdag 2 VÅFF, våren 2002.
Lokalpolitikere i sosiale medier. Dagens nettbruker Den aktive nettbrukeren Vi er alle produsenter Kommunikasjon fremfor monolog.
Sortimentutvidelse Arbeidskrav 3 HIOA Av Anne-Sophie, Kristine og Birthe ØKO.
Hvordan kan foreldre bruke de vangligste funksjonene i Itslearning.com
SOSIALE MEDIA OG WEB Norges bryteforbund Inger Wold.
Online løpssøknad via ”Klubben Online” For O-sesongen 2006 skal alle orienteringsgrupper søke om sine arrangementer via elektronisk søknadsskjema i ”Klubben.
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
Instruksjon På de neste sidene vil du se noen rammer der overskriften er ulike argumenter for å undervise biologi Du vil også se en liste over enkelt-argumenter.
Lions hjemmeside Slik legger du som hjemmeside- redaktør ut en enkel artikkel Medlemsregistret.
BRUKEN AV SOSIALE MEDIER HAR EKSPLODERT DE SISTE FEM ÅRENE. 75% AV NORDMENN OVER 15 ÅR ER PÅ FACEBOOK 46% AV DISSE ER PÅ FACEBOOK DAGLIG 75% AV NORDMENN.
Best Practice i sosiale medier. Tilbud  Alle detaljerte tilbud bør skje via personlig kontakt  Henvis alltid til din MyAloeVera-side eller be følgerne.
Fossums nye web nå går vi online Opplæring 17 og 18.nov Tel Opplæringspresentasjon v/Carina nov10.
Å bruke VOFO Oslo-bloggen Ingvar B.. Hvorfor blogg? En blogg er først og fremst et sosialt medium. Innleggene er gjerne lengre og mer forseggjorte.
Facebook-annonsering
Hagelagenes nettsider
Markedsføring.
Velkommen til Knastedekket AS sin «Breisladden 2017»
Sett inn bilde av produktet her
Rekrutteringskampanjen 2015
MERKELIG ! Her er en liten matematisk øvelse som helt sikkert
Sett inn bilde av produktet her
Finn ut hvordan det er å spille i korps Prøv korps i 6 uker !
Facebook for frivillige
Kommunikasjon og rekruttering
Roede-kurslederen på Facebook
Tips for bruk av sosiale medier
Hagelagenes nettsider
STEP-diagram: Rømmingshendelse ved lokasjon …………………………., dato: ……………
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
Utskrift av presentasjonen:

Tips til profilbilder Bruk et unikt bilde til å representere bedriften. Eksperimenter med forskjellige bilder for å se på responsen Endre toppbildet/bannerbildet for å markere spesielle hendelser/sesong etc. Ikke oppfordre folk til å laste opp toppbildet til deres personlige tidslinje. Ikke dekk mer enn maximum 20% av toppbildet med tekst.

Bilder http://bonefish.no/facebook-bildebruk

Når? Når det er folk på facebook….. Når er det da? Tidlig om morningen? Lunsj? Etter middag? Før sengetid? Se an demografien! Prøv og feil! lås dere ikke til ett tidspunkt.

Bilder, tekst eller lenke? Førstevalg: Bilde med tekst og link Andrevalg: Kun link Tredjevalg: Kun tekst – bør unngås!

Fremhev og løft innlegg for å gjøre siden mer spennende! Fest viktige innlegg på toppen og fremhev gode bilder

Lik sider som «siden din» Og de vil komme opp i listen med sider du liker på høyre side i profilen – en måte å markedsføre andre bedrifter i området på. «normal høflighet» er da å «like» tilbake.

Hvordan få flere likere? Inviter venner og bekjente via facebooksiden Del facebooksiden på din private side Skap spennende innhold Betal for en «likerannonse»

Annonsering Flere typer annonser «Likerannonse» Fremming av innlegg «rubrikkannonse»

Pris pr dag eller totalbudsjett Velg opptil 6 bilder Målgruppe: Start og slutt dato Egen tekst Alder Jeg hjelper dere! Kjønn Pris pr dag eller totalbudsjett Bosted Interesser

Backoffice og i nyhetsfeeden slik den ser ut for mottaker

Noe dyrere Får færre likere Bedre til - Produktpromotering - Arrangement - Produktlansering - Brosjyrelansering - Del på utgiftene!

TILBUD PÅ ANNONSERING: Del på utgiftene med Visit Innherred! Sammen skaper vi trafikk til Visit Innherred med ditt produkt – vi deler kostnaden 50/50!