DiSC fra Inscape Publishing Inc.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Etablering av lokale pasienterfaringsmålinger i Helse Vest.
Advertisements

Labore Fravær -en oversikt over produktet
Samhandling.
>> Finding the job - choosing the people
Utlandsprosessen Studiestøtteonferansen i Stockholm 1. – 3. juni 2014.
Ditt eget integrerte utviklingsmiljø med OpenEdge i fokus Hamar 27. mars 2009 Thomas Skjørten/Jan Kolstad.
Målgruppe / Budskap Hvem skal du snakke til og hva skal du si
Copyright Kompetansegivende kurs Salg og service – praktisk salg med data som verktøy Varighet:Etter behov Oppstart: Tid: Målgruppe: Selgere Antall.
BRUKTBILKURS Gjennomføres av CarWEB. Etableres nå i samarbeid med BilNorge.no og Norges bilbransjeforbund. Kursene støttes av Finn.no og Zett.no.
Tradebroker Reiseseminar 2011
Utvikling.org Teambuilding – Lederutvikling - HMS
HVOR/ HVEM ER VI ? HVOR SKAL VI ? HVORDAN KOMME DIT ?
Regional HR handlingsplan for perioden
Synlighet - Bruk av web og sosiale medier
1 Rekruttering og HMS utfordringer med utenlandsk arbeidskraft Stillasdagene 4. september 2013 forbundssekretær Halvor Langseth.
Tips og råd for praktisk kompetansearbeid
Åpen Lederskole i Tromsø 5-6. sept., okt. og 5-6. des
Velkommen til Lean Ledelse
1 Valg av system •Hadde et elektronisk ”hjemmelaget system” med en del begrensninger. •Overbevise ledelse om behov for nytt system. •Opprettet en prosjektgruppe.
Catherine Janson daVinci Consulting AS
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 3
Bondelunsj for landbruksnæringen Ved Tore Jevnaker Rådgiver i Landbrukets HMS-tjeneste Røros
1 TRENDER forskning, utdanning og nyskaping Utkast
Partnerskapet mellom stat og kommune i NAV-kontoret. Hvordan brukerne kan stimulere til utvikling av NAV- kontorene? Honoratte Muhanzi Kashale Samarbeidsforum.
NASJONAL GODKJENNINGSORDNING FOR INN PÅ TUNET – slik kvalitetssikrer vi tjenestene. Steinkjer 1.mars 2013.
Øving 6: Med utgangspunkt i Internett/Web teknologi skal vi se på hvordan vi kan opprette nye foretningsmodeller. Vi skal ta utgangspunkt i lærebok-produksjon.
Anvendelse av verktøyene
Digitalt forbedrings- og avvikssystem i Møre og Romsdal fylkeskommune
Kodegjennomgang Thommy Bommen & Jarle Søberg Computas AS.
SSP Ny målstruktur Ny målstruktur i SSP SSP-aktiviteterSSP-leveranser Anvendelser/ut bredelse i sektoren Effekt Andre tiltak.
Java sertifisering - testern tester test
Arbeidsevnekartlegging
Myers and Briggs Type Indikator - MBTI
”Open Source” som strategisk virkemiddel i kommunen
Innsikt om din gruppekultur og hvordan dette påvirker ditt team
Emne: Hva er HMS? Økt 1: Innføring i HMS
Innlæring av feltsøk med klikkertrening
The Peer-to-Peer Architecture Av Ingunn Lund og Anja Lønningen.
Problemet Hvilket problemer løser din app? Hva vil den gi av merverdi for brukeren. TEAMNAVN.
BUCS Utfordringer og valg av fokus Tor Stålhane. Rammebetingelser Første spørreundersøkelse viser at det vi gjør må kunne: Brukes sammen med UML Passe.
På Borregaards vis Bedriftskultur og verdigrunnlag Juni 2014.
Hovedprosjekt 2005 Sikker kommunikasjon og begrensninger i standarder Gruppe 50 Tore Bergeng Thomas Tønnessen.
Smarte energiløsninger ved oppussing Lavenergiprogrammet presenterer ulike måter samarbeidspartnere kan benytte seg av materiellet Hvordan selge energitiltak.
X10 webservices/IM -> mobilklient. Oppdragsgiver:
1 HumSam Bevisstgjøring av egen kunnskap UIO, 19 oktober 2004.
Ue.no Studentbedrift Høyere utdanning FRAMTID - SAMSPILL - SKAPERGLEDE.
Marketing BMW – M5. Vårt mål med oppgaven er: -Hvorfor selges det ikke flere av denne bilen i Norge? -Hva kjennetegner dem få som kjøper en slik bil?
Hva er ledelse? Intro org ledelse 2009.
Online butikk for navneskilt og stempler
NorLense sin erfaring med det offentlige som innkjøper av Kurt Johansen.
HVORDAN TA VARE PÅ KUNDENE VRI bedriftsprosjekt Simenstad Gård.
10 – Foiler Minutter Font PRESENTASJONER.
Oversikt over Azets forretningsområder 2 Regnskapstjenester Økonomisk rådgivning Visma Insight Lønn og HR tjenester Azets Employee Rekruttering Vikarutleie.
Forbrukerrådet Kommunetesten 2016
Oslo, 2016.
Markedsføring.
Leif Krane, Datakvalitet AS, Tromsø
Leif Krane, Datakvalitet AS, Tromsø
VELKOMMEN TILVENNING I SOMMERLY BARNEHAGE
Leif Krane, Datakvalitet AS, Tromsø
Fag / tema Digital kompetanse som støtte og verktøy i ulike fag på ulike trinn Trinn 3.trinn og oppover Elever skal få trening i å se mulighetene ved å.
Roede-kurs på arbeidsplassen
>> Finding the job
VELKOMMEN TILVENNING I SOMMERLY BARNEHAGE
Dagfinn Bergsager Universitetet i Oslo SMIDIG 2016
Hva er markedsføring? Morten H. Abrahamsen Førsteamanuensis BI
VELKOMMEN TILVENNING I SOMMERLY BARNEHAGE
Camilla Hall-Henriksen
Strategisk markedsføring
Utskrift av presentasjonen:

DiSC fra Inscape Publishing Inc. NOTES © 2005 by Inscape Publishing, Inc. All Rights Reserved.

Markedskommunikasjon Hvorfor skal deres kunder kjøpe prosesser fra dere hvor dere benytter DiSC fra Inscape? Hva skiller DiSC fra Inscape fra andre typer verktøy innenfor HR-markedet?

Hva skiller DiSC fra Inscape fra andre verktøy? Kundene Verktøy og løsning Test og analyse innadrettet Utadrettet Mellom mennesker Attraktivitet selvinnsikt Trening og oppdagelse Lytting og oppdragelse Prosess Foredrag DiSC fra Inscape Differensiering Konkurrentene oss de andre 3

Hva skiller DiSC fra Inscape fra andre verktøy? Personlig utvikling Kommunikasjon og adferd som suksessfaktor Team Verktøy og løsninger Salg/Service Inscape Partners International ApS Ledelse ….. Utdanner og sertifiserer Volo ………. OPQ 32 Inscape Publishing Distribuerer DiSC DiSC Fra Inscape MBTI (MeyerBriggs typeindikator) Kvalitetssikret Språk og kultur Test og analyseverktøy Valid Reliabelt …………. JTI (Jungs type indikator) Belbin …………… Andre DISC-verktøy Kurslogistikk Persolog Discus Thomas/SHL

Posisjonering -rådgivningsverktøy for HR/personal-markedet Best på tester og analyseverktøy innen utvelgelse og rekruttering Mest anvendelige verktøy og løsning for trening og utvikling av mennesker Best på verktøy for HMS og arbeidsmiljø 5

Kort sagt om DiSC Enkelt Anvendbart Kvalitetssikret

Enkelt Lett å forstå Lett å bruke Gir et felles begrepsapparat som folk kjenner seg igjen i

Anvendelig Praktisk rettet Allment gyldig, men situasjonsavhengig Verktøy og løsning som støtter de prosesser som dere kjører Brukes i mange ulike prosjekt og prosesser

Kvalitetssikret Valid Reliabelt Lang erfaring Mange brukere Stort internasjonalt nettverk Inscape Partners International Samarbeide over landegrenser

Forskjellige kjøpsmotiv ! Skape resultat Nytteverdi Faktaorientert Sosial aksept Miljøbyggende Merkevare Anerkjennelse Skape kvalitet Krever gjerne dokumentasjon Skape stabilitet Service og oppfølging Trygghet og sikkerhet PPT 4-7 © 2005 by Inscape Publishing, Inc. All Rights Reserved.

Tilgjengelige verktøy Produktark/E-brosjyre Powerpoint fra Inscape og Volo as Eksempelrapporter fra EPIC Hjemmesider Volo Kan hente info fra Volo.no Link til Volo Link til Inscape International Forskningsrapporter Trener-kit

Eks på bruk nett