1964 Magasinet Nyhetsbrev Web 2000 Mobil 2007 2009 MBO Hjemmet Mortensen selger til de ansatte Nettbrett 2010 Web-TV 2011 Byråguide 2013 Event 2012 KAMPANJE.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Fakta om fagblader for bruk i annonsesalg •Utarbeidet for: Medlemmene i Fagpresseforeningen •Utarbeidet av: Synovate Project #:88505.
Advertisements

Den grensesprengende tekstreklamen
Aftenposten Junior Norges eneste avis for barn
Barnas Stasjon – et nettverkstiltak
Markedsføring, rekruttering og lojalitet
Plan for markedssatsing: <sett inn navn på markedssatsing>
Opprett avansert nyhetsbrev Oppgave: Opprette et nyhetsbrev med flere underliggende sider. Underliggende sider vil vises med tittel, ingress og ingressbilde.
Nordic Outdoor AS Alt til fiske og friluft på ett sted!
Deltaker på sosialt nettsted Bruker du sosiale medier som for eksempel Facebook, Twitter eller LinkedIn? (Prosent av Internettbrukere) 17 Dagligbankundersøkelsen.
Posisjon/Produkt Liste
Live|work nordic AS Utdanningsetaten 2010 Skoleutviklingsprosjektet på Risløkka KonseptretningerKonseptretninger Anders Kjeseth Valdersnes.
Sammen med vålerenga.
”Et felles løft for breddeidretten i Stavanger”
SALG AV EL-FORRETNINGEN Statoil selger El-forretningen til LOS AS (Agder Energi) Classification:Status:
Webmarkedsføring som virker FRIundersøkelsen 2012 Spørreundersøkelse pr. epost ved skoleslutt skoleåret Til alle lærere med klasser.
#ksindeks Header: Relation 1 Internal/Identier/File name
Snowball Rjukan 26. oktober 2010 Ove Gjesdal og Stein B Olsen.
M4: Bilde – oppgave 1 Bildet ”Spiders web”, som er tatt av Ian Britton, lastet jeg ned fra sidene til Freefoto.com som du kan finne på følgende adresse:
9/19/11 Webbdagarna 2011 | Betala med mobilen | Copyright 2011 PayEx Betaling 2.0 -Er betalingsløsningene så viktige ?
Slik kommer du til «Personverninnstillinger»: Logg inn på Facebook.
Utnytt flere muligheter på web Fokuser på det kreative
Elverum, 24. Mai 2011 Kenneth Baranyi Eriksen. Hvem er? Kenneth Baranyi Eriksen  Daglig leder Webgruppen AS  Siviløkonom, fotballtrener  Webanalyse.
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Presentasjon Kolstad Håndball
Lofoten, medlemsmøte John-Steve Linløkken Markedsstrategisk Leder 11. Oktober 2012.
Harald Sørgaard Djupvik, TNS Gallup mars 2011 Norsk Journalistlag og Norsk Redaktørforening Den store kvalitetsundersøkelsen 2011 (Journalistdelen)
Velg sjøveien - medieomtale og annonsering Informasjonssjef Anne Kristin Hjukse Oslo Havn KF.
Ipsos MMI Norsk Medieindeks 2012.v
Er sosiale medier og nettverksbygging suksessoppskriften for retail? ”Klikk på bestill øverst høyre”
Strategiarbeid i praksis
Ue.no Enterprise without Borders Videregående opplæring FRAMTID - SAMSPILL - SKAPERGLEDE.
DI Fødevarer årsdag 7. november 2012 Jan Ove Rivenes Orkla Brands Nordic Fødevarebranchen FREMTIDENS VINDERHOLD Multinasjonal spiller på dansk bane - hvordan.
Scope of Work – Hvordan gjøre det enklere?
Helsebiblioteket.no Nyttig på nett for hele befolkningen Det 73. norske bibliotekmøte Stavanger, mars 2012 Hege Underdal, konst. redaksjonssjef,
Statens senter for arkiv, bibliotek og museum Bibliotekreform 2014 INNHOLD OG TJENESTER.
Copyright Nord Europas største møteplass for innkjøpere og leverandører ! Oslo,17. desember 2007 Side 1.
Legemiddelindustrien (LMI)
Institutt for Journalistikk
1 Pilotsamling, Oslo november 2009 Formidlingsplan: BIT Reiseliv generelt og Nasjonal Booking spesielt.
Kjønnstest av Trønder-Avisa 2 år etter…. Trønder-Avisa sine mål 1. Begge kjønn skal i spaltene være representert med minst 40 % 2. Det skal være kvinnelige.
Firmapresentasjon.
OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!
Langtidsplan Mål Anlegg Kompetanse Kretsting Oslo og Akershus Gymnastikk og Turnkrets 1.
Søketjenester mellom børs og katedral Søketjenester, kommersialisering og integritet november 2000.
2012–2013. Nytt design Mål for endringer i brukergrensesnitt og design: Lettere å finne frem Mindre informasjon på hver side Nytt design lanseres i løpet.
Copyright Skandinavias største møteplass for innkjøpere og leverandører ! Oslo,30. august 2007 Bergen,30. august 2007 Side 1.
 Sosiale Medier Sosiale Medier komiteen Rotary Møte 12. Oktober 2011.
PRESENTASJON KARRIERESTART -en del av Nye StudentTorget.no.
Jørn Tore Persen Agenda Nøkkeltall Hva er nytt på web i 2009? Hva gjør VisitOSLO for å bygge trafikk til sine sider? Hvorfor annonsere.
Presentasjon For Informasjonsforum Oslo kommune.
SOSIALE MEDIA OG WEB Norges bryteforbund Inger Wold.
Peace Research Institute Oslo Fordommer Fordummer Oslo, 23. november 2010 Rojan Ezzati.
STUDER SMARTERE Kurs i studiestrategi Modul 1 Bli en bedre student Lene Røsok Dahl Karriereveileder, BI Karriereservice Velkommen på kurs Presentere.
Effektiv nettskriving Slik blir du forstått på nettet.
Det umulige ble mulig Felles IT-løsning for HiST og NTNU i Bibliotek for medisin og helse (BMH) Karen J. Buset, BMH NTNU Astrid Kilvik, BMH HiST Brynjulf.
2. – 5. juni Den mest komplette og eneste fagmessen som henvender seg til hele den elektrotekniske bransjen i Norge Eliaden arrangeres i 2014 for.
SUKSESSCASES OG FORRETNINGSMODELLER I MEDIA STUDIETUR, LONDON 7. – 9. APRIL 2014.
Studiefinansiering for funksjonshemmede - Et eksempel på lobbyarbeid.
Kort om Bysiden Norges største byguide på nett (52 byer) ‏ Aktuell informasjon om arrangementer. Hva skjer, hvor og når? Brukeren kan selv legge ut informasjon.
innovasjon i Infrastruktur
Fellesmøte 26. september 2013 Mobiltilpassing av UiOs nettsider Tomm Eriksen Webseksjonen - USIT.
Kjør debatt - Hva? Hvem? Hvordan? Berit Strømshoved, Lillehammer bibliotek Litteraturhus Lillehammer.
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
Sneak peek og svar på spørsmål Ulf Jarre Jerpseth & Gyda Kjekshus
1 Bruk av mobilt medieinnhold 3Q 2006 Knut-Arne Futsæter og Katja Møglestue TNS Gallup
Case 2 Jordan GO! Det norske selskapet Jordan, som har merkevarer som selger over hele verden, lanserte i Norge en helt ny type tannbørste i mai 2006.
Sykkelen.no Alt om sykler og utstyr. Misjon “Vi skal hjelpe norske forbrukere å navigere i utstyrsjungelen.”
Øvelse: Hvilke ord fungerer best?
Enkel brukerveiledning
Utskrift av presentasjonen:

1964 Magasinet Nyhetsbrev Web 2000 Mobil MBO Hjemmet Mortensen selger til de ansatte Nettbrett 2010 Web-TV 2011 Byråguide 2013 Event 2012 KAMPANJE milepæler

Hvem er vi? KAMPANJE utgir redaksjonelle og kommersielle produkter for medie- og kommunikasjonsbransjen. 1 2 KAMPANJE har en unik markedsposisjon. 3 KAMPANJE er en sterk og tydelig merkevare. 4 KAMPANJEs lesere og brukere er svært lojale.

Hvordan KAMPANJE kapitaliserer på denne posisjonen – kommersielt og i utviklingen av nye produkter og tjenester. Ord for dagen

Hvordan bruke vår markedsposisjon til å generere nye inntektskilder - samt befeste vår posisjon ytterligere? Problemstilling

Strategiprosess vinteren 2013 First things first

Hovedfunn KAMPANJE er bransjens møteplass for faglig påfyll og nettverksbygging. 1 2 Det finnes betalingsvilje for produkter som gjør arbeidshverdagen enklere for menneskene i bransjen. 3 Det er viktig for aktørene i bransjen ”å se og bli sett”. Spørsmål: Hvordan kan KAMPANJE både befeste sin posisjon og kapitalisere på denne?

Hvordan? 1. kvartal 2014 – Nye kampanje.com lanseres. KAMPANJE Premium (nye produkter og tjenester, betalingsløsning) KAMPANJE Free Web Event November EventAppen lanseres. Byråguide November 2013 – Byråguiden prelanseres.

Bransjens EventApp OVERSIKT: Kalender som viser alle konferansene i medie-og kommunikasjonsbransjen gjennom året. 1 3 BRUK. Før, under og etter eventene. 2 MER INNHOLD: Selges til andre aktører som også vil tilby Eventappen på deres egne konferanser. Får dermed økt distribusjon og innhold. EventApp

Etter event: Arkiv, presentasjoner, notater 3 På event: Sosiale medier, mitt program, notater/bilder om sponsorer, om foredragsholdere 2 Før evnt: Årshjul, program, påmelding. 1

Kampanje Byråguide Byråguide

Målsetninger: KAMPANJE Byråguide Ta en enda tydeligere posisjon som bransjemøteplass i utvidet forstand. 1 2 Foredle merkevaren og bli enda viktigere. 3 Etablere flere inntektsben for å stå enda stødigere og dermed være mindre avhengig av et volatilt reklamemarked. Byråguide

KAMPANJE Byråguide Showroom med dynamisk innhold, samler hele bransjen under ett digitalt tak. 1 3 Gir en fullstendig oversikt over byråene i Norge. 2 Utstillingsvindu for byråene der de kan vise frem eget byrå, cases og menneskene i byrået. Byråguide

For byråene Byråguide Byråguiden gir deltakende byråer synlighet og profilering gjennom tagging til Kampanjes arkiv samt en speiling av Byråguiden på forsiden av kampanje.com 1 2 Byråene får en egen og omfattende presentasjonsside i Byråguiden. 3 Forsiden på Byråguiden vil være dynamisk. Byråer som nylig har blitt omtalt på kampanje.com, lastet opp en case eller har en ansatt som har registrert en profil vises på forsiden. 4 Byråene får en unik mulighet til å posisjonere seg i forhold til hverandre.

For annonsørene Byråguide Gir annonsørene en unik mulighet til å orientere seg i markedet for PR, medie-, design og reklamebyråer. 1 2 Gjør det enklere for annonsørene å finne rett byrå ift egne behov. 3 Gir en komplett oversikt over byråene, arbeider og ansatte, samt mulighet til å selektere på ulike kriterier som type byrå, geografi, størrelse osv. 4 All informasjon kan hentes på et sted.

Oppsummering Byråguide Byråguiden bygger opp under visjonen om å være medie - og kommunikasjonsbransjens møteplass. 1 2 Byråguiden gir KAMPANJE et nytt virksomhetsben å stå på.

KAMPANJE Bransjens møteplass – for faglig påfyll og nettverksbygging. Magasinet Web Mobil Event Nettbrett Web-TV Nyhetsbrev Byråguide

Hvis dere har spørsmål eller vil vite mer… Ta gjerne kontakt på eller Takk for meg…