W w w. c a p p a. n o Cappa Trivselbarometer ® Cappa Trivselbarometer ® (Internundersøkelse for kjøpesentre / kjeder) NB: Presentasjonen er selvgående.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Trykk på mus eller tastatur for neste bilde…
Advertisements

Markedsføring, rekruttering og lojalitet
Velkommen til Vestre Nes Omsorgsbolig
Opplevd kvalitet og målt kvalitet: Brukerundersøkelser: Målgruppe: - brukere av hjemmetjenesten (18 indikatorer) - beboere på inst. (24.
NESOs Formannskole klasse / 2014
ASVL Fagkonferanse Hotell Bristol Oslo 20. – 21. oktober 2010 Læringsrommet – individuell kompetanseutvikling gjennom nettstudier og støtte i lokal attføringsbedrift.
Gardermoen, 24. september 2013 Ståle Tunang-Nybakk Utbredelse av pleie- og omsorgsmeldinger v1.6.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Plan- og bygningskontoret Plan- og bygningskontoret Innbyggerundersøkelsen.
Av Beate Magerholm, Drammen kommune
Nysgjerrigpers lynkurs NKUL 2005
m arkedsføringshuset HalvBirken 1 Evaluering HalvBirken 2010.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Tollvesenet Tollvesenet Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
Pedagogikk 102 Våren 2008 Arbeidskrav og vurdering.
Resultater Kundesenter
Bruker- og medarbeiderundersøkelser 2012 – Tilnærming, hovedkonklusjoner og resultater KONGSVINGER KOMMUNE.
Faglige team ved Avdeling for IT: Hvorfor og hvordan? Jan Høiberg Personalseminar, Hydra,
«Sammen om Kvalitet» Informasjon om kvalitet, kvalitetssystem og avvikssystem Kurs tillitsvalgte Utdanningsforbundet 23.mai 2013 Kjell Meen, kvalitetssjef.
Hvordan lykkes med et prosjekt?
Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun,
Kommentarer til rapportene «En av flokken?» og «Langt igjen?» v. Pia Paulsrud, Utdanningsdirektoratet.
Helsefremmende arbeidsmiljø i hjemmetjenesten
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Fastlege Fastlege Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
Sammenlikning av resultater på tvers av tjenester (utvalgte skalaspørsmål) Innbyggerundersøkelsen 2013 Prosjektnummer TNS /
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Helsestasjon Helsestasjon Innbyggerundersøkelsen 2013.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Statens vegvesen Statens vegvesen Innbyggerundersøkelsen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Hjemmehjelp Hjemmehjelp Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Universitet Universitet Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Høgskole Høgskole Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Skatteetaten Skatteetaten Innbyggerundersøkelsen 2013.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Legevakt Legevakt Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN NAV NAV Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel Grafikkrapport.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Lånekassen Lånekassen Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Politiet Politiet Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
VIP Introduksjon til nye kontaktlærere. Undersøkelser viser at Unge ønsker mer kunnskap om psykisk helse og at opplæringen skal foregå på skolen. Elever.
InOut og TeleComputing  Nøkkelferdige, rimelige Skolelinux-løsninger  Maskinvare (tjenermaskiner og tynnklienter)  Programvare  Installasjon av ferdig.
Bakgrunn Det er tredje gangen MMI har gjennomført undersøkelsen i Hamar kommune. Undersøkelsen er nå noe forkortet. I hovedsak lik tidligere års. MMI.
Undersøkelse om undervisningsmateriell for psykisk helse
eSøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler. Kort presentasjon av endinger i forbindelse med søknad.
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
PRESIDENTOPPLÆRING Nettside: GRATULERER med vervet som president Som klubbpresident står du direkte under Distriktsguvernøren og Verdenspresidenten.
Møte med veiledere og kontaktpersoner Informasjon om en ukes praksis på fjerde semester av Lektorprogrammet.
Arbeidsmiljøundersøkelse 2011
Brukerundersøkelse for Etat for byggesak og private planer
Brukerundersøkelse gjennomført for Bergen kommune Foresattes tilfredshet med kommunens barnehager © TNS Gallup – Politikk & samfunn Avdelingsleder.
© Bergen kommune Bydelsvise sommermøter Styringskort skole – aggregert nivå.
Lunner 2004 Møte i Fellestjenesten 19. november 2003.
Resultater NNUQ IMDi, 6. september Innledning.
Tillitsvalgtes medvirkning i budsjettarbeidet
Status prosjektøkonomistyring (1) Prosjektet har levert –Endring i regnskapsføringen av prosjekter ved UiO –Ny rapportpakke –Felles praksis minimumsstandard.
Dagligbankundersøkelsen 2014
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Ansvarlig for grafene Bente Pettersen Roar.
Program 08:30 Velkommen 08: :05Gjennomgang av resultater og funn Direktør Hans Christian Holte, Difi 09: :15Innbyggerundersøkelsen – Et viktig.
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
Evaluering av sesongen 2009/2010 Holeværingen langrenn For styret: Ida Rosenvinge, mai 2010.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten.
Kvalitetssikring. er alle tiltak som er nødvendig for å sikre at et produkt vil tilfredsstille angitte krav til kvalitet og trygghet Kvalitetsarbeid krever.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen NAV NAV Innbyggerundersøkelsen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Hjemmesykepleie.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Helsestasjon.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Fastlege Fastlege.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Plan- og bygningskontoret.
SeniorSurf 2015 Oversikt over veilednings – og hjelpemateriell og ressurser til bruk i presentasjoner og opplæring om digital postkasse Oversikten er utarbeidet.
Egenvurdering av økonomisk stønad og råd og veiledning til unge mellom 17 og 23 år Laholmen 16. juni 2016 Nina Westby Evensen.
Medarbeiderundersøkelsen 2016/2017
Medarbeiderundersøkelsen 2014
Erfaringer med bruk av Tweak
Budsjett møte 2010 ”Forslag til hvordan en budsjettpresentasjon i budsjettmøte skal gjøres” XX Senter (eks logo)
Innbyggerundersøkelse 2018
Award-konsept.
Veiledning for Veksthus –og planteskoletelling 2018 Skjema RA-0618
Utskrift av presentasjonen:

w w w. c a p p a. n o Cappa Trivselbarometer ® Cappa Trivselbarometer ® (Internundersøkelse for kjøpesentre / kjeder) NB: Presentasjonen er selvgående og varer i 4 minutter.

w w w. c a p p a. n o Hva er Cappa Trivselbarometer? • En intern undersøkelse på senteret der alle medarbeidere deltar (anonymt). • Gjennomføres tradisjonelt med skjemaer. (Kan gjøres web- basert hvis brukerne har tilgang og er komfortable med Internett.) Hva måles? • Vi har i samarbeid med flere dyktige senterledere og medarbeidere kommet frem til ca. 10 aktuelle temaer. • Under hvert tema finnes et antall relevante spørsmål. • Både temaer og spørsmål kan og bør tilpasses hvert senter for å gi mest mulig tilbake. • I tillegg til spørsmål der det gis score, er det mulig å komme med egne kommentarer og forslag.

w w w. c a p p a. n o Hovedtemaer i standardversjonen 1. Senterkontor, senterledelse, driftsavdeling 2. Markedsføring av senteret 3. Samarbeidsmiljøet på senteret 4. Informasjonsflyt på senteret (/ evt. i butikken) 5. Fellesmøter på senteret 6. Fellesarrangementer på senteret 7. Felles opplæring på senteret 8. Fysisk arbeidsmiljø (butikk / fellesarealer) 9. Eksponering, orden og renhold (butikk / fellesarealer) 10. Fasiliteter på senteret (et antall spørsmål finnes under hvert tema)

w w w. c a p p a. n o Hva vil resultatene gi deg som leder? • Resultatene vil gi et bedre grunnlag når det skal gjøres endringer og tas beslutninger. • Informasjon om hva man er fornøyd med og hva som kan bli bedre på senteret. • Direkte tilbakemeldinger på tilfredsheten med ulike aktiviteter. • Forslag til nye aktiviteter, møtetemaer, endringer på senteret. • Hvor godt man trives i butikken og på senteret. • Responsen på slike undersøkelser er alltid svært god - medarbeiderne føler de blir hørt og respektert.

w w w. c a p p a. n o Eksempel fra et skjema

w w w. c a p p a. n o Eksempel fra et skjema

w w w. c a p p a. n o Eksempel på resultater

w w w. c a p p a. n o Eksempel på resultater

w w w. c a p p a. n o Hvordan gjøres det i praksis? • Sammen med senterledelse og gjerne representanter fra medarbeiderne gjennomgår og tilpasser vi temaer og spørsmål. • Skjemaer, veiledning og svarkonvolutter kopieres/trykkes opp. • Skjemaer deles ut av vektere til hver butikk, eller legges i postkassene. • Konvolutter med skjemaer samles inn etter 14 dager av f.eks. vektere eller legges i postkasse til senterkontoret. • Cappa foretar all registrering, datautregning og utarbeider lettfattelige grafer og rapport. • Cappa kan om ønskelig foreta gjennomgang av svarene på butikkledermøte og/eller for styret. • Flere senterledere setter med hell sammen en arbeidsgruppe som jobber aktivt med de resultater og forslag som fremkommer.

w w w. c a p p a. n o Hva er kostnaden? • Kostnaden er avhengig av antall medarbeidere og hvor store tilpasninger man ønsker å gjøre på skjemaet. • Priseksempel: Kr ,- for gjennomføring med 100 medarbeidere. • Priseksempel: Kr ,- for gjennomføring med 300 medarbeidere. • I tillegg kommer evt. tillegg for reisekostnader, vesentlige endringer, møter og annet konsulentarbeid. • Kopiering / trykking av skjemaer etc. til selvkost. • 24% mva tilkommer.

w w w. c a p p a. n o For ytterligere informasjon, pristilbud eller uforpliktende møte, kontakt: Cappa AS v/Frode Finsrud eller Fredrik M Vegsgaard Telefon: // Telefaks: e-post: // Internett: