Oppgavene løses kommunevis, eller pr bord dersom kommunen deltar med flere enn 10 personer Velg oppgave 1, 2 eller 3! Disse er sendt ut på e-post med link.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kontakter i Gmail •De første e-postadresser som elevene skal bruke på kurset, bør legges inn i kontaktlisten i Gmail før kurset starter. •Da slipper eleven.
Advertisements

Unio Min side Oppdatering av e-post og mobil
Eksempler: Pantemaskinen Airborne-systemet
Hent opp aktuell pasient og start rekvireringen ved å klikke på LAB-ikonet eller LAB rekvirering og svar.
Velkommen til foreldremøte. Sakliste  Forventninger  Timeplanen  Fag  Læringsmål  Lekser  Ukeprøve  Klassemiljø  Sosiale tiltak  Info fra FAU.
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Ny utsendingsmetode for Lærebedriftsundersøkelsen 2015.
Organisering av YFF helse og oppvekstavdelingen ved Dahlske vgs. Strandhotell Jorunn T ø nnessen Ramberg Fagkoordinator Helse- og oppvekstfag.
GeoGebra “En gratis dynamisk matematisk programvare til bruk i skoler”
VURDERING FOR LÆRING I ULSTEIN KOMMUNE Sjøborg
Hva synes dere er det viktigste innholdet i fagene?
SkoleVfL 2.1 Jåttå vgs august 2017 – mars 2019.
Oppstartshjelp for prosjekter
Brukerveiledninger her:
Medlemsregister mm - en liten innføring
UTVEKSLING PÅ VG2.
Refleksjon over egen læring har stor effekt
Cafe med elevene.
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Lederforventninger (fokus i perioden )
Nysgjerrigpermetoden
Arrangørguide – minihåndball og aktivitetsserien
Installatør oppretter ny melding!
Utlysning av studentoppgave
Hva synes dere er det viktigste innholdet i fagene. 2
Å finne fagets kjerne -dybdelæring og kritisk tenking
INFORMASJON 10 KLASSE INNSØKING TIL VGS.
Ny læreplan… Høst 2017.
Vurdering for læring -erfaringsdeling
Ny vri Kany, Lene og Mona.
Trygt og godt skolemiljø
Kompetanseutvikling og Effektiviseringsprogrammet Kompetanse koster, men inkompetanse koster mer! Det skal lønne seg å være seriøs ! NVF 2. mars 2015.
Velkommen til utviklingsprosess!
Fagfornyelsen og kjerneelementer i fag
Toleransevinduet Lærer forklarer. Snakke om at læring, vennskap og deltakelse får vi bare til når vi er inne i toleransevinduet. Noen har smale, noen har.
Foreldreundersøkelsen 2018
Naturfaglig kompetanse B – Samarbeid
Den matematiske samtalen
Matematikk på ungdomstrinnet
Lær å oppdatere kontaktinformasjonen din i kontaktregisteret
HMS Charteret – referat fra arbeidsmøte
Introduksjon til workshop
PILOT DIGITAL SIGNATUR
Velkommen til Madlamark sfo
God repetisjon og øving B – Samarbeid
Klubbutvikling oppfølging
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Fagfornyelse: ny læreplan i morsmål for språklige minoriteter Læreplanverket for Kunnskapsløftet 2020: LK2020 Aleksandra Kuźnik.
Folketrygdens ansvarsområde (§ 10-8 Bortfall av rett til ytelser etter folketrygdloven kapittel 10)
Brukerveiledning for timeregistrering med Betalmeg
Arbeidsprosesser, roller og ansvar
Fagfornyelsen og kjerneelementer i fag
Nå er vi spente!.
Lynguide – for LIS Logge på:
Lynguide - mobilapplikasjon
SAMM Systematisk Arbeid Med Motivasjon i ungdomsskole
Fag / tema Samfunnsfag Trinn
Dybdelæring - GeoGebra B – Samarbeid
FAGFORNYELSEN hva innebærer det -hvordan jobber vi i Færder
Dybdelæring - GeoGebra B – Samarbeid
FAGFORNYELSEN hva innebærer det -hvordan jobber vi i Færder
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
ATV 14.desember 2018.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Toppidrett på Nydalen vgs
Enkel brukerveiledning
Innføring for rollen «brannmann»
Utskrift av presentasjonen:

Oppgavene løses kommunevis, eller pr bord dersom kommunen deltar med flere enn 10 personer Velg oppgave 1, 2 eller 3! Disse er sendt ut på e-post med link til padlet, ta gjerne en oppgave til hvis dere får tid Alle skal gjøre oppgave 4: Fylle ut planleggingsskjemaet dere har fått på e-post Gruppearbeid Temadag fagfornyelsen 16.mars 2018

Arbeidsdeling Før vi går i gang… Den på gruppa som sto opp sist i dag legger inn svarene på padlet (sjekk e-post, åpne lenka Chrome, klikk på hvitt kryss i rosa sirkel) Den som skal reise lengst bort i påsken skriver inn i planleggingsskjemaet (ligger som vedlegg på e- posten fra meg) Prosessen kjøres etter IG-modellen (resultatene fra padlet sendes ut i etterkant) Jeg styrer tida!!! Arbeidsdeling Temadag fagfornyelsen 16.mars 2018

Oppgavene Gruppeoppgave 1 Hvordan kan vi tilrettelegge, motivere for og samarbeid om fagfornyelsen i vår kommune? Gruppeoppgave 2 Hvordan kan vi i praksisfeltet sørge for at det blir bedre sammenheng mellom overordnet det og og læreplanene i fag? Gruppeoppgave 3 Hvordan kan kjerneelementene bidra til bedre prioritering, progresjon og dybdelæring i elevenes læringsarbeid? Oppgavene Temadag fagfornyelsen 16.mars 2018

Fagfornyelsen - planleggingsskjema Hva gjør vi? Hvordan gjør vi det? Hvem må involveres? Hvem har ansvaret? Frist Temadag fagfornyelsen 16.mars 2018