Program: 0800 – 0810 Arild Disruptive Innovation i Kundereisen 0810 – 0820 Håvard Best of marketing 0820 – 0830 Rune Kreativitet virker 0830 – 0840.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
#ksindeks Header: Relation 1 Internal/Identier/File name
Advertisements

Nærings seminar Bakgrunn •Bransje og interesse •Fag kunnskap er viktig •Bransjen manglet fleksibilitet og omstillingsevne…denne og •Prod / Salg.
Gründerfrokost Kongstanken : Innovasjon og entreprenørskap 12 observasjoner fra ny forskning Foreleser: Høyskolelektor Kjell Haukeland BI Drammen.
Hvordan utvikle og gjøre kandidater og parti kjent? - å drive kampanje.
Ph.d. bare til forskning? Kjersti Fløttum Romansk institutt, Fransk Tema: Forskarutdanning – utfordringar og muligheter 23. og 24. oktober 2006, Geilo.
Brukerdrevet tjenesteinnovasjon
BHC © 1 “The times they are a-changin´” Refleksjoner knyttet til status, muligheter og begrensninger Stav Hotel 4. Juni 2013 Bo Hjort Christensen Sivilingeniør/Bedriftsøkonom.
POINT OF INTERACTION E-RETAIL 2013, PÅL ANDRÈ FREDRIKSEN.
Det er ganske underlig med disse sentrale salmene. Selv om du ikke er religiøs burde du lese dette.
Christian Waale Hansen
Hva har Karl Marx, Henry Ford og Smidig til felles?
Bruk av muntlig sensor i norsk høyere utdanning - High Stakes eller Low Stakes Prof. Stephen Dobson.
Mål deg til kontroll! Even Aas-Eng McCann Worldgroup.
Inger Langseth Program for Lærerutdanning Knyttet til Ny bok om vurdering i alle fag, red. Dobson, Engh.
*BEST Coaching Strategi – Organisasjonsutvikling – Executive Search - Coaching 1.
Johan From Professor Handelshøyskolen BI
Building the One to One Enterprise - Personalizing products for developing customer communities’ Relationships between customer loyalty and interactive.
Aktør-nettverk  Kort intro  Marc Berg (1997): On Distribution, Drift and the Electronic Medical Record  Margunn Aanestad (2003): The Camera as an Actor.
Misjon – å krysse grenser
New New Economic History Tirsdag Kritikk av nyklassisk teori Teknologi hos nyklassisk teori: –Behandlet som eksogen faktor: ikke del av modellen.
Primary French Presentation 10 Colours L.I. C’est de quelle couleur?
Forelesning 1 Hva er historie?. Om historien som fag og historien som forestillingsverden.
Welcome. THE FACULTIES Faculty of Bioscience and Aquaculture Faculty of Professional Studies Faculty of Social Sciences Bodø Graduate School of Business.
Velkommen 1. Rus i et relasjonelt perspektiv Titti Huseby.
Rikard Wærø Create Innovation Åpen Innovasjon. Agenda Beskrivelse Konsekvenser Tiltak.
® MonikaKorra.org Copyright © All rights reserved. ® DET HANDLER OM Å BESTEMME SEG Monika Kørra.
LINK MOBILITY LINK Mobility er den største tilbyderen av verdiøkende mobile tjenester i det nordiske markedet. LINK Mobility leverer komplette løsninger.
Audio exercises – lytteøvelser Oppgave 1.  Gjenta– Repeat ♬ 21.
NUAS Programme for Leaders in Administration. Mål for møtet Avklare hva innholdet i presentasjonen skal være Se på sammenheng mellom de forskjellige bidrag,
LEDELSE ER FORANDRING Adm.direktør Idar Kreutzer, Finans Norge President Institute 1. september 2015.
Lykkeforskning Av Knut, Petter og Erik
Foto: Jo Michael Nasjonalt program for leverandørutvikling Innovative anskaffelser som drivkraft til næringsutvikling Gørill Horrigmoe, Dialogkonferanse.
Digital læring for publikum og bibliotekansatte
Digitalisering og finansnæringen
Digitalisering & finans
Terje Aven Universitetet i Stavanger
Oppfriskning av engelskferdigheter
KOBLERKOMMUNEN Midtveisseminar Levende Lokaler
Kapittel 8: Merkeevalueringer
Penny: «Hvorfor fortalte du ikke sannheten
Faste - på vei mot påske Luk Faste - på vei mot påske Luk
Audio exercises – lytteøvelser Oppgave 1.
Viktoria Stensrud / Nasjonalparken Næringshage
Relevant questions for the Reference Group
Begrepet ”Disruptive Technology”
For å forstå oss selv, henter vi svar fra blant annet naturvitenskap, religion og filosofi.
CAMPAIGNING From vision to action.
Kap. 64 Continously Online
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Edru Livsstil - Strategikonferanse
The Scoutmaster guides the boy in the spirit of another brother.
«You, of all people» Interviews with ten nurses who lost their
Margrethe Helgebostad
Design driven Innovation Programme (DIP)
Realtime analyse brukt til beslutningsstøtte
Misjon – å krysse grenser
أعداد القاضي / حاتم جعفر رئيس المكتب الفني بمركز المعلومات القضائي
Når virker 1:1 kommunikasjon? Miriam Gade Nicolaisen
KICK OF Team
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Fra 0 til 100 Km/t på 2,4 sekunder
Kick-off Good morning everybody. Nice to see so many well known faces on a big day like this. My name is Audun Pettersen and I`m Head of Tourism.
The future of Unik Property Management software
Plan for forbedring av kundetilfredshet FORBEDRE KUNDE-TILFREDSHETEN
Dynamisk DNS registrering for Windows 10
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Personene. Personene Flere historier… Makt og begjær Vekst og løsrivelse Etikk og moral Trekantdrama Systemkritikk Andre?
Samfunnsviterne Strategi – i 2020.
Utskrift av presentasjonen:

Program: 0800 – 0810 Arild Disruptive Innovation i Kundereisen 0810 – 0820 Håvard Best of email marketing 0820 – 0830 Rune Kreativitet virker 0830 – 0840 Oskar Fra 0 til 100 i Marketing Automation på 30 dager 0840 – 0850 Erik Realtime analyse brukt til beslutningsstøtte 0850 - 0910 PAUSE – MINGLING – SERVERING – 30 min. 0910 – 0920 Are Omni-channel marketing – En helhetlig kundeopplevelse 0920 – 0930 Dag Bonusprogram som virker 0930 – 0940 Alf Kvalitet i kundedata det er her mulighetsrommet starter! 0940 – 0950 Bård Bring Dialog Labs – Hvordan sette testegalskapen i system 0950 – 1000 Miriam Når virker 1:1 kommunikasjon? 1000 SLUTT 27/12/2018

Disruptive innovation i kundereisen Arild Horsberg

forstyrrer et eksisterende marked En disruptiv innovasjon  forstyrrer et eksisterende marked på en måte som markedet ikke forventer.

Disruptiv innovasjon – de 2 viktigste i historien

How much market research was done to lead the development of the iPad? Jobs: “None. It isn't the consumers' job to know what they want. It's hard for consumers to tell you what they want when they've never seen anything remotely like it."

Norges mest populære mobil i 2008

I 2009

Markedsundersøkelser og fokusgrupper bekrefter selvfølgeligheter:

Ekstrem disruptiv innovasjon

Kundesentrisk, disruptiv innovasjon

«Consumers hidden needs»

Konsekvens Må du ta ansvaret for selv – kundene vet ikke hva de ikke vet Fokusgrupper og undersøkelser gir oftest selvfølgeligheter til svar. Endringshastigheten vil øke. I alle bransjer. Disruptiv Kundereise = din eneste reelle differensiator. Alt annet er likt. Vi hjelper deg gjerne.

Program: 0800 – 0810 Arild Disruptive Innovation i Kundereisen 0810 – 0820 Håvard Best of email marketing 0820 – 0830 Rune Kreativitet virker 0830 – 0840 Oskar Fra 0 til 100 i Marketing Automation på 30 dager 0840 – 0850 Erik Realtime analyse brukt til beslutningsstøtte 0850 - 0910 PAUSE – MINGLING – SERVERING – 30 min. 0910 – 0920 Are Omni-channel marketing – En helhetlig kundeopplevelse 0920 – 0930 Dag Bonusprogram som virker 0930 – 0940 Alf Kvalitet i kundedata - det er her mulighetsrommet starter! 0940 – 0950 Bård Bring Dialog Labs – Hvordan sette testegalskapen i system 0950 – 1000 Miriam Når virker 1:1 kommunikasjon? 1000 SLUTT 27/12/2018

Best of email marketing Håvard Kvinnesland