Bluegarden Tid og Prosjekt ved UiB

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Litt enklere, litt smartere!
Advertisements

Hendelsesmodulen, TQM Enterprise
Bildet:
Produktopplæring CRM MBS 10 Merete L. Nylund. Agenda  Kontaktperson.  Nytt rapportvindu.  Endringer i dokumentmodulen.  User Satisfaction.  Timeregistrering.
Litt enklere, litt smartere!
<KLASSIFISERING>
1 Valg av system •Hadde et elektronisk ”hjemmelaget system” med en del begrensninger. •Overbevise ledelse om behov for nytt system. •Opprettet en prosjektgruppe.
Mobile portalløsninger (Internet Online Platform)
Organisering og standardisering av universitetets IT-virksomhet Bjørn Ness, assisterende IT-direktør Fellesmøte m/lokal IT 13. desember 2012.
Kommer ikke inn i Læringsportalen 
HMS-modulen Oktober 2013 | Kurs HMS-modulen i HR-systemet for UDE | EVRY.
Levanger kommune Driftskomiteen Medarbeiderundersøkelsa 2009 – Øystein Lunnan DK Orientering DK Medarbeiderundersøkelsa 2009.
Innføring i bruk av Dashboard
ERV – Nytt lønns- og personalsystem 2010 Informasjon på økonomimøte 16. desember 2009 Bilde nr 1 Hva er planlagt?  Karakterbasert NLP (fra ca 1983) fases.
Gevinster med PSV Få eller ingen direkte målbare økonomiske gevinster
Prosjekt- og porteføljestyring i Telenor Nett
Nyhetsliste ALEPH brukermøte 17. oktober 2003 David Massey.
Bakgrunn Kunnskapsdepartementet (KD) ba i brev av til universiteter og høyskoler om at det innen utgangen av 2009 var utviklet løsninger for,
IHR-relaterte tiltak. Saker som USIT jobber med Relatert til, men uavhengig av plangruppen Tiltakene har sitt utgangspunkt i –IHR-runden på alle fakulteter.
Elektronisk saksbehandlingsprosjekt ved Universitetet i Bergen Stabsmøte
Elektronisk saksbehandling og arkiv
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Oppgradering fra Agresso 5.4 til Agresso 5.5
Info om Nytt HR-system LEDERFORUM Oslo kommune
HeV-prosjektet Helhetlig virksomhetsstyring
Felles HR retningslinjer og rutiner
ASP-basert Helpdesk for Veterinærinstituttet ASP-based Helpdesk-system for Norvegian Veterinary Institute.
Uib.no UNIVERSITETET I BERGEN Organisatoriske utfordringer ved utdannings- og forskningssamarbeid – forskningsutdanningen som bindeledd Anne Christine.
1 Bakgrunn 6 Andre forbedringstiltak (mer langsiktige) 3 Mål/målsetting/avgrensing 7 Måling, oppfølging, sikre effekt /BC Prosjektbeskrivelse (A3). Tjeneste:
Direktørnettverkmøte, 11. mai 2011 AURA - Gjennomgang av prosjektet og kort visning av funksjonalitet.
Arbeid for alle Jeg er mer enn Psykisk syk, jeg har arbeidsevne!
Informasjonssaker til AMU – Arbeid med strategisk plan 2012 – 2015 ◦ Nåværende Strategisk plan og handlingsplan for HiL løper ut 2011 ◦ Oppstart.
Tall og fakta 2015 Universitetet i Bergen Oppdatert Her kan du skrive enhet/tilhørighet! Sett blank hvis dette ikke er aktuelt. [PLASS FOR ENHET.
Fellesnemnda 8.des 2015 Orientering fra møte i ansettelsesutvalget Prosjektleders orientering.
2.6 FIKS Ansvarlig: Steve og Ingunn FIKS står for Fotballens Informasjon og Kommunikasjons System og eies av Norges Fotballforbund  For at våre klubber.
DFØ-app Selvbetjening på mobilen. Hva er DFØ-app? DFØ har lansert en mobil-app som en tilleggstjeneste til selvbetjeningsportalen (der du fører reiseregninger).
Her kan du skrive enhet/tilhørighet. Sett blank hvis dette ikke er aktuelt. Innhold i dette feltet styres her: Meny -> Sett inn (Mac=Vis) -> Topptekst.
Pilotprosjektet. Gunnar Morken.
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Forskerutdanning og gjennomføringstid ved MN-fakultetet
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Viktige datoer i så henseende
Reiseregninger Økonomiforum, Helsefak 10. mars
HR som strategisk forretningspartner
Marte Holhjem Leder av koordineringsgruppen for AURA
EDAG og a-ordningen Besøk Universitetet i Bergen Britt Visedo - Bluegarden 12. Mai 2014.
Personalportalen og Variabelattestant rollen(VLA)
Velkommen informasjonsmøte om EDAG og A-ordningen
Kommunikasjon og rekruttering
Digitalisering og digital kompetanse
Universitetet i Bergen
Min Tid Tekn/adm ansatte
Min Tid Tekn/adm ansatte
Min Tid Tekn/adm ansatte
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Opplæring SAP Portalen
2-årig masterprogram Energi
Vi vil – og vi får det faktisk til!
Min Tid HR-konsulenter
Min Tid Tekn/adm ansatte
Bluegarden Tid Tekn/adm ansatte
Flerkulturelt barnevern
Det samfunnsvitenskapelige fakultet
Min Tid Tekn/adm ansatte
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Brukerveiledning for timeregistrering med DFØ-appen
Å bruke e-læringskurs i kvardagen
Utgiftsrefusjoner Høgskolen i Østfold
Digital skrivestøtte - et samarbeidsprosjekt
Arbeidsmiljøundersøkelsen
Utskrift av presentasjonen:

Bluegarden Tid og Prosjekt ved UiB Her kan du skrive enhet/tilhørighet. Sett blank hvis dette ikke er aktuelt. Innhold i dette feltet styres her: Meny -> Sett inn (Mac=Vis) -> Topptekst og bunntekst Universitetet i Bergen Bluegarden Tid og Prosjekt ved UiB

Bluegarden Tid og Prosjekt ved UiB Universitetet i Bergen Bluegarden Tid og Prosjekt ved UiB Universitetsledelsen har besluttet at UiB skal ta i bruk Bluegarden Tid og Bluegarden prosjekt ved UiB Målet er at alle alle teknisk/administrative ansatte skal ta i bruk Bluegarden Tid innen 31.03.2018 Bluegarden prosjekt vil ikke bli benyttet av alle enheter. Fakultetene kan gi tilbakemelding dersom dere har enheter som ønsker å ta i bruk Bluegarden prosjekt. Økonomiavdelingen, IT-avdelingen og HR-avdelingen har vært testpilot fra mai til september 2017 07.12.2018

Bluegarden Tid – en modul i HR-portalen Universitetet i Bergen Bluegarden Tid – en modul i HR-portalen Bluegarden Tid er en modul i Personalportalen og full-integrert med Bluegarden Lønn Min Tid vil dermed gi ledere på alle nivåer samlet oversikt over all registrert arbeidstid, overtid, fravær mm. Bluegarden tid kan brukes fra HR-portalen eller via mobiltelefon. Innføring av Bluegarden tid medfører at ansatte ved UiB går fra å registrere fleksitid i Excel-skjema til å bruke Min Tid. Ansatte vil også registrere overtid i dette systemet i stedet for via skjema i HR-portalen. Timelønnede kan også bruke Min Tid. Innføring av Min Tid vil medføre at HR-medarbeidere og variabellønnsattestanter vil få oppfølgingsoppgaver i Min Tid 07.12.2018

Universitetet i Bergen Implementering Lister over ansatte ved fakultetet. Prosjektet må ha tilbakemelding på arbeidsplaner (hvordan ansatte arbeider) Har fakultetet noen ansatte med spesiell arbeidstid? (beredskapsvakter, fast arbeidstid mm) Tilbakemelding på fleksitid saldo Prosjektet gir opplæring i systemet Brukerveiledning for registrering i Min Tid: http://pagaweb.b.uib.no/ansatte/02-min-tid-timeregistrering/ 07.12.2018

Universitetet i Bergen Prosjektgruppe Det er opprettet en prosjektgruppe som består av : Kate Fauskanger (prosjektleder) Henrik Tøndel (HR) Øystein Saasen . 07.12.2018

Universitetet i Bergen