Økt synlighet blant anbefalte annonser – 7 dager

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Support, nye funksjoner og tjenester fra Uni Pluss
Advertisements

Demo av portalen LOG - Leverandørnett Olje og Gass.
Antalis-HQ BRUKERVEILEDNING FOR BESTILLINGER. Antalis, Europas ledende distributør av papir, emballasjeløsninger og dekor & display produkter, presenterer.
VM Fotballen.eu har foran VM i fotball 2010 fått på plass et VM-studio utenom det vanlige. Det du ikke finner om VM her er ikke verdt.
Kontoinnstillinger Slik kommer du til «Kontoinnstillinger»:
Uni Eiendom FDV Status for produktet og «veien videre» Rune Synnevåg Utviklingssjef.
Brukermanual for NROFs lokalavdelinger©
Elverum, 24. Mai 2011 Kenneth Baranyi Eriksen. Hvem er? Kenneth Baranyi Eriksen  Daglig leder Webgruppen AS  Siviløkonom, fotballtrener  Webanalyse.
Newsletter Subscribtion HOWTO CustomPublish. Eksempel fra Oslo Spektrum sin nyhetsbrev påmelding.
Salg og markedsføring på internett – muligheter for Vekstbedriftene 22. okt 2009, Nina Furu.
Fotballen.eu Her følger en detaljert oversikt over muligheter for annonsering på fotballen.eu Du får også oversikt over statistikk samt historikk.
Det verdiskapende webkonseptet Hvordan web kan og bør bidra til forretningen Dataforeningen 28. okt 2009, Nina Furu.
1: Markedsleie for hybler og leiligheter i Oslo fjerde kvartal 2006.
Snorre Jensen• Tidstyvbekjemper
Varemerkeprogrammet Sikkerhet og forbrukertrygghet
6. Navigation and Information Architecture Navigering og sidestruktur.
Brukertest toppnivå uio.no Foreløpig gjennomgang av viktigste funn.
Forsiden til som du møter førstwww.pssi.no.
Markedsleie for hybler og leiligheter i Oslo andre kvartal 2006.
1: Markedsleie for hybler og leiligheter i Oslo tredje kvartal 2006.
1: Gjengs leie Gjengs leie for hybler og leiligheter i Oslo første kvartal 2007.
Acebook som strategisk verktøy Andreas Engen Willersrud, KSA Redaksjonsrådet UiT
MSDR : Microsoft Direct Respons. Hva er MSDR? Mulighet for kunde å kjøpe CPC kampanjer på usolgt varelager Passer godt for buskap som triggger til handling.
1. SPØRSMÅL TIL annonse 1 1. Hva kan du kjøpe? 2. Hva heter den? 3. Hvor mye koste den? 4. Er den ny eller brukt? 5. Hva heter selgeren? 6. Hvor bor selgeren?
Målsetninger Formål er å etablere et naturlig startsted for søk etter informasjon om IT i helse- og sosialsektoren. Den skal være en dynamisk og ”levende”
”Flyttelasset” Trafikanten + Ruter = Sant April 2012.
Vorspiel En vakker vårdag ringer rådmannen i Hamar til en av sine sjefer, og de begynner å diskutere status i kommunen…
Brukerundersøkelse Klikk Helse (antall respondenter: 439) Gjennomført i perioden 17. septmeber til 29. oktober 2008 Av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck.
1: Markedsleie Markedsleie for hybler og leiligheter i Oslo første kvartal 2007.
CreateProduct En web basert løsning for vedlikehold av produkter, strukturer, memo og bilder i Visma Business eller Visma Global. Passer perfekt til henting.
- en del av Mat alliansen : NLH - Matforsk - Akvaforsk Ark nr.: 1 | fredag, 12. desember 2014 | Forfatter:.... | Arkivert: I:\felles\_Utveksling Gjennomføring.
Hovedprosjekt 25: Interaktiv demo for web-basert verktøy Brukeropplæring i form av interaktive demoer for oppdragsgiver Dossier Solutions Prosjektdeltaker:
FKB-metadatakatalog Denne nettsida er for parter i Norge Digitalt og andre profesjonelle brukere som søker metadata om FKB-data og FKB-produkter. Her følger.
Utvikling av rettslige beslutningssystemer, oversikt over emnet og presentasjon av ”Fra lovtekst til programkode” Utvikling av rettslige beslutningssystemer,
SMS – System for Byggmakker Lade Gruppe 31E Av Olaf R.A. Nykrem & Audun Håberg.
Klasse: 2HKI Student: Bertil Gjerstad Oppgnr: 25E
KUNST & HÅNDVERKSBLOGG
1 Klikk for fasit! Klikk for fasit!
Instruksjon På de neste sidene vil du se noen rammer der overskriften er ulike argumenter for å undervise biologi Du vil også se en liste over enkelt-argumenter.
Denne rapporten er unntatt offentlighet
Bruksanvisning for FINN Eiendom Partnerkunder Innholdsliste 1.Hvordan oppretter jeg en Bolig til salgs annonse 2. Hvordan endrer jeg en eksisterende annonse.
Treff flere relevante FINN-brukere med din annonse Økt synlighet blant anbefalte annonser – 7 dager.
Øk sannsynligheten for at flere FINN-brukere ser din annonse på FINN.no Øverst i resultatlisten – 7 dager.
Å starte bedrift. Forretningsplan Forretningsidè Markedsvurdering Markedsføring Lokaler og utstyr Organisering Økonomi.
Tilganger i DIPS May Evensen leder Arb.gruppe Tilganger/DP Løsning IKT Rådgiver Avdeling for kliniske systemer.
Bruksanvisning for FINN Eiendom Partnerkunder Innholdsliste 1.Hvordan oppretter jeg en næringsannonse 2. Hvordan endrer jeg en eksisterende annonse 3.
Sykkelen.no Alt om sykler og utstyr. Misjon “Vi skal hjelpe norske forbrukere å navigere i utstyrsjungelen.”
Produktnavn Tittel på presentasjon. Oversikt Gi en kort beskrivelse av produktet eller tjenesten, brukerproblemene som løses, og brukerne produktet eller.
Northwind traders Hvem vi er
Dette er forsiden som kommer frem når dere har logget dere på
Bruksanvisning for FINN Eiendom Partnerkunder
Sett inn bilde av produktet her
IPS Elverum Erik Skramstad Uthus.
Bruksanvisning for FINN Eiendom Partnerkunder
Sett inn bilde av produktet her
Bedriftens kostnader Rett eller galt?
Roede-kurslederen på Facebook
Produktnavn.
MEDIA.
Kapittel 14: Styring av arbeidskapital
Slik setter du inn lysbildet i presentasjonen
Midtveisevaluering Malin Littauer Yndesdal, SKS/AF/LOS
Finn fram på finn.no Søk på finn.no på internett
Slik setter du inn lysbildet i presentasjonen
Sett inn bilde av produkt her
Slik setter du inn lysbildet i presentasjonen
Kari Løken, distriktstrener og leder av kommunikasjonskomiteen i D2305
Hovedside Om fotballen.eu Statistikk for siden annonsetyper/størrelser
Prosjekt Digisos Hvordan få flere til å søke digitalt? L
Utskrift av presentasjonen:

Økt synlighet blant anbefalte annonser – 7 dager Treff flere relevante FINN-brukere med din annonse

Hva gir dette produktet meg? Dette produktet viser annonsen din for relevante FINN-brukere under «FINN anbefaler» både på forside FINN og forside eiendom. Relevansen avgjøres/beregnes basert på tidligere visninger av FINN-annonser for aktuell bruker. Brukerhistorikken avgjør om objektet er interessant for brukeren å se, dersom historikken tilsier at dette er et objekt denne FINN-brukeren ikke burde gå glipp av, dytter FINN din rubrikkannonse inn under «FINN anbefaler» slik at brukeren får akkurat din annonse opp som et objekt FINN anbefaler! I tillegg til dette vil objektet dukke opp under «Lignende annonser» i objektside under kategorien bolig til leie, om det passer med søkehistorikken til FINN-brukeren. Dette finnes kun i denne kategorien foreløpig. Dette øker sannsynligheten for at annonsen vil bli vist for relevante FINN-brukere og gir relevante klikk

Og hvor vil min annonse synes for disse relevante FINN-brukerne? Forside FINN.no Forside eiendom Objektside

Og til sist – Hvordan får jeg dette på annonsen min og hva vil dette koste meg? Det er så enkelt som en plett å bestille «Økt synlighet blant anbefalte annonser» inne i Admin for bedrifter. Alt ligger klart og til rette for at du skal få de beste og mest relevante klikkene for din annonse. Du bestiller «Økt synlighet blant anbefalte annonser» på samme sted som du gjør endringer i annonsen din inne i Admin for bedrifter.