Opplæringslova kapittel 9A

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Handlingsplan mot mobbing
Advertisements

1 STOPPING AV MOBBING Mobbingens psykologi Noen sentrale faktorer som bidrar til å skape og opprettholde mobbesituasjoner. Stopping av mobbing Hvordan.
DU kan gjøre en forskjell – for egne og andres barn! Engsjement – motivasjon – begeistring.
OLWEUS ARBEID Indre Hafslo oppvekstsenter. Kva er mobbing? Tenk/diskuter.
OPPSUMMERINGSSAMLING ELEVVURDERING 28. april 2009 SKULEEIGARS TANKAR OM VEGEN VIDARE.
Opplæringsloven kap. 9a – aktuelt om lovverket Ragnhild Øvrebø, jurist, fagstab Oppvekst og levekår, Stavanger kommune Kurs i opplæringsloven kap. 9a for.
Vel møtt!.  155 elevar dette skuleåret, 81 elevar på småtrinnet og 74 elevar på mellomtrinnet  Rundt 18% framandspråklige  Fleirkulturell skule  17.
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
Foreldremøte 4.September 2017.
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
FFK møte
Nye føringer – nye muligheter
Elevenes skolemiljø.
Velkommen til foreldremøte 19. september 2017
Vikemarka skule i Ørsta.
«Elevenes arbeidsmiljølov»
«Elevenes arbeidsmiljølov» Nytt kapittel 9A
VELKOMMEN TIL NYTT SKOLEÅR Trøgstad ungdomsskoles visjon:
Felles mål: Føresette og skole har eit felles ansvar for å leggje til rette for best mogleg læring og utvikling hos ungdommen.
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
Brukarundersøkjing Fokusområder:
Velkommen til foreldremøte på Kannik skole!
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
Møte for foresatte 10.trinn
Velkommen til August 2017.
Velkommen til foreldremøte
Forventningar til heimen - skulen
Kva har barn eigentleg rett til?
Nytt kapittel 9A om skolemiljø -
Nye regler om skolemiljø og mobbing
STORFORELDREMØTE
Endringer i opplæringsloven kapittel 9A og rundskriv Udir
Forventingar til foreldre frå skulen
Foreldremøte 6.kl..
Med rett til et trygt og godt skolemiljø
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
FLiK Forskningsbasert læringsmiljøutvikling i barnehager og skoler i Kristiansand.
Trygt og godt skolemiljø
Velkommen til foreldremøte 1.trinn
Velkommen til foreldremøte 6. og 7.trinn
Lov om grunnskolen og den vidaregåande opplæringa (opplæringslova)
Trygt og godt skolemiljø
Ungdata 2016 Presentasjon på Folkehelseseminar, Tønnegarden
Gode strategier og utfordringer i antimobbearbeidet
FORELDREMØTE 6. OG 7. TRINN 13. Mars 2018
Velkommen til foreldremøte 4.trinn
Velkommen til foreldremøte
23.mai 2018 KOMPETANSE FOR MANGFALD
Visjon: Aktiv læring med varme og tydelighet
Hva kan foreldre gjøre for å bidra til et godt og trygt skolemiljø?
alle barna sin rett til god omsorg
Informasjon til elever og foreldre skolemiljøutvalg
Mobbing – hva er vårt ansvar?
Trygt og godt skolemiljø
Sentrale lover og regler
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
Læringsmiljø §9a: Handlingsplikt Bedre læringsmiljø
Endringer i opplæringsloven kapittel 9A og rundskriv Udir
Opplæringslova kapittel 9A Lovendring fra 1. august 2017
® Utallege møter - tverrfaglige mange dyre timeverk
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
Oslostandard for samarbeid hjem–skole
Foreldremøte Tau skole
Inkluderande barnehage- og skulemiljø
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle
Velkommen til foreldremøte
Psykososialt skolemiljø
Foreldremøte 9.klasse
Foreldre og skole 6. og 7. trinn.
Utskrift av presentasjonen:

Opplæringslova kapittel 9A Austevoll ungdomsskule Opplæringslova kapittel 9A

Austevoll ungdomsskule Vaksne skapar vennskap saman https://vimeo.com/73862034

Risikofaktorar Suksessfaktorar Austevoll ungdomsskule Risikofaktorar Suksessfaktorar Prestisjefylte konfliktar mellom vaksne Mobbing blir oppdaga seint Manglar kunnskap om kva ein skal sjå etter Ein svært lav prosent av dei som blir mobba fortel dette til ein vaksen For ettergivande eller for autoritære vaksne – heime eller på skulen Lav monitorering på nettbruken til barn, i friminutt og på fritid Føresette omtalar lærarar og skule positivt til barna sine Føresette kontakter skulen tidleg om barnet fortel om krenkande hendingar Føresette samarbeidar godt med andre barn sine føresette Lærarar formidlar positive historiar om eleven til heimen Vaksne står saman og formidlar eit tydeleg bodskap til barna: Mobbing skal ikkje skje Hyppige og grundige «check- outs»

Austevoll ungdomsskule Hovudpunkt for ny 9A «Vaksne som jobbar i skulen har eit særskilt ansvar for å sørge for at alle elevar har eit trygt og godt skulemiljø» Det nye regelverket i kapittel 9A skal styrke rettane til elevar som blir mobba og foreldra deira, vera eit effektivt verkemiddel mot mobbing og dårlege skulemiljø Departementet ønska å lovfesta endå tydelegare krav til kva skulane skal gjera når elevar blir mobba, og at alle skal ha det trygt og godt på skulen Regelverket er viktig for å setja standard og for å plassera ansvar og plikt på skuleeigar og tilsette i skulen

§9A-2 retten til eit trygt og godt skulemiljø Austevoll ungdomsskule §9A-2 retten til eit trygt og godt skulemiljø Frå skolemiljø Udir – 3 -2017. Eleven har en individuell rett til et trygt og godt skolemiljø, og det er elevens egen subjektive oppfatning som avgjør om skolemiljøet er trygt og godt jf. oppll. § 9 A-2 Skolen og skoleeier har en plikt til å handle i henhold til aktivitetsplikten, slik at elevens rett blir oppfylt Trygghet handler også om å vite at skolen tar tak hvis noe skjer

Austevoll ungdomsskule § 9A -3 Nulltoleranse og systematisk arbeid Skulane skal ha nulltoleranse mot krenkingar, jf. oppll. § 9 A-3. Eksempla som blir nemd i lova er mobbing, vald, diskriminering og trakassering Skulen skal arbeide kontinuerleg og systematisk for å fremja helsa, miljøet og tryggleiken til elevane. Viktig at skulane har tydelege haldningar på dette området. Rektor har ansvar for det systematiske arbeidet. (Nytt, tidlegare var ansvaret hos skuleleiinga)

Sette inn tiltak og evaluere Austevoll ungdomsskule 9A-4 Aktivitetsplikt 1. Følge med og fange opp 2. Gripe direkte inn 3. Varsle 4. Undersøke 5. Sette inn tiltak og evaluere

Austevoll ungdomsskule Aktivitetsplikt

Austevoll ungdomsskule Forventningar Tydelege forventningar til foreldre på vår skule og kva forventningar foreldre kan ha til oss som jobbar på skulen Vi skal ta alle foreldre på alvor når dei tek kontakt- ikkje gå i «forsvar» Viktig at foreldre i vår klasse gjer det same dersom andre foreldre i klassen tar kontakt om noko som har skjedd… Få felles reglar som alle kjenner Synlege vaksne i friminutta som er oppteken av at alle skal vera ein del av fellesskapen Byggja gode relasjonar i «fredstid» Konfliktløysing har første prioritet hos oss Alle tilsette har lik autoritet til elevane i forhold til å skape eit trygt og godt læringsmiljø på skulen

Austevoll ungdomsskule