Velkommen til seminar og førjulsfrokost!

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Reisefot På Gir oversikt og sikrer deres rutiner.
Advertisements

Slik bruker du vår nettbutikk!
IK-Bygg på web: Formål IK-Bygg web skal bidra til å avdekke avvik i forhold til helse, miljø og sikkerhet. Det stilles strenge krav til hvilken forfatning.
 Oversiktlig  Samler informasjon – alt på ett brett  Brukervennlig  Integrerbart  Enklere å være medarbeider  Bedre å være kunde Det blir enklere.
Uni Eiendom FDV Status for produktet og «veien videre» Rune Synnevåg Utviklingssjef.
Brukertjenester for digitaliserte arkiver
Velkommen til en presentasjon av Avvikssystemet Input Process
Visma KGV (Konkurranse Gjennomføring Verktøy)

E-handel.
Go Mobile AS Mobile Løsninger Utvikling Consulting.
Samler informasjon – alt på ett brett Brukervennlig Integrerbart
Tidplusstid OPPLÆRING
Christine Bergland divisjonsdirektør e-helse og IT Helsedirektoratet
Anbefalt modell for administrasjonsenheten i nye Harstad kommune
Effektivisering av ansettelsesprosessen
Hva bør brukerne få på nett – Ole P. Pedersen 26. mai 2004 Kommunale nettsider – hva bør brukerne få på nettet?...og hvorfor har utviklingen av kommunale.
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Helpdesk Ny kundefront Ovf - nett drift.
PRESENTASJON KARRIERESTART -en del av Nye StudentTorget.no.
Trust Solutions Hvordan illustrere bruk av elektronisk ID?
HeV-prosjektet Helhetlig virksomhetsstyring
Portalseminar iKnowBase og Oracle Fusion Middleware
SIPOK - SINTEFs kunnskapsforvaltning
Digital postkasse til innbyggere
Digital postkasse: Få med innbyggerne! Felles innbyggerrettet kommunikasjon fra offentlige avsendere Februar 2015.
Gjennomgang av kommunenes selvbetjeningsportaler
ASP-basert Helpdesk for Veterinærinstituttet ASP-based Helpdesk-system for Norvegian Veterinary Institute.
1 VervDb Web-basert system utviklet med PHP og MySQL, vervdatabase for Høgskolen i Sør-Trøndelag.
Idrettens hjem på nett Stjørdal 18.april 2015 Organisasjonssjef Kjell Bjarne Helland Sør-Trøndelag Idrettskrets.
Digital postkasse: Få med innbyggerne! Felles innbyggerrettet kommunikasjon fra offentlige avsendere Desember 2014.
Innpassing/godkjenning IHR studentutveksling Leangkollen.
Vestvågøy Kommune  innbyggere  423,14 km 2  Næringsliv –Fiske –Jordbruk –Foredling av næringsmidler –Turisme.
Med nettbank har du full kontroll! Nettbankkurs. Kundene våre sørger for en digital revolusjon dnb.no Facebook 12 mill på dnb.no pr månedChat – raskest.
Felles nettløsning for spesialisthelsetjenesten – én helseportal Jostein Listou, kommunikasjonsrådgiver Helse Midt-Norge RHF.
SeniorSurf 2015 Oversikt over veilednings – og hjelpemateriell og ressurser til bruk i presentasjoner og opplæring om digital postkasse Oversikten er utarbeidet.
Foto: Carl-Erik Eriksson «Min side…» KPR Scandic Nidelven,
Lær å logge inn til offentlige tjenester med BankID på mobil
Lær å opprette den elektroniske ID-en MinID
Webinar - Prosjektarbeid og samhandling
Lag flytskjema Oppgave
Regjeringens digitaliseringsprogram Hvorfor, hva og hvordan
Lær å logge inn til offentlige tjenester med BankID på mobil
DFØ-app Din portal på mobilen.
Digital postkasse Offentlige tjenester på nett
Digipost signering Virksomhets logo
Sharepoint – brukerens arbeidsflate Molde kommune
25. desember 2018.
Registrere økter Driftslogg SjåførApp
Nye IKT-løsninger fra skolestart 2015
Lær å oppdatere kontaktinformasjonen din i kontaktregisteret
Tokerud skole Tokerud skoles plan for bruk av Skoleplattform Oslo og krav til minimumskompetanse.
Enkel brukerveiledning
Digihjelpen – Levanger kommune
Enkel brukerveiledning
Prosjekt Digisos Hvordan få flere til å søke digitalt? L
Utskrift av presentasjonen:

Velkommen til seminar og førjulsfrokost! Agenda 09.00-09.40 Nye muligheter med vårt Global Delivery Center (GDC) i India 09.40-10.30 Digitalisering av Trondheim kommune 10.30-11.00 ServiceNow Business Consulting – en komplett pakkeløsning i prosjekter 11.00- Avslutning Velkommen til seminar og førjulsfrokost! Copyright 2010 FUJITSU CONSULTING INDIA

Kundecase: Trondheim kommune

hvem vi er STEFAN SCHÖLLIN Sales Manager Symfoni ESM TOR KINGELL P&A Senior Consultant Symfoni ESM KJETIL ANDENÆS Senior Consultant Symfoni ESM

løsning for håndtering av kundehenvendelser April 2016 – Avtale om levering av en løsning for håndtering av henvendelser fra kommunens innbyggere.  Formålet med løsningen er å bidra til god brukeropplevelse for ansatte i kommunen og bedre kundeservice for publikum. Anskaffelsen er et ledd i Trondheim kommunes arbeid for å nå målet om et "digitalt førstevalg"  samhandling digitalt skal være innbyggernes og næringslivets førstevalg.  Fokuset med denne løsningen vil være: enkelhet for brukeren gjennom størst mulig grad av automatisering oppgaveforenkling og intuitive grensesnitt.  Når digital samhandling skal lykkes må løsningen være så god at både interne og eksterne brukere foretrekker å bruke tjenestene digitalt Brukerne skal selv fritt kunne velge når, hvor og hvordan de skal bruke de digitale tjenestene.

Trondheim kommune 189.000 innbyggere 30.000 studenter 11.600 ansatte Potensielt - 1000 lisenser Saksbehandlere som skal jobbe i systemet Skrive landene på en rekke under

TK hadde noen ønsker Skrive landene på en rekke under

TK hadde noen ønsker Skrive landene på en rekke under

TK hadde noen ønsker Skrive landene på en rekke under

Håndtere alle typer henvendelser Ønske om å felle et tre Kontroll på innlevering av Søke erstatning etter påført skade Nett Epost Telefon Personlig oppmøte registreres ved og lagres i Problem med kommunal vei

Innbygger kan se offentlig status og historikk Mindre frustrasjon – full kontroll Utførende personer kan oppdatere status og legge inn kommentarer i saken fra mobile enheter Førstelinje kan enkelt finne saken se hvem som har den og hva som har skjedd i historikken. Kan legge inn kommentar – f.eks. nye opplysninger fra innbygger Innbygger kan se offentlig status og historikk

Kundesenter henvendelser Henvendelseshåndtering Fase I TK Tjenester Trehenvendelser Aktiviteter I Marka Driftshenvendelser Portal Saksregistrering Erstatningssaker Kundesenter henvendelser Anbud Utlån Trondheim Kommune Hentesaker Saksbehandling

Portal og Selvbetjening Fase I prinsippskisse Portal og Selvbetjening Bydrift Trefelling Aktiviteter i Marka Driftsaktiviteter Erstatningssaker Kundesenter Generell henvendelse TK Tjenester Utlånsaker Nøkler Adgangskort PC Prosjektorer Hentesaker Frukt Post Pakke Besøkende Anbud - Brukere, Grupper & Funksjoner - Roller - Tilganger - Styring - Prosesser Prosjektets Leveranser

Integrasjon MED Fase II Internet Integrasjon MED Fase II Telefoni TK kart Difi ID porten Integration Sosiale medier Servienow Brukere TK Arkiv saksbehandler

UK • BELGIA • NEDERLAND • FINLAND • SVERIGE • DANMARK • NORGE • INDIA Takk FOR oss! Kontakt info: Følg oss på: Karenslyst Allé 2, 0278 Oslo linkedin/symfoniesm +47 23 29 23 00 @symfoniesm info@symfoni-esm.com youtube/symfoniesm UK • BELGIA • NEDERLAND • FINLAND • SVERIGE • DANMARK • NORGE • INDIA

Velkommen til seminar og førjulsfrokost! Agenda 09.00-09.40 Nye muligheter med vårt Global Delivery Center (GDC) i India 09.40-10.30 Digitalisering av Trondheim kommune 10.30-11.00 ServiceNow Business Consulting – en komplett pakkeløsning i prosjekter 11.00- Avslutning Velkommen til seminar og førjulsfrokost! Copyright 2010 FUJITSU CONSULTING INDIA

- slideshow ENDS HERE -

Konsistente menyer og enkle startsider

Fokus på oppgaven – gruppert funksjonalitet

Digital innmelding fra innbygger

Integrert kart for enklere saksbehandling

Oppgaver knyttes lett inn i saken

Enkel liste over oppgaver – kan brukes fra mobiltelefon og nettbrett Utførende personell får en enklere hverdag Enkel liste over oppgaver – kan brukes fra mobiltelefon og nettbrett

Enkelt å gi innbygger oppdatering Dersom dette feltet inneholder noe tekst ved lagring, sendes denne til innbygger ved lagring av saken på ønsket måte

Støtter også involvering av eksterne ressurser Opprett epost rett i saken

Oversiktlig saksgang