Hvordan generere abonnement og postere ordrer i CRM.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Slik bruker du vår nettbutikk!
Advertisements

Jara NetBusiness 7.0 Release 14. mars 2005
SuperOffice - Visma Global ERP link - Tilbud/Ordre SuperOffice - Visma Global integrasjonen består av 3 produkter. ERP link SuperOffice - Visma Global.
Hvordan etablere nettbutikk med GoOnline Commerce
VEILEDNING FOR OPPMELDING TIL ORDINÆR EKSAMEN
Lage e-post med bilde som vedlegg
Demo Transport Invoice Verification(TIV) TakeCargo v.3.5.
Intelle Service Kontrakt
Service Requests. 2 Service Requests - Henvendelser •I modulen Service Requests kan du registrere henvendelser og følge med på status på eksisterende.
SiO-Læringsmiljøs Regnskapskurs for store foreninger 1 Regnskapsprogrammet -Praktisk arbeid.
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Microsoft Dynamics AX Alle versjoner av SuperOffice og AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger.
Integrasjon Microsoft CRM Microsoft AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde,
Jara NetBusiness 7.2 Ny versjon 13. juni Innhold Denne presentasjonen viser nyheter og endringer i Jara NetBusiness 7.2 som blir lansert 13. juni.
Veiledning for innsending av Ferdigmelding på Egenmontasje Telelosji
Andre funksjoner. Her kommer en beskrivelse av søkefunksjoner, knapper og annen funksjonalitet. 2.
BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell:
1 BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell: 1.Opprette anmodning/bestilling (denne presentasjon) 2.Godkjenne bestilling (egen presentasjon) 3.Utføre.
Otra Web-Shop - Quick Guide
ArrangeIT Webbasert system for å håndtere påmelding og fakturering ved ulike typer arrangementer.
-Ein tydeleg medspelar FAGDAG 27. OG Tema innen mva, regnskap Siv T. Hansen.
En mal til presentasjoner som bruker klikkere: Slik brukes klikkere For spørsmål, ros eller ros kontakt: Gerald Torgersen
Registrering av testresultater fra mobiltelefon
Registrering av testresultater Trinnene i prosessen Logg deg inn på Admin-sidene Opprett en ny test Legg til testresultater Registrer.
Kunnskapsløftet – fra ord til handling Elevinfo - database for planlegging, gjennomføring og vurdering Elevinfo - database for planlegging, gjennomføring.
Handyman (Trykk på mellomrom eller bruk piltastene på tastaturet for å gå fremover i presentasjonen)
FUNKSJONSBESKRIVELSE En detaljert forklaring for kunden hvordan en funksjon er tiltenkt å virke Viktig for å sette forventningsstyring, begrensninger og.
Registrering av pårørende i PasDoc og DocuLive Avdeling for kliniske systemer.
Klikk for å legge inn navn / epost / telefon KVALITETSSIKRING GSI-samling 22. september 2015 Ingrid Damlien Haraldsen Roald Fremstad.
Vg privatskoleinnsamlinger Erfaringer, utfordringer og forbedringspunkter – Ove Halseth, WIS AS.
Læringsteorier i matematikk -hvorfor gjør vi det vi gjør i matematikkundervisninga?
Regnskap og regnskapsrutiner
Sykepenger.
Budsjettrapport OF.
Viktige datoer i så henseende
IST Barnehage/SFO - Nyheter
Veiledning for innsending av Ferdigmelding på Egenmontasje Telelosji
Brukermanual for iZettle
Avlesing av fartsskriver & sjåførkort
Kalenderfunksjon Parent- app
Hva gjør at man kan kalle et prosjekt et raskt prosjekt?
INTERNASJONALE RENN REISER UTENLANDS
Gang.
Utvikling av studieprogram i lys av kvalifikasjonsrammeverket
Bakgrunn Proxycom er et IT konsulentfirma som bl.a. utvikler Web-applikasjoner for sine kunder Manuell funksjonell testing av Web-applikasjoner er tidkrevende.
Studieverkstedet v/ Grethe Moen Johansen
Velkommen til utviklingsprosess!
FagpersonWeb Godkjenning obligatoriske aktiviteter
Disippel-overføring.
E-handel.
Min Tid HR-konsulenter
Basware PM Planer Brukerveiledning.
Min Tid Tekn/adm ansatte
PILOT DIGITAL SIGNATUR
HVORDAN logge på MY LCI.
AVALIA AS Vi optimaliserer, effektiviserer og tilpasser gjennom skreddersøm Dokumenthåndtering – Kvalitetshåndtering – HMS ISO 9001:2015 Gjennom et samarbeid.
Digitalt doktorgradsopptak – oktober 2018
Brukerveiledning for timeregistrering med Betalmeg
Brukerveiledning for timeregistrering med DFØ-appen
Systematisk arbeid med motivasjon
Systematisk arbeid med motivasjon i fag
Brukerveiledning for timeregistrering med DFØ-appen
POLK LabCraft har tidligere gjort uttrekk av de jobbene man har refusjonskrav på og generert filer som har blitt videresendt til POLK. POLK er et system.
Mobil GIS løsning Kaja Lunde 27.mars 2007
Noklus diabetesskjema i praksis
EpN – pilot på MN Marte Øvstetun Seksjon for digitale tjenester
Hvordan lærer vi best? Kurs 4
Innføring for rollen «brannmann»
Utskrift av presentasjonen:

Hvordan generere abonnement og postere ordrer i CRM

1.Generere abonnement Gå inn i CRM Velg menyen «Sales» Gå inn på funksjonen som heter «subscription invoicings» Velg «new», da sier man til systemet at det skal genereres abonnement for dagens dato. Trykk «save» Da vil den jobbe den med å finne hvilke kontrakter som er klar til fakturering. Oppdater siden til feltet «Ready for invoicing» står som Yes. Run Workflow -> Invoice subscription. Da vil ordrer bli generert. Oppdater sida jevnlig inntil «Invoicing complete» er yes. Nå bør man sortere ordrene på beløp for å se om det finnes unaturlig høye eller lave. Skal noen ordre fikses/fjernes? Må man gjøre noe med kontrakten?(gå inn på «Orderes» og sorter etter sum. Gå tilbake til “General”. Run Workflow -> Submit subscription orders Når alle ordre har fått status “Fullfilled” er submit ferdig og alle ordre overført til AX.

Overføre Ordre til AX(work orders) Sales ->Order submissions New Save – Nå leter den etter alle ordre som er klare for å overføres. Tar maks 1 minutt. Oppdater sida inntil «Ready for submission» er yes. Run Workflow -> Submit orders. Når alle ordre har fått status “Fullfilled” er submit ferdig og alle ordre overført til AX.

Ordrer som må sendes manuelt Sjekk ordre «Backlog» for å se om det finnes flere ordre som ikke er overført Sales -> Orders -> Active and Submitted orders Lista inneholder ordre som: o Active – ikke er submitted I det hele tatt, submit disse o Submitted – ordre som ikke er godtatt av AX, må sjekkes. Mulige feil er oppsett av ordre (ordretype, montør, antall, priser) eller for lav varebeholdning i AX på en av varene på ordren.