Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Basware PM Planer Brukerveiledning.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Basware PM Planer Brukerveiledning."— Utskrift av presentasjonen:

1 Basware PM Planer Brukerveiledning

2 Opprettelse av planer

3 Gå inn i PM

4 Trykk på innkjøpsplaner

5 I dette vinduet skal alle felt fylles ut se neste side

6 Ps. Planen kan bare benyttes i angitt intervall
Lag et informativt navn , lag gjerne en logikk som kan benyttes i fremtiden , eks en plan pr. tertial , måned , sommerferie etc. Ps. Planen kan bare benyttes i angitt intervall Disse må hukes av for at alle innkjøps metoder skal kunne benyttes ( katalog, eksternkatalog og fritekst) Trykk på «pennen» og du får opp navn på den/ de som skal benytte planene.

7 Alle felt er fylt ut , velg lagre
Velg bekreft ,når du har valg den personen som skal benytte planen, det kan være flere stk.

8 Beløp må legges inn , - fullmaktsrammen
Dersom planen skal gjelde for innkjøp fra bestemte leverandører kan leverandørene opprettes her. PS. en plan uten leverandører er mer fleksibel.

9 Velg oppdater og neste Konto må legges inn, og vil fremkomme som et forslag til kontering ved bruk av plan.

10 Nå er planen ferdig og den skal sendes til godkjenning av den som anviser

11 Sletting av planer

12 Gå på «Mine planer» og åpne plan som skal slettes/lukkes.

13 Trykk på «Inaktiver plan for godt» og svar «ja» på spørsmålet som kommer opp.

14 Planen vil få status «Lukket».


Laste ned ppt "Basware PM Planer Brukerveiledning."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google