Alternative tunnelar på Kvamskogen Samferdslemøte i Norheimsund 26. april 2016 Torleiv Ljones.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Arbeidsgruppen For-lang Røatunnel - Nå. Ved: Øystein Eckhoff Sander J
Advertisements

BILKØ TIL EVIG TID? Naturvernforbundet Eddie Westad Statens vegvesen.
KDP E18-korridoren i Asker
Nordfjordkryssing AS Nordfjordkryssing er et selskap som jobber for at det skal komme en bro ved Lote/anda innen Selskapet eies av Eid, Gloppen og.
BUDSJETT 2011 KS-konferansen 13. oktober Statsbudsjettet Økning i frie inntekter på 200 mill kr til fylkeskommunene Realøkning i frie inntekter.
Kor tid kan søknaden registrerast?  Dersom du søkjer for våren 2013 så kan du søkje så snart det let seg gjere.  Du som skal søkje.
Utdrag fra presentasjon E16 Sandvika - Skaret


Kjerringsundet Ny veg mellom Otrøy og gossen
KVU for kryssing av Oslofjorden
SFS 2213 Arbeidstidsavtalen for undervisningspersonalet i kommunal og fylkeskommunal grunnopplæring Revidert september 2014.
Rv. 23 Oslofjordforbindelsen – byggetrinn 2
Samfunnsøkono mi Motorveibro over Håøya Folkemøte Drøbak kino 11. februar 2015 Alliansen Nei til bro over Indre Oslofjord
Laga av:Kamilla,Ivar,Kristian,Madeleine. *Det skader kroppen *Du kan bli avhengig *Vis du byrja tidelig er sjansen større for og byrja med sterkare stoff.
Del 2 Strategisk analyse
Velkomen til Sogn og Fjordane Helsing til Stortinget sin kommunal- og forvaltningskomite 27. oktober 2014 Fylkesordførar Åshild Kjelsnes (AP)
A (12) B (10) C (12) D (9) E (18) F (11) H (10) G (11) I (7) FF3 SS8 FF5 FF7FS0 SF21 SS8 FF3 SS3 FF5SF12FS0 FS7 Vi har gitt et.
Emne C: Praktisk bruk av matematikk Klepp ungdomsskule.
VA-anlegg Øysteselandet Prosjektorientering Anbodssynfaring 15. desember 2014.
Transportplan Nordland Handlingsprogram fylkesveger og ferjer.
Sande Fastlandssamband As Etablert i 1987, 313 aksjonærar. Sande Kommune 51%, Vanylven Kommune 11%, Brimer Kvamsøy as 7% § 3 Selskapet sitt føremål er.
Ordbank i høve demografi: Frå førre time: Demografi Naturleg tilvekst Fødselsoverskot Fødselsrate Dødsrate Samla folketal Fruktbar(fertil) alder Nytt:
Samferdselsutvalet 21/ Ordførar Oddvar Grøthe Rv 52 Hemsedalsfjellet.
1 A KLP Kommunekreditt Alternativ finansiering – muligheter og realisme Kystvegkonferansen i Vanylven 26.august 2011 Jan Olav Tryggestad Ass direktør.
DET NORDLIGE ALTERNATIVET : Den 100% vintersikre vegen over Filefjell som binder landet sammen og som raskt og rimelig kan fullføres. Høgfjellskonferansen.
E39 Kvivsvegen Rammevilkår nr 1 – Samferdsel ? Maritim Forening søre Sunnmøre Ulstein Quality Hotell – 30. august 2007 Kvivsvegen as i samarbeid med Statens.
Statusoppsummering Seismiske målingar. Traséval. Kostnadsberekning. Status i forhold til finansiering: * Endelege vedtak i kommunar og fylke. * Statlege.
Informasjon ny alderspensjon. Agenda | Informasjon om ny alderspensjon Konsekvens nytt regelverk? Slik reknar du din framtidige pensjon Introduksjon.
Riksvegutredningen Pressekonferanse 16/03/2015 Fung. vegdirektør Lars Aksnes, Statens vegvesen Foto: Knut Opeide.
Leverandørmøte – felles bransjemøte Utfordringer Vegdirektør Terje Moe Gustavsen 20. mai 2009.
Fv. 91 Breivikeidet bru - Hov Forprosjekt. Bakgrunn Bygging av ny Breivikeidet bru i 2010 –Grunnforhold –Kostnader.
NYE TOMTER VALLANDSHAUGANE / VALLANDSÅSEN PRESENTASJON TIL FORMANNSKAPET 26. FEBRUAR 08. Nils Valland – Mikjelsgarden Eigedom AS Solveig Valland – Geoplan.
Hønefoss – Gardermoen –Gavle (Sverge) E 16 også europaveg mellom Bergen og Gavle Ny tverrforbindelse Nymoen-Eggemoen gir gode effekter Fv33 Bjørgo-Gjøvik.
Agenda Registerting 2.Lunsj 3.Info om prosjekt/anbod frå Kvam herad 4.Spørsmål 5.Synfaring på Notanes
Nasjonal transportplan Politisk møte med Samferdselsdepartementet
Kunderelasjoner v/Olav Slaatsveen Norges Lastebileier-Forbund Skal se på hvordan vi som kunde/bruker opplever trafikksystemet i Norge.
100 høgfrekvente ord nynorsk 2 sekunder1 sekundBlink Pål Monstad, Pedagogisk senter Haugesund oktober
KVU Voss-Gol Analyse og tilråding Sivilingeniør Helge Hopen
SAKSBEHANDLINGSTIDER
Auka verdiskaping på ammeku
Prioritering av akvakultur – korleis lage gode kommuneplanar for framtida? Miljøseminar Florø Håvard Tveit, Gulen kommune God morgon. Håpar.
Leverandørmøte – felles bransjemøte Tiltakspakken
Interkommunalt samarbeid
NYE FERGE- OG HURTIGBÅTOPPLEGG
Dei 10 boda.
Invitasjon til føresette og framtidige bilførarar Temakveld- Mengdetrening før førarprøven Vi har med dette gleda og invitere deg og din føresette til.
Trase - veivalg.
Presentasjonstittel(Bunntekst)
Kommunikasjon og rekruttering
Kap.5 Folketalet aukar i Europa
Informasjon om VA-utbygging Stronda - Laupsa
Kveldskurs «Livsstilsendring- meistring av eiga helse»
SLIK VERT DU FLINK TIL Å FRAMFØRE FOR ANDRE
Hordaland fylkeskommune
Foreldremøte 4.kl. tysdag 25.sept. 2018
23.mai 2018 KOMPETANSE FOR MANGFALD
Hordaland fylke.
NASJONAL RASSIKRINGRUPPE 14. AUGUST
Fv Bustneslia Rana kommune
Forprosjekt E39 Thamshamn-Klett
Kommunereforma – Telemarksforsking sine utgreiingar
Vegljos FV101 Sekse Prosjektert av Norconsult AS i samsvar med Statens vegvesen sine vegnormalar og håndbøker Luftspenn, ettergivande trestolpar pga fartsgrense.
Nysgjerrigperprosjekt
BARNEHAGE- STRUKTUR HARAM KOMMUNE
Ny Nærings- og utviklingsplan Kva kan de? Kva vil de? Kor skal de?
E10/rv. 83/rv. 85 Evenes–Harstad-Sortland
Eksempelet er hentet fra læreboken
Status i arbeidet nå E6 Sørfoldtunnelene. Utredning september 2013 Arbeidsgruppe i Statens vegvesen.
Regionalt planforum Hordaland
Utskrift av presentasjonen:

Alternative tunnelar på Kvamskogen Samferdslemøte i Norheimsund 26. april 2016 Torleiv Ljones

Jondal Tysse Espeland Arna Trengereid Fjøsanger Hardangertunnel 1:31 Norheimsund-Bergen 38 min. Eikelandsosen Norheimsund Laga av Helge Hopen AS for Kvam herad

For at det ikkje skal vera noko tvil --- ! KNR sitt fremste ynskje er ein lang tunnel under Kvamskogen! Men - –Den er lang (13,3 km) –Den er dyr (ca 2,5 milliard) –Den får høge bompengar. (Omlag som Hardangerbrua). –Det vil gå minst 15 – 20 år før den kjem – om den då kjem. Einaste redninga = Hordalandsdiagonalen Viktigaste enkeltsak for utvikling av næringslivet i Kvam: –Betre veg til Bergen! Skal vi våga å sjå på alternativ?

Forutsetningar for alternativet: Tokagjel må ha ny rassikring Tokagjel er nummer 2 på rassikringslista i Hordaland. Det er billegare å laga ny tunnel enn å reparera dei gamle i Tokagjel. Nye tunnelar kan ikkje ha sterkare stigning enn 5%. Standard på vegen i Tokagjel bør verta god nok til at denne vegen vert ein del av Hordalandsdiagonalen. (Ikkje over 5% stigning) At det er vilje til å sjå på alternativ med størst nytteverdi.

Størst nytteverdi. Som let seg realisera i nær framtid Ein tunnel som reduserer kostnaden med trafikksikring på Kvamskogen Som kan redusera størrelse av bompengar. Som kan redusera høgdemeter Som har god framkommelegheit (også om vinteren) Som kan sikra framtidig veg frå Steinsdalen til Kvamskogen. Ingen del av vegen bør ha sterkare stigning enn 5% slik at den kan bli ein framtidig del av Hordalandsdiagonalen.

Nøkkelopplysningar Høgder: over havet –Liabrekka (Nygårdagarasjen) 40 moh –Risbrusvingen 125 moh –Snauehaugtunnelen 165 moh. –Tokagjel – toppen 360 moh –Jonshøgda 460 moh –Eikedalsvatnet 380 moh Stigning på noverande veg: –Frå Liabrekka til Snauehaugtunnelen: 7,4% –Gjennomsnittleg i Tokagjel: 6,8% –Sterkaste stigning: 8,8%

Mulige tunnelinnslag Liabrekka 40 moh Risbru 125 moh Snaueh.t. 165 moh Sterkast stigning: 8,8%

Minimumslengde på tunnel ved 5,0% stigning. Snauehaugen – Tokagjel topp - Stigning 195 m: 4,0 km Risbrusvingen – Tokagjel topp : stigning 235 m: 4,7 km Liabrekka – Tokagjel topp : stigning 320 m: 6,2 km Statens Vegvesen har uttalt at det kostar ca kr pr. meter å laga nye tunnellar. (opplyst for Håfjellstunnel) Kan det vera fornuftig å bruka pengane på ein bein tunnel i retning Samnanger som samtidig gjev akseptabel avstand opp til Kvamskogen frå Steinsdalen?

2 alternativ – til Mørkhølen eller Tordal (Eikedal) 4% stigning

Eller ein kortare variant til Røyrli. 7.0 % stigning (325 m) (Same lengd og stigning som Liabrekka Tokagjel)

Avstandar og køyretider. Gamal vegTunnel til Eikedal Nye tunnelar til Mørkhølen kmminuttkmminuttkmminutt Liabrekka- Mørkhølen19,718,5 13,310,0 Liabrekka - Tordal 8,76,5 Liabrekka - Eikedal15,014,510,17,5 Liabrekka - Tordal - Mørkhølen 14,811,0 Liabrekka - Jonshøgda10,410,211,99,0 Liabrekka - Ungdomsheimen6,16,016,014,0 Eikdal - Mørkhølen4,74,5

Kostnader og bompengar. o Liabrekka – Mørkhølen – 13,3 km x kr ,-/m = kr o 50 % bompengar ?: kr o Bompengar omlag som Hardangerbrua?: o kr 150 for privatbilar o Kr 600 for lastebilar Liabrekka – Eikedal 8,7 km x kr /m = kr Rassikringsmidlar: 4 km = kr Innspard trafikkring på Kvamskogen: kr Restfinansiering med bompengar: kr

Pluss og minus Minus –Usikkert kor mykje statlege midlar som ligg i rassikringa. –Kan bli lengre veg frå Steinsdalen til området Tokagjel – Røyrli dersom Tokagjel ein gong i framtida vert stengd. –Nye planar kan utsetja den planlagde rassikringa. –Stigninga frå Mørkhølen opp til Eikedal Pluss –Kan koma på plass om få år. –Relativt låge bompengar –Berre 4% stigning frå Liabrekka til Eikedal. –Ikkje nødvendig med trafikksikring på Kvamskogen i Kvammapakken. –Kan leva med lengre stengningar av Tokagjel –Lettare å laga nye reguleringsplanar på Kvamskogen.