Best Practice i sosiale medier. Tilbud  Alle detaljerte tilbud bør skje via personlig kontakt  Henvis alltid til din MyAloeVera-side eller be følgerne.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Retningslinjer for klubben – og foreldrevettregler
Advertisements

Guide til Facebook - sider og arrangementer
Hvordan oppnå GOD kommunikasjon med dine målgrupper?
Den digitale hverdag Diskusjonsspørsmål
03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo.
Tips til profilbilder Bruk et unikt bilde til å representere bedriften. Eksperimenter med forskjellige bilder for å se på responsen Endre toppbildet/bannerbildet.
Sosiale medier Digitalt temakurs Innhold: Datasikkerhet og nettvett, generell bruk av PC og sosiale medier.
Etikk og nettvett i barnehagen
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Hvorfor?  Markedsføring  Informasjon  Rekruttering  Mobilisering  Har vi noe å fortelle?  Det er kjekt…
LANSERINGSPLAN - DIGITAL MARKEDSFØRING og PR
Åse Lund Støen og Aud Christensen
Herøy ungdomsklubb.
Hvordan bruke IKT som kulturbedrift
Tankens kraft Vi blir det vi tenker!.
Branding av Nord-Norge - synliggjøring av det unike nord.
Samler informasjon – alt på ett brett Brukervennlig Integrerbart
Økt omsetning, økt lønnsomhet og
Startkurs rådgivere 30 min. om Karrieresenter Telemark:
1. ny feltrapport funn dokumentasjon metode tolkning 2. felles feltdiskusjoner Last opp og se på bilder/kommentarer på Åpen arkeologi gruppen.
Opplæringsplanen for nytt kapittel 4 A i pasientrettighetsloven
Quality Hotel Saga, Tromsø
DICO District Internet Communication Officer. DICO´s oppgave Gi IT-støtte til klubbene i distriktet.
Kommunikasjon Ordet stammer fra det latinske ordet communicare som betyr å gjøre felles/ gjøre sammen Nettsider = enveiskommunikasjon Sosiale medier =
? Hva er.
1 Erfaringer med mediene Hvordan få frem sin forskning og sitt budskap Toril Aalberg Institutt for sosiologi og statsvitenskap Presentasjon på NTNU’s forskningsformidlingskonferanse.
PRESENTASJON KARRIERESTART -en del av Nye StudentTorget.no.
SOSIALE MEDIA OG WEB Norges bryteforbund Inger Wold.
Velkommen til FADDERFESTIVALEN Aftermovie Generell informasjon Dere vil få all faglig informasjon i morgen. Sjekk informasjon om oppmøte på
Sosiale Medier SOSIALE MEDIER ER FREMTIDENS MARKEDSKANAL OG BRUKEN HAR EKSPLODERT DE SISTE ÅRENE VI GJØR DEG SYNLIG I MENGDEN.
Konkurranse og samarbeid
Mediene er den viktigste kanal for å skape debatt og nå ut med budskapet vårt. (eks. Sykepleierforbundets politikk eller Arbeiderpartiets politikk). Hvis.
Landevei 2015 Soon CK Agenda  Velkommen til møte  Klubbinfo  Son BikeDays  Landevei 2015 men Soon CK og treninger  Enebakk Rundt.
HOVEDMENY Hjem Opplæring Mål Mål og status Websider 2275 Smart på web Tips Sosial medier Demo webwiz Brukerveiledning Utfordringen.
Kapittel 8: Profilering Entreprenørskap og bedriftsutvikling 1. Lærer: Roar Bjerkeli.
BRUKEN AV SOSIALE MEDIER HAR EKSPLODERT DE SISTE FEM ÅRENE. 75% AV NORDMENN OVER 15 ÅR ER PÅ FACEBOOK 46% AV DISSE ER PÅ FACEBOOK DAGLIG 75% AV NORDMENN.
Digital dømmekraft -Nå også for voksne!. Digital hverdag Hver og en av oss har mer datakraft i lomma, enn Apollo 14 hadde da den landet på månen i 1971!
Øk sannsynligheten for at flere FINN-brukere ser din annonse på FINN.no Øverst i resultatlisten – 7 dager.
Å starte bedrift. Forretningsplan Forretningsidè Markedsvurdering Markedsføring Lokaler og utstyr Organisering Økonomi.
Høgskolen i Buskerud og Vestfold Studentundersøkelse 1.årsstudenter 2012 Høgskolen i Buskerud.
#allemannsretten Oppdal 2.desember 2015 Terje Qvam seksjonsleder.
Kalender Events MTOT F L S KALENDER Events : –
HVA…? Enda en plan, sa Per…. Individuell Plan… Vidar Hårvik MARBORG 1.
Velkommen til Livea Livsstilskurs! Uke 1 Oppstart.
#mittNTL Del din NTL-historie på mittNTL mittNTL er historien om NTL fortalt av medlemmene Del dine NTL-historier fra arbeidsplassen og.
Sykkelen.no Alt om sykler og utstyr. Misjon “Vi skal hjelpe norske forbrukere å navigere i utstyrsjungelen.”
TIPPELIGAEN #kvalitetstid Kampanje #kvalitetstid Vi ferd i gstiller i disse dager en kampanje vi håper skal få enda flere til å gå på kamp. Innfallsvinkelen.
| Å argumentere kildekritikk og nettvett. Bruk av kilder i skriftlig arbeid.
Markedsføring.
RETNINGSLINJER FOR TELIA NORGE I SOSIALE MEDIER OPPDATERT JANUAR 2017
Oppstart 2010-kullet Harald Kallevik
Tynset IF Håndball Minihåndballturneringer
Informasjonssikkerhet i hverdagen
Skaper engasjement og forståelse for de redaksjonelle grunnverdier
Sosiale medier på En innføring.
Roede-kurslederen på Facebook
Roede-kurs på arbeidsplassen
Tips for bruk av sosiale medier
Informasjonssikkerhet i hverdagen
Offentlige anskaffelser Sentrale spørsmål i emnet
Klubbkvelden 10. september 2018
Kapittel 26 Å søke lån i banken
Hva er markedsføring? Morten H. Abrahamsen Førsteamanuensis BI
Velkommen til Livea Livsstilskurs!
HVORDAN PROMOTERE ROTARACT?
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
Velkommen til Livea Livsstilskurs!
Kari Løken, distriktstrener og leder av kommunikasjonskomiteen i D2305
Bedriftspresentasjon.
Utskrift av presentasjonen:

Best Practice i sosiale medier

Tilbud  Alle detaljerte tilbud bør skje via personlig kontakt  Henvis alltid til din MyAloeVera-side eller be følgerne dine kontakte deg personlig for mer informasjon

Tilbud

Konkurranser Alle detaljer bør skje via personlig kontakt Henvis alltid til din MyAloeVera-side for mer informasjon

Konkurranser

Annonser Kjøpte annonser er ikke tillatt Markedsføring og rekruttering bør skje på dine egne faste plasser

Annonser

Medisinske påstander & ulovlige helsepåstander Du er ansvarlig for: Linker du deler på sosiale medier Kommentarer på dine innlegg

Trygge kilder Produktkatalogen Hjemmesiden Forevers innlegg på Facebook og Instagram Månedens produkt Lifestyle

# Hashtags Ingen ulovlige helsepåstander Ingen medisinske påstander

# Hashtags #rensekur #detox #allergifri

# Hashtags #nyttliv #kickstart #dittnyejeg

Før-og-etter-bilder Alltid sammen med en tydeliggjøring at resultatet er en kombinasjon av kost og trening

Før-og- etter-bilder

Best Practice Samme regler gjelder i lukkede grupper

Lykke til!