All informasjon om profilen er samlet i en Profilmanual på nett. UiBs visuelle profil er enkel, anvendelig og fleksibel! En visuell profil får kun effekt.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
LIKEVERD Bevar ditt hjerte!.
Advertisements

Bjørn Rybakken: Visuell identitet
Layout - utforming - design i
Arbeidskrav 4 I min skisseprosess har jeg lånt dette bilde fra internett
1. Om postere Når vi her snakker om Postere mener vi vitenskapelige plansjer til bruk på seminarer, kongresser og i andre faglige sammenhenger. Vi snakker.
KOMMUNIKASJONS- STRATEGI
Korpset sett utenifra Hvordan tar vi oss ut, og hvordan ønsker vi å ta oss ut?
Omdømmeprofil for vår svømmeklubb Hva står vi for?
WCAG 2.0. WCAG historikk •West County Assembly of God, 1969 •Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 1.0), 1999 •Web Content Accessibility Guidelines.
En merkevare er det nettverk av assosiasjoner (sympatier og antipatier) som oppstår når kunden blir eksponert for et varemerke.
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 3
Brukergrensesnitt og design av skjermbilder
GLSM Barns bruk av bilder og tegninger i tekstutformingen
Brukergrensesnitt og design av skjermbilder
Brukergrensesnitt og design av skjermbilder
Profil og omdømme Modul 2 Profilbygging Mål for denne modulen:
1. Om postere Når vi her snakker om Postere mener vi vitenskapelige plansjer til bruk på seminarer, kongresser og i andre faglige sammenhenger. Vi snakker.
Norwegian University of Science and Technology Department of xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Faculty of xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.
Grafisk Design Visuell kommunikasjon Intorduksjonsbilde.
Noregs teknisk-naturvitskaplege universitet Fakultet for xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Institutt for xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.
Navn på nybygget.  Identitet  Tilhørighet  Skape en merkevare  Skape lyst til besøk Hvorfor trenger vi et navn?
En heuristisk evaluering avRelaxation Gjort av: ● Espen Solberg ● Geir Normann ● Leif Morten Kofoed ● Tommy Jansson.
Velkommen Norge i ny drakt.
Visuell profil for fremtiden. Arbeidsplanen 2012 Hageselskapet mot 2019 Revitalisering, modernisering og effektivisering av organisasjonen Øke synligheten.
Digitale kommunikasjonsarenaer. Digital kommunikasjon Digital informasjon vil si informasjon som er lagret som tallkoder (0 og 1) Digitale medieplattformer.
WORLD SKILLS Skolekonkurranser som metode.. Hvorfor kan dette gi bedre læring? Å konkurrere kan være et virkemiddel for å sette fokus på bil og yrkesfag.
INF Introduksjon til design, bruk, interaksjon Kapittel 3 – bruk og brukere 25. august 2015 Institutt for Informatikk, Universitetet i Oslo
Læringsarena - kommunikasjon VRI og RFF. Tradisjonell forskningskommunikasjon.
PR, kommunikasjon og omdømme Distriktskonferanse D September 2016 Ass. Rotary Public Image Coordinator Inger-Britt Zeiner.
05. INNVENDIG PROFILERING
Kapittel 4: Effekter av merkeverdi for bedriftene
Hvordan rekruttere nye frivillige? ...og beholde dem?
Tittel på prosjektet Evt. undertittel/problemstilling
Kapittel 3: Psykologiske effekter av merkeverdi på kundene
Kari Normann Kurs i/for xxxxxxxxxxxxxxxx
KULTURTANKEN Visuell profil
Kari Normann Kurs i/for xxxxxxxxxxxxxxxx
Grafisk profil og skilting
Grafisk profil
Diverse spørsmål.
Kvalitet.
Enkel innføring i reklame
Facebook for frivillige
Roede-kurslederen på Facebook
Kap. 58 – Collecting Data How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen, Universitetet.
Forbundets etiske retningslinjer
Foto og produkt: Trine Wilhelmine Rønnevik
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Jeg syns.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Du kan legge.
Hva er Lillestrøm? Byen med den sterkeste veksten i landet
UiB og kunnskapsklynger - Helse, media og marin
Relasjonsmarkedsføring
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Jeg syns.
EN KORT PRESENTASJON AV PROSJEKTET
Undertittel / Navn på foredragsholder
Grafisk profil/visuell kommunikasjon - retningslinjer og eksempler
Bergen 950 år i 2020 presentasjon eksterne
Lyst til å lage poster? - tips og veiledning
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Jeg syns.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Skrifttypene.
Omega Design Profilmanual Rev
Brukstips! Det blå tekstfeltet i denne filen er en tekstboks. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte det rundt og kopiere hvis du vil. Du kan endre.
Utskrift av presentasjonen:

All informasjon om profilen er samlet i en Profilmanual på nett. UiBs visuelle profil er enkel, anvendelig og fleksibel! En visuell profil får kun effekt når den brukes konsekvent og over tid!

Kjært barn med mange navn. Merkevare Branding Identitet Omdømmebygging Synlighet Den grafiske profilen er et kvalitetstempel som brukes til å skille offisiell informasjon gitt av Universitetet i Bergen fra andre typer informasjon. En grafisk profil skal vise: - Hvem vi er (egenart) - Hva som er viktig for oss (verdier) - Hvordan vi ønsker å bli oppfatte (selvbilde)

«Verktøykassen» Navnet : Universitetet i Bergen Logo : Emblem + Navn Typografi : Skrifttyper Farger : En definert fargepalett I tillegg finnes råd og anbefalinger: Sosiale medier, bilder osv..oto: Liten fleksibilitet S t o r f l e k s i b i l i t e t Regler for bruk: Hvor skal profilen brukes Hvem kan/skal bruke profilen Hvordan skal profilen brukes