Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

05. INNVENDIG PROFILERING

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "05. INNVENDIG PROFILERING"— Utskrift av presentasjonen:

1

2 05. INNVENDIG PROFILERING
INNHOLD 05. INNVENDIG PROFILERING

3 FØR: ETTER: LOGO OPPGRADERING 5.1.1
FARGE FELTENE I LOGOEN; GRØNN OG GUL; BLE SLÅTT SAMMEN, BOKSTAVENE BLE JUSTERT

4 LOGO MED PAYOFF 5.1.2

5 LOGO ALTERNATIVER 5.1.3 SVART/HVITT GRÅTONER KONTUR

6 LOGO PROPORSJONER 5.1.4 Joker logoens proporsjoner er som vist på denne siden. Joker logoen er unik, og er det viktigste elementet i vår identitet. Vår logo må være nøyaktig lik uansett hvor den blir produsert og hvor den fremkommer.

7 LOGO FARGER 5.1.5 FEIL BRUK AV LOGO FARGER RIKTIG GJENGIVELSE AV LOGO
Det er ikke tillatt å forandre proporsjoner, farger eller typografi. Fargebruk Logoen skal gjengis i 4 – fager, eller i sort/hvitt JOKER - logoen er en av mange logoer som daglig må kjempe om kundenes oppmerksomhet. Logoen skal fungere på samme måte som en signatur - "det du ser her, står vi for". Logoen skal også gi kunden et bilde av hvem vi er, hvordan vi er og hva vi driver med. FEIL BRUK AV LOGO FARGER

8 FONTER 5.1.6 Joker kjeden har som sin hovedtypografi valgt
AG Book Rounded. Dette er et skriftsnitt med unik karakter, samtidig som den er lett å lese. Skriften finnes i tre forskjellige snitt. Denne skriften skal brukes i kommunikasjon fra Joker kjeden som henvender seg mot kunder. På baldakiner så benytter Joker Blur OT Bold. På øvrige profilelementer benyttes også Ligth og Medium.


Laste ned ppt "05. INNVENDIG PROFILERING"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google