Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertPia Eriksson Endret for 9 år siden
1
En merkevare er det nettverk av assosiasjoner (sympatier og antipatier) som oppstår når kunden blir eksponert for et varemerke.
2
Våre flater for å bygge merkevaren • Nettsider • Sosiale medier • Aviser og presse • Ansatte • Svømmere, foreldre, frivillige, kursdeltagere • Svømmehallen (Hundsund Bad)
3
Menneskene rundt klubben viktigst • Begynt med å bygge tettere team internt – Kontorlokaler med faste tider for trenere – Samlinger med ansatte både admin, trenere, instruktører, badevakter, styret har egne samlinger og samlinger på tvers – Coaching for ansatte • Faste dager for informasjonsmail til foreldre fra klubben og fra trenere med faste informasjonspunkter
4
Utøverne • Laget egne regler for hvordan de ønsker å ha det – i tillegg har vi egne regler som er sent ut til foreldre og svømmere. • Har fått si sin mening om hvordan de har det gjennom en spørreundersøkelse. Resultatene er tatt direkte med trenere. • Alle skal ha 1-1 samtaler med trenerne 1 gang hvert halvår • Laget nytt heiarop som virkelig høres: http://www.youtube.com/watch?v=jXVUyc0u2V M http://www.youtube.com/watch?v=jXVUyc0u2V M
5
Svømmehallen
6
Bruk av logo og slagord • Mål at folk skal få godfølelsen for BSV og snakke pent om oss • Redesignet logoen i 2011, og laget designbok i forhold til hvordan logoen skal brukes, skrifttyper osv • Logo og slagord viktig for å gjøre folk mer beviste – se logo og/ eller slagord, koble til BSV
7
Sosial medier • Hånd i hånd med nettsidene • Vise bredden, ikke bare toppidrett • Jobber oss sakte oppover – flere likes, ikke kjøpt trafikk • Flere redaktører er viktig for å få nok liv på sidene -jobber med saken…
8
Nye nettsider – et STORT mål • Nettsidene våre er utdaterte • Jobbe med oppbyggingen • Det du søker 1-2 klikk unna • Vise frem bilder og film – og også enkel deling • Forenkle informasjon om svømmeskolen og minske spørsmålene • Det du trenger, når du trenger det
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.