Samferdselsutvalet 21/1 2016 Ordførar Oddvar Grøthe Rv 52 Hemsedalsfjellet.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Felles vilje for felles mål Mål og krav fra initiativet for Stor-Oslo Nord Presselansering 10. oktober 2012.
Advertisements

Arbeidsgruppen For-lang Røatunnel - Nå. Ved: Øystein Eckhoff Sander J
BILKØ TIL EVIG TID? Naturvernforbundet Eddie Westad Statens vegvesen.
Modum Næringsråd 5. mars 2014 Rv. 35.
Kommunereform for vekst
Mandat: •Planen skal gi grunnlag for videre arbeid i Frostatingssammenheng og som grunnlag for innspill til de enkelte fylkeskommuner, Trøndelagsrådet.
Oppfølging av NTP og forvaltningsreformnen 29.oktober 2009 Bjørn H. Kavli.
NÆRINGSAREALER/INFRASTRUKTUR Viktigheten av å se etablering av næringsarealer og planlegging av infrastruktur i sammenheng. Distriktssjef Johan Mjaaland.
Fossumdiagonalen, Trondheimsveien
BUDSJETT 2011 KS-konferansen 13. oktober Statsbudsjettet Økning i frie inntekter på 200 mill kr til fylkeskommunene Realøkning i frie inntekter.
© Bergen kommune Bergen og Hordaland - et sterkt lag Presentasjon av ordfører Gunnar Bakke Torsdag 3 januar 2008.
REGION NORD : 1.Sterk økning i FoU 2.EU-medlemsskap 3.Arktisk tiltakssone (risikokapital) 4.Utbygging av petroleums- virksomheten 5.Samferdsel – øst/vest-
Stjernø-utvalgets møte i Sogndal 12.september 2007.
Trender innen sjøtransport kontra landtransport
Veien videre med Ung:leder prosjektet? Hva Hva skjer i 2012 sentralt? - Søknad inne hos Gjensidigestiftelsen om 3 nye år med støtte - Vi ønsker å starte.
Skogforum 6. og 7.november 2013 Godstransport langs jernbane – historikk og fremtid.
NTNU TBA4853 Landsby nr. 21 Jernbanen – et element i samfunnsutviklingen Eksperter i team 2011.
Tromsø 1.juli 2014 Regiondirektør Marit Helene Pedersen
Hvordan skape en vinnerregion i samferdsel ? Innlegg på Samferdselskonferansen i Kr.sund Iver Nordseth – leder i Samferdselsutvalet i MR.
E-16 Filefjell– den sikreste vintervegen mellom øst og vest
Jo Viljam Drivdal Leder - bymiljøavtale
Regiontinget nr. 2 Vi setter søkelyset på: Regionen – Regionsenter og næringsliv i utvikling.
Ole Jan Tønnesen, VEGseksjonen, VEGavdeling M&R, Statens VEGvesen
Kva må til for at kommunen din skal bli attraktiv? Knut Vareide Landstinget for LNK, Sand 28 april 2011 BosettingBedrift Utvikling Besøk.
Møreforsking; «Alternativer for regionalt folkevald nivå» Møreforsking; Tore Eriksen Politikardag, 24.november 2014.
Visjon: Sikt høgare! Kjerneverdiar: Kompetent Aktiv Tett på.
Attraktivitet og Samferdsel. Utfordringer Reduksjon i folketall eller lav vekst i kommuner utenfor Stavangerregionen Lav andel kompetansearbeidsplasser.
Klårt hovud Varmt hjarte Flinke hender God helse4H Sogn og Fjordane 4H – Å lære ved å gjere Møteplass: Naturen.
Klimavennlig areal- og transportutvikling i Buskerudbyen Bård Norheim.
Jernbanen som planinstrument En liten historie om Jærbanen og Vossebanen………… og litt til! Lars Chr Stendal Regional Strategidirektør sør og vest Jernbaneverket.
Dialogmøte Korleis arbeider vi med kvaliteten i grunnopplæringa i Sogn og Fjordane?
Kortere reisetid - hvilke effekter kan vi forvente for Hamarregionen? Atle Hauge, ex ØF nå HiL.
Handlingsprogram (2019) Lars Aksnes Utbyggingsavdelingen.
DET NORDLIGE ALTERNATIVET : Den 100% vintersikre vegen over Filefjell som binder landet sammen og som raskt og rimelig kan fullføres. Høgfjellskonferansen.
KVU Oppland grense - Jaktøya Verksted 22. november 2010 på Oppdal Statens vegvesen Region midt Jill Hammari Sveen.
Samferdsel inkl. Østlandspakka Orientering til kontaktutvalget 6. desember 2007.
Dialogmøte Korleis arbeider vi med kvaliteten i grunnopplæringa i Sogn og Fjordane?
Fergefri E39 og NTP Ulsteinvik, 11. mai 2016 Stortingsrepresentant Helge Orten.
Statsbudsjettet 2010 Vegdirektør Terje Moe Gustavsen 14.okotber 2009.
Sykkylven Næringsutvikling AS - Etablering av nye næringar - Bruk av tomme industribygg - Støtteordningar og politiske virkemiddel Presentasjon på Rotarymøtet.
Hønefoss – Gardermoen –Gavle (Sverge) E 16 også europaveg mellom Bergen og Gavle Ny tverrforbindelse Nymoen-Eggemoen gir gode effekter Fv33 Bjørgo-Gjøvik.
Kjell Sandli Daglig leder Hafast asap! Vanylven, 26. august 2011.
Nasjonal transportplan Politisk møte med Samferdselsdepartementet
Kristiansund og Nordmøre Næringsforums medlemsundersøkelse Finn Backer
KVU Voss-Gol Analyse og tilråding Sivilingeniør Helge Hopen
Meirnytte av Ringeriksbanen Morten Myksvoll Forum Nye Bergensbanen.
Førde, Gloppen og Sogndal mars 2017
Kommunikasjon – føresetnad for all bosetting og næringsutvikling.
Konjunkturrapport for arkitektbransjen 1H 2017
Kommunemøter RPBA - om RTP
Flyktningsituasjonen i Sogn og Fjordane
Dialogmøte Hafs Korleis arbeider vi med kvaliteten i grunnopplæringa i Sogn og Fjordane?
Dialogmøte Sogn Korleis arbeider vi med kvaliteten i grunnopplæringa i Sogn og Fjordane?
Innleiing tysdagsdebatten
Presis – Ofte – Behagelig
Presis, ofte og behagelig
Distriktssekretær I LO Nils P Støyva og LO-sekretær Terje Olav Olsson.
Møte med Stortingsbenken
Presis, ofte og behagelig
Om Huset i bygda Årsmøte i SOFUL Underdal ungdomshus
Utredning om forbindelser mellom Østlandet og Vestlandet
Riksvegutredningen 2015 og NTP
Oppsummering 02.september 2016
Jernbane i Trøndelag
Ny fylkesinndeling og reformer i lokal- og regionalforvaltninga
Hønefoss Ole Einar Gulbrandsen
Det har aldri vore skapt så mange nye arbeidsplassar i Sogn og Fjordane
Først noen korte betraktninger om trafikkutviklingen over bygrensen i vest. Hva har skjedd på vegnettet og med kollektivtrafikken. Er det sammenhenger?
InterCity: Jobben er ennå ikke ferdig
Rogfast-Hordfast: Hva mener bedriftene?
Utskrift av presentasjonen:

Samferdselsutvalet 21/ Ordførar Oddvar Grøthe Rv 52 Hemsedalsfjellet

Interesseselskapet Rv 52 / Rv 5 Kommunane Gol, Hemsedal, Lærdal, Sogndal, Jølster, Førde, Gloppen og Eid. Fylkeskommunane Buskerud og Sogn og Fjordane Fleire bedrifter frå næringslivet.

Rv 52 Hemsedalsfjellet

Rv 52 Hemsedalsfjellet Tunge bilar

Rv 52 Hemsedalsfjellet Som det nordlege øst – vest alternativet er Rv 52 ca 4 mil kortare enn E 16. Trafikken vel den ruta som er mest økonomisk og mest hensiktsmessig frå ein stad til ein annan. ( Dei les ikkje Stortingsvedtak ) Derfor har Rv 52 hatt den svært kraftige veksten etter at Lærdalstunnelen kom i 2001.

Rv 52 Hemsedalsfjellet Korridoren Rv 7 – 52 – 5 – E16 vil betene: Hallingdal som landets største reiselivsregion og Sogn og Sunnmøre som store på sommarreiseliv, og med eit stort næringsliv elles.. Trafikk øst – vest: Både Oslo-området – Bergen og Oslo-området – Sogn og Sunnmøre Viktig korridor for kollektivtrafikk og tungtransport, ingen jernbane nord for Bergen

Famnar det meste

Er vestlandet berre Bergen?

Rv 52 Hemsedalsfjellet

På Rv52 må fylgjande tiltak gjennomførast: Tunnel Bjøberg - Borlaug, ny veg utanom sentruma i Hemsedal og ny vegparsell Robru – Gol.

Rv 52 Hemsedalsfjellet Samfunnsnytte må være avgjerande ved val av hovudvegar øst – vest. Alternativa over Haukeli og Hemsedalsfjellet kjem desidert best ut ved beregning av samfunsnytte.

Rv 52 Hemsedalsfjellet Beregning av regional nytte for alle 4 alternativa vil neppe endre på konklusjonen- Haukeli og Hemsedal er dei klart to beste når det gjeld samfunsnytte

Rv 52 Hemsedalsfjellet Sortere ulike tema: Viktig å ikkje blande saman val av hovudvegar øst – vest og--- villreinproblematikk og bedra vinterregularitet på Hardangervidda.

Rv 52 Hemsedalsfjellet Øst - vest rapporten og høyringsrunden. Høyringsrunden styrka den faglig sterke rapporten til Statens Vegvesen i valet av dei to hovudvegane, E 134 og Rv 52.

Rv 52 Hemsedalsfjellet Både persontrafikk og godstransport på denne aksen har ingen moglegheit for å kunne nytte jernbane. På litt lengere sikt vil bru mellom Mannheller og Fodnes på Rv5 vera nødvendig for å få eit attraktivt fergefritt samband mellom Sogn og Nordvestlandet og austlandet

Rv 52 Hemsedalsfjellet Kollektivtrafikk og miljøeffekter: Oslo – Bergen: Bergensbanen skal styrkas på både gods og persontrafikk. ( 2024) Ålesund – Sogn og Fjordane - Oslo: Kollektivknutepunkt for ekspressbussar i Skei, Lærdal og Gol Kombinere buss og bane

Rv 52 Hemsedalsfjellet Kamp om samferdselsmidlane: På kort sikt kan en hovudveg over Hemsedalsfjellet forbedras vesentleg med små midler. På lengre sikt vil ein Bjøbergtunnel med perfekt stigningsforhold ( under 3 %), og ei Mannhellerbru skape ein svært god vegforbindelse både til Bergen, Sogn og Fjordane og Sunnmøre.

Rv 52 Hemsedalsfjellet 4 viktige grunnar for å velje R 52/R 5 1. Sterk fagleg rapport fra SVV som er styrka etter høyringa. 2. Samfunsnytte må vega tyngst, E 134 og Rv 52 klart sterkere her enn dei to andre alternativa. 3. To regionar på Vestlandet som treng styrka samferdsel med Østlandet. Stavanger - Bergen og Bergen -Ålesund. 4. Kollektivtransport/miljø, buss der det ikke er bane.

Rv 52 Hemsedalsfjellet Gjer som trafikkanten ---- Vel Rv 52 Hemsedalsfjellet- Takk for meg