Mål og problemstillingar Digitale ferdigheiter Den digitale utviklinga har endra måten vi les, skriv, reknar og uttrykkjer oss på munnleg.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Hvor står vi Hva gjør vi Hvor går vi
Advertisements

Forside/oversikt Fag / tema Samfunnsfag, Norsk, Engelsk Trinn 5. trinn
Den digitale dimensjonen i Samfunnsfag i grunnskolen Nå kommer vi og tar deg!
Vurdering av kilder Kildekritikk.
Riktig bruk av kilder i skolearbeidet
Guttorm Hveem Digitale tankekart i læring og undervising guttorm.hveem.no twitter.com/ghveem.
Digital kompetanse i studiet og praksisopplæringen •Produksjon av sammensatte tekster inkludert digitale presentasjoner (tekst, bilde, lyd, video, animasjon)
Surfing sosiale medier - kjendiser Om du lurer på om sosiale medier er noe for deg kan du titte på en del av inneholdet før du bestemmer deg. Vi skal se.
Digital ferdigheter i alle fag
IKT og læring 1 for TOS Fagvalgspresentasjon januar 2013 Tonje Hilde Giæver/ Louise Mifsud.
Anette Kure Bibliotekar  Hvorfor? ◦ K06 ◦ Høgskolens planverk  Hva? ◦ K06 ◦ Ulike kilder  Hvordan? ◦ Ulike kilder.
Opplæring: Digital Diktering
Hva er ?. Facebook er et av de mest kjente sosiale medier eller nettsamfunn. Det er en gruppe mennesker som ved hjelp av data (internett) kommuniserer.
Digitale tankekart i læring og undervising
Grunnleggende tekstbehandling
Nils Ole Nilsen førstelektor Høgskolen i Bodø Å være digital.
Fagdag på DH: Stilhistorie – vg1
STUDIETEKNIKK og gode vaner
Sammensatte tekster ?.
Digitalt prosjektrom og samarbeidsteknologi Muligheter for meningsskaping og relevans i et «kombinert klasserom» Jorunn Thortveit og Hans Erik Bugge IGIS.
:58 Ullensaker1 Svarlogg.
Case 1: Etiske dilemmaer ved bruk av IKT i skolen
Munnleg ferdigheit i kroppsøving inneber å skape meining gjennom å lytte, tale og samtale. Det inneber mellom anna å kunne formidle inntrykk og opplevingar.
Bruk av PowerPoint og enkel bildebehandling – FLU05D 2006/2007 IT-seksjonen.
Nynorsk fagskriving Orden i teksta.
Digital kompetanse Presentasjon basert på essayet ”Den sjette kompetansen” Jostein Tvedte.
Digital dømmekraft -Nå også for voksne!. Digital hverdag Hver og en av oss har mer datakraft i lomma, enn Apollo 14 hadde da den landet på månen i 1971!
Digitale kommunikasjonsarenaer. Digital kommunikasjon Digital informasjon vil si informasjon som er lagret som tallkoder (0 og 1) Digitale medieplattformer.
Digitale medier. Wikipedia: Former for elektronisk kommunikasjon gjort tilgjengelig gjennom datateknologi. Mobiltelefon, cd, digital video, digital-tv,
| Munnleg kommunikasjon. Kompetansemål lytte til og vere open for argumentasjonen til andre og bruke relevante og saklege argument i diskusjonar bruke.
Vi flaskar til! -med brøk  Rik oppgåve!. MÅL Rekne med brøk, utføre divisjon av brøkar og forenkle brøkuttrykk. (Repetisjon/ aktivere forkunnskapar)
Profesjonsfaglig digital kompetanse i den 5-årig lærerutdanning Digital kompetanse-søylen Louise Mifsud og Tonje Hilde Giæver.
| Formelle tekstar. Formelt språk ver sakleg og presis du skal ikkje bruke ein personleg tone kutt ut uformelle ord som slang, banning, forkortingar og.
Munnleg kommunikasjon 2. Tre appellformer Appellform – korleis du appellerer til mottakaren for å få fram bodskapen din og overtyde han. Greske omgrep.
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
LÆR LETTARE Studieteknikk for meir effektiv læring.
Mål for kurset Informasjon er rundt oss heile tida, – men det er viktig å skilje mellom nyttig og unyttig informasjon. Kunne finne relevante informasjonskjelder.
| Formelle tekstar. Formelt språk vær sakleg og presis du skal ikkje bruke ein personleg tone kutt ut uformelle ord som slang, banning, forkortingar og.
Digitale medium. Wikipedia: Former for elektronisk kommunikasjon gjort tilgjengeleg gjennom datateknologi Mobiltelefon, cd, digital video, digital-tv,
| Å argumentere å skrive argumenterande tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saka. Sjå ein film, leit på Internett, les i aviser, fagbøker.
| Å argumentere å skrive argumenterende tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saken. Se en film, let på Internett, les i aviser, fagbøker.
Retorikk og skriving. Omgrepskart litteratur skjønnlitteratur epikklyrikkdrama sakprosa.
| Å argumentere kjeldekritikk og nettvett. Bruk av kjelder i skriftlig arbeid.
Kilde-/litteraturliste
Eigenvurdering og sjølvregulering
PERSONVERN Er en menneskerett Handler om menneskeverd Og om integritet
Eigenvurdering og sjølvregulering
3. trinn, Øyra Vurdering for læring.
Digital startpakke kurs 3
Heile tal, side Du skal lære kva siffer, tal og talsystem er
LESEKURS.
Retorikk og skriving.
Munnleg kommunikasjon
| Å argumentere Å skrive argumenterande tekst.
Digitale medium.
Kap 9 Fordjupingsoppgåva
Studieteknikk for meir effektiv læring
Foreldremøte 4.kl. tysdag 25.sept. 2018
Lær å logge inn til offentlege tenester med MinID
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Lær å opprette den elektroniske ID-en MinID
| Å argumentere Kjeldekritikk og nettvett.
Søkje på hjelpemiddel -frå NAV Hjelpemiddelsentral
1 Last ned powerpoint fila fra Its´learning
Setje tekstar i kulturhistorisk samanheng Langsvarsoppgåve 1 Sidemål, hausten 2018 Lenkje til oppgåva:
Gjere greie for hovudsyn og argumentasjon
Gjer greie for nasjonalromantiske trekk
Sitering, referering og plagiering
Grunnleggande dugleikar og lesing av fag
Utskrift av presentasjonen:

Mål og problemstillingar Digitale ferdigheiter Den digitale utviklinga har endra måten vi les, skriv, reknar og uttrykkjer oss på munnleg.

Tileigne og behandle Lære å bruke ulike digitale verktøy, medium og ressursar til å søkje etter informasjon med søkjemotor og sentrale nettsider. Sortere informasjon etter kven som er truverdige kjelder, og til slutt organisere informasjonen til oppgåva di.

Produsere og arbeide med Lære å lage ein samansett tekst (tekst, bilete og lyd). Lære å lage presentasjonar i PowerPoint og Movie Maker (t.d. fotohistorie) Har du laga ein samansett tekst før? Korleis ville du gjort det?

Kommunisere Lære å bruke digitale verktøy til å samarbeide i læringsprosessar. Det kan vere e-post, Facebook, Twitter og ikkje minst Pedit.

Korleis kommuniserer du med vennane dine? Brukhue.com Bruk hue (video) Tips mot digital mobbing

Digital dømmekraft Lære å bruke digitale verktøy på ein forsvarleg måte, og å ha eit bevisst forhold til personvern og etisk bruk av Internett. Kva informerer du om deg sjølv på internett, og korleis vernar du om privatlivet ditt?

Tileigne og behandle – Søk og finn INTERNETTBIBLIOTEK Uendeleg informasjonsmengd Kaotisk og uoversiktleg Mange usikre kjelder Ei avgrensa informasjonsmengd Ordna og strukturert Nesten alle kjelder er kvalitetssikra Informasjonskjelder

1.Du definerer temaet for oppgåva 2. Du finn informasjonskjelder 3. Du vel informasjonskjelder 4. Du behandlar informasjonen 5. Du presenterer informasjonen

Korleis finn du informasjon, og korleis behandlar du den etterpå? Er soling skadelig?

Vurdere Kjeldekritikk vil seie å tenkje SMART Synsvinkel Kva rolle og kunnskap har den som skriv, og kan du stole på denne? MålKva mål har den som skriv dette, ligg det noko motiv bak? Autoritet Kven er det som skriv, og kva truverdig er denne kjelda? Relevans Kor aktuell er informasjonen for det du leiter etter TidNår er dette skriven, og har det kome meir oppdatert informasjon?

Opphavsrett Vis tydelig kva som er kjeldeopplysningar og kva som er dine egne vurderingar, meiningar eller påstandar. Sitat er noko du gjentek frå andre, skal ikkje endrast, og skrivast i kursiv Oppsummering er måten du tolkar informasjonen på. Omskriving er å gjengi andre sin informasjon med eigne ord. Kjeldelista skal innehalde ein meir detaljert opplysningar.

Produsere og arbeide med Korleis opne, lagre som nytt dokument på server, og organisere dokumenta dine. Bli kjend med verktøylinjene og skrifttypar, linjeavstand, avsnitt og liknande. Bli kjend med kva omsyn ein må ta i ein Power Point presentasjon. På Volda ungdomsskule har vi desse programma Kan du nemne ulike digitale måtar å arbeide på? På skulen vår har vi lisens på Microsoft sine produkt. Skrive: Word Rekne: ExcelPresentasjon: PowerPoint Bilete: PicasaFilm: Movie Maker / Pinnacle Studio Teikne: Paint / Google SketchUp

Quiz - Nettvett.noNettvett