Tradebroker Reiseseminar Oktober 2011 Carl Wilhelm van Kervel Barth Direktør Salg & KAM.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
DEOR – hva? “process of disseminating and exploiting the results of projects with a view to optimising their value, strengthening their impact, transferring.
Advertisements

Are you ready to take control?. Hvorfor oppgavehåndtering?  Kvalitet på utført arbeid  finne rett ansatt for oppgaven  Spare tid på oppfølging  Varslingsfunksjon.
Er datasikkerhet viktig for deres firma ? Hva ville dere gjøre hvis alle data plutselig ble borte ved: •Tyveri ? •Brann ? •Datahavari ? •Menneskelig svikt.
Fra segment til individuell markedsføring Fra multikanal til Omnikanal
Velkommen til SMB-dagen 2004!
ProjectHelp vs. TimeEase
Styrearbeid i Norwegian
Det nye mobilmarkedet John Olve Andersen
Mobile portalløsninger (Internet Online Platform)
Tradebroker reiseseminar okt
Ledelsesinformasjonsystem
Organisasjon. Hva er SAP ? Arne Kjetil Nilsen Gruppeleder for Virksomhetssystemer i Allianse solutions AS.
1. Alt du trenger for å drive din forretning, vil du finne i Office.
1 Dokumentservice Utfordringer i 2012 Økende operasjonelle kostnader Svak kontroll på informasjon Ineffektiv distribusjon av informasjon.
The Torvald Klaveness Group
ProfitBase 2007 Et konfigurerbart datavarehus
Kontroll og overvåking av integrasjonsløsninger App Platt Conference – SOA & Integration Track Martin Rauan Gisle Åsberg Communicate Norge.
PARLAY/OSA Referanser: Referanser Foredraget er i all hovedsak basert på to artikler. Disse kan finnes på:
News Team Platform 1 Nicholas Langangen Robertson Program Manager Mamut ASA.
Mer effektiv og lønnsom med Mamut Business Software
Sortimentutvidelse Arbeidskrav 3 HIOA Av Anne-Sophie, Kristine og Birthe ØKO.
RM – Online Thon Hotels Director of Revenue Management - Jorunn Svidal
Workshop 5: Mobilt Ole Kristian Måge Marit Dalseg.
Copyright © 2007, SAS Institute Inc. All rights reserved. Hvordan tilpasse SAS rapporteringsmuligheter til ulike behov Odd-Inge Hansen SAS Institute AS.
Selskap og Produkter Kontor i Stockholm, Oslo og København
Se opp for halen!. Tenker vi på brukeren? Studie: Hvilke egenskaper (oppgaver) er viktigst? 93 valgmuligheter Uansett oppdeling «super task» – 12%
Referansegruppe for praktisk kvalitetsarbeid Network group for Quality Development.
Project Fusion The power of combining resources. L y s b i l d e u t f o r m i n g : ” M / L O G O ” // V e l g b l a n t m a n g e l y s b i l d e o.
Presentasjon av konsept
HeV-prosjektet Helhetlig virksomhetsstyring
Fra IP telefoni til IT telefoni…
Resource Management Business Process Outsourcing Salary Services.
Online symbolske tjenester Pensum: Olsen, kap. 19 og 20 ”Case studier”
Introduksjon Pensum: Olsen, K.A. The Internet, the Web and eBusiness, Formalizing applications for the real world, Scarecrow Press, 2005.
9. Product information Produktinformasjon. Online kjøp Som vi har sett har vi ikke noe produkt å se på, holde i, prøve ut, … Da må vi ta igjen på andre.
Prai en taxi En kort presentasjon av den nye digitale løsningen.
Nye forretningsprosesser Pensum: Olsen, kap
Operational Insights. Hva er Operational Insights? Del av Azure Portalen Software as a service (SaaS) Bruker kraften i Azure HDInsight (Big data processing.
To view drawing guides: 1.Right-click outside slide and select ’Grid and Guides...’ 2.Check ’Display drawing guides on screen’ 3.Select ’OK’ Presentasjon.
1 Kap. 57 – Cloud Computing How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen, Universitetet.
31. Januar 2008 T. Foshaug 1 Orientering for samarbeidspartnere Prosjekt ”Fellesskap” Booking av fiskekort på Internett Nettstedet
Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug
Norwegian Ministry of Labour and Social Affairs Engelsk mal: Startside Tips norsk mal Velg ASD mal NORSK under ”oppsett”. Social inclusion for people from.
The Thompson Schools Improvement Project Process Improvement Training Slides (Current State Slides Only) October 2009.
Hvordan ta betalt på nett? Henrik Begby Andersen.
LINK MOBILITY LINK Mobility er den største tilbyderen av verdiøkende mobile tjenester i det nordiske markedet. LINK Mobility leverer komplette løsninger.
On your smartphone, please either download the Kahoot-app from your app shop (Google play, App-store,...) or locate and bookmark in your.
Tips og råd Til hva dere bør tenke på når dere setter samme et business case (basert på innspill fra seminar )
Digital bestillingsprosess for Armering, direkte fra modell
SmartSwap.
The Norwegian Hydrografic Pilot
Kap. 48 – A Better Model? How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen, Universitetet.
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Your Link to the Global VMware Community.
Robert Stephan Eikheim 16. april 2008
جامعة الفيوم كلية التربية النوعية
Project Honolulu - An Island or a new way to manage servers ????????
Hva er det gode liv for universitetet eller høgskolen?
Når virker 1:1 kommunikasjon? Miriam Gade Nicolaisen
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
The future of Unik Property Management software
Kurs for beredskaps teamet
TBS-prosess.
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Lean design spill Support Erasmus+ Project LEAN
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
UiOs bruk av bibliometri
Milestone.
The Norwegian Centre for ICT in education
Utskrift av presentasjonen:

Tradebroker Reiseseminar Oktober 2011 Carl Wilhelm van Kervel Barth Direktør Salg & KAM

2 VIA Travel i Norge

3 Hype eller fakta Alle kan klare å booke en reise selv Alle kommer til å bruke mobiltelefonen til å bestille sine reiser på nett Et reisebyrå må kunne mer enn det å bestille en billett Alle er opptatt av sikkerhet på reisen Alle er opptatt av å ta vare på miljøet når vi reiser Alle innkjøpere ønsker økt kontroll Alle ønsker en proaktiv samarbeidspartner Et reisebyrå må kunne integrere sine løsninger med kundens systemer

VIA Travel Offering through the whole travel process VIA Update VIA Admin VIA Booking VIA Consulting OBJECTIVE: 1. Optimized Travel Policy 2. Translating your needs into the most efficient and lowest priced trip 3. Well informed travellers and Travel Managers 4. Effective management and control VIA CONCEPTS: Travel pattern SWOT report Travel Policy plan Preferred Supplier program Travel Portal (Tailor-made) Visa Management Group & Meet Management KAM follow-up program IT Integration plan Leisure Offering (VIA Tours) VIA PRODUCTS SERVICES: 24x7 Customer Service via phone and mail VIA Online: 24x7 Self Service Channel Active policy steering tools Always updated itinerary on sms, or smartphone Proactive relevant warnings and alerts on sms, or smartphone, or personal service Travel Tracker overviews Regular Newsletters VIA Intelligence: Reports, Statistics, benchmarking and KPI’s Self-service Travel Data Analytics Travel Expense Automation System Satisfaction Surveys 1.Plan Main priorities underlined

VIA er tilgjengelig i alle kanaler:

6

7 London

8 Men er du like godt kjent her?

9 Visum tjenester

10 Service når du trenger det som mest

11 Travel Management En PARTNER med resurser: En proaktiv og dyktig kontaktperson Systemer og rutiner som møter dagens og morgendagens forventinger Entusiastiske og kunnskapsrike medarbeidere Et norsk og fleksibelt innovativt miljø.

En sikker beredskapsplan – når det skjer igjen! Det dreier seg om: Kontroll Rutiner Beredskap Resurser Erfaring «Comitment» VIA Travel har Norges største 24/7 service Kritisk masse er avgjørende i ekstreme situasjoner Betjener norsk og engelsk Håndterer alle segmenter Våkent personell på kontoret 24/7 Overvåker verdensbilde

VIA Intelligence, ny business intelligence plattform: Qlikview Grafisk oversikt over ulike områder ”Overview” viser et dynamisk dashboard med mulighet for analyse: Lett å gjøre utvalg

” Overview details” gir et detaljert blikk på de viktigste kostnadene:

Du booker selv din tur til Bergen på Norsk eller Engelsk

Du ser alle alternativer og gjør et valg

Bekrefter fly, sete, betalingsmåte og prosjektnr

Bekrefter din bestilling

Virtual Meeting Room Philosophy

VIA Travel Virtual Office Platform Streaming Calendar Web Meetings Chat Data Information of presence Video PSTN Video – Desk Top VoIP Video - Room Real Presence GSM Recording VideoIPNetwork

VIA Travel Self Service 2012 VIA Itinerary Felles design Brukverstyrt informasjon VIA Online & App «M is the new E» Utvikling VIA Online Next generation VIA Online eller AeTM VIA Profile Profilintegrasjon HR med VIA VIA Travel Safe 100% Trygghet 100% Sikkerhet 100% Kontroll Informasjon VIA Expense Mgmt Redusere indirekte kost. VIA Intelligence Statistikk og rapporter Analyseverktøy Leverandørinformasjon KPI oppfølgning

Bestilling Reise Reiseoppgjør og evaluering PlanleggingReisepolicyLeverandør avtaler Totale reisekostnader

23 Tradebroker avtalen Avtalens varighet er 3 år Fokus på god online pris men også en god pris på personlig betjening. Egen KAM til alle kunder Tilgang til alle tjenester Fleksibilitet til kundetilpasset løsninger Kunnskap til å spare penger

24 Derfor skal du velge: