VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE FOR 1. TRINN 2015/2016 Visjon Vi skal vera ein lærerik og engasjerande skule.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Advertisements

Velkommen til foreldremøte. Sakliste  Forventninger  Timeplanen  Fag  Læringsmål  Lekser  Ukeprøve  Klassemiljø  Sosiale tiltak  Info fra FAU.
Fag og bøker Norsk Matematikk Lekser. Å lese saman med barnet Kvifor…
Dialogisk lesing Språkarbeid i Kaland barnehage
Foreldremøte 1. trinn. Oppstarten - Nye rutiner - Nye venner - Friminutt - Matboks - Refleksvest - Innesko - Gymsokker - Skiftetøy - Påkledning - Tur.
3.KLASSE VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE. VAKSNE I KLASSEN: Renate Furenes: Kontaktlærar Norsk, matematikk, engelsk, Andreas Mikalsen: Gym Anne Molla: Musikk.
 Presentasjon av trenarar/støtteapparat rundt laget  STIL Fotball sine verdiar  Kvalitetsklubb  Organiseringa av tilbodet vårt (treningstider, kamp)
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE!. KLASSEMILJØ God arbeidsro i timene Der det er barn, er det utfordringer. Veldig fin klasse som helhet og bare skjønne unger,
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
Velkommen til foreldremøte 9D. Innhold Nye fag for året. Bruk av hjemmesiden til 9D og informasjon om foreldreundersøkelsen. Tips: Hvordan gi tilbakemelding.
Tom Rune Kongelf Ny rammeplan for barnehagar kvar står vi? Styrarnettverket 4.november 2015.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
Hvordan kan vi hjelpe barna våre med matematikk?.
Foreldremøte 1. trinn. Oppstarten - Nye rutiner - Nye venner - Friminutt - Matboks - Refleksvest - Innesko - Gymsokker, sklisokker - Skiftetøy - Påkledning.
Munnleg kommunikasjon 2. Tre appellformer Appellform – korleis du appellerer til mottakaren for å få fram bodskapen din og overtyde han. Greske omgrep.
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
OPPSUMMERINGSSAMLING ELEVVURDERING 28. april 2009 SKULEEIGARS TANKAR OM VEGEN VIDARE.
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Lesing og minoritetselever LUT 2, 8. sept 2009 Marit S. Solem.
Velkommen til foreldremøte 2.trinn Onsdag 30. september 2015.
Velkommen til foreldremøte. Agenda Presentasjon Lenden - ressurssenter En vanlig uke i 1.klasse Lese- og skriveopplæringen Regning Elevens arbeidsmiljø.
Foreldremøte 2A 13.september Vaulen skole. Oppstarten.
Vel møtt!.  155 elevar dette skuleåret, 81 elevar på småtrinnet og 74 elevar på mellomtrinnet  Rundt 18% framandspråklige  Fleirkulturell skule  17.
Norskfaget i 1. klasse.
Opplæringsplan i basiskunnskap lesing og skriving
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
Velkommen til foreldremøte i 2d
Velkommen.
Velkommen til foreldremøte.
Refleksjon over egen læring har stor effekt
Opplæringslova kapittel 9A
Velkommen til foreldremøte i 2a
VEKEPLAN FOR 1.KLASSE VEKE 34
Brukarundersøkjing Fokusområder:
Velkommen til foreldremøte for 7D og 7E
Velkommen til foreldremøte
| Munnleg kommunikasjon
Forventningar til heimen - skulen
FORELDREMØTE I TU BARNEHAGE
Glede gjennom mestring
PALS.
VELKOMMEN TIL HØSTENS FORELDREMØTE I 2C
TRIVSELSVEKA 1.TRINN VEKE 39
STORFORELDREMØTE
Vurdering for læring ”Eleven skal få råd og tilbakemeldingar som fortel korleis han/ho kan få auka lesefart og leseforståing” Mål for aksjonsperioden:
Foreldremøte i Eikehauge Side. Foreldremøte i Eikehauge Side.
Å skrive novelle.
Forventingar til foreldre frå skulen
Foreldremøte 6.kl..
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE FOR DEG SOM HAR FØRSTEKLASSING I 2018.
UKEPLAN FOR KLASSE 1C UKE 50-51
SLIK VERT DU FLINK TIL Å FRAMFØRE FOR ANDRE
Skriving 1 Skriveutvikling og planlegging av skrivesituasjoner
Psykisk helse ”..en tilstand av velbefinnende, hvor den enkelte kan få bruke sine evner, kan håndtere utfordringer i hverdagen, kan arbeide godt og klarer.
Foreldremøte 4.kl. tysdag 25.sept. 2018
23.mai 2018 KOMPETANSE FOR MANGFALD
Fister skule 3-delt skule, 54 elevar.
Leseopplæring 1. trinn FYLL GJERNE PÅ MED EKSTRA INFORMASJON FOR SKOLEN/TRINNET LESEOPPLÆRINGEN LOKALT: INNFØRING AV BOKSTAVER REKKEFØLGE PROGRESJON LESING.
Leseutvikling og læringsstrategier
Velkommen til foreldremøte
Velkommen til foreldremøte i
Den matematiske samtalen
alle barna sin rett til god omsorg
Velkommen!.
Matematikk på ungdomstrinnet
Tjødnalio skule Ved 6. og 7. trinn
Referat frå foreldremøte
Velkommen til foreldremøte
Overgang barnehage – skule/SFO Foreldremøte
FORELDREMØTE 5B Sagstad skule hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE FOR 1. TRINN 2015/2016 Visjon Vi skal vera ein lærerik og engasjerande skule

Denne økta Velkommen til Varhaug skule Velkommen til Varhaug skule Mobbing Mobbing Satsingsområder Satsingsområder Lesing og matematikk Lesing og matematikk Forventningar og tips Forventningar og tips Klassekontaktar + FAU Klassekontaktar + FAU Fyrste skuledag Fyrste skuledag Praktisk informasjon Praktisk informasjon Evaluering skuleklubben og overgangssamtalar på kontaktgruppene Evaluering skuleklubben og overgangssamtalar på kontaktgruppene

God start Dei første åra betyr mykje!

Dannelse Mandatet vårt Gi elevene grunnlag for å gjøre gode valg til beste for seg selv og andre – både når det gjelder arbeid, medborgerskap og privatliv Kunnskapsløftet

Skuleklar? Professor og forskar Megan McClelland frå Oregon State University, sjølvregulering er "individets evne til å ha kontroll over tankar, kjensler og åtferd, det vil si individets evne til å ta i bruk kognitive evner som oppmerksomhet, arbeidsminne, og hemming av impulsive handlingar". sjølvregulering er "individets evne til å ha kontroll over tankar, kjensler og åtferd, det vil si individets evne til å ta i bruk kognitive evner som oppmerksomhet, arbeidsminne, og hemming av impulsive handlingar". sjølvregulering påverkar læring og utvikling på kort og lang sikt sjølvregulering påverkar læring og utvikling på kort og lang sikt sosiale risikofaktorar kan bidra til lågare sjølvregulering hos barn sosiale risikofaktorar kan bidra til lågare sjølvregulering hos barn gode sjølvreguleringsevner hos barna kan beskytta dei mot låge prestasjonar i skulen gode sjølvreguleringsevner hos barna kan beskytta dei mot låge prestasjonar i skulen

Sosial kompetanse 1.trinn Eg kan: takka takka snakka – ikkje slå snakka – ikkje slå venta på tur venta på tur ha fin bordskikk ha fin bordskikk spørja ein annan kva han eller ho vil leika med spørja ein annan kva han eller ho vil leika med klassereglane klassereglane

Satsingsområder Lesing Lesing Skriving Skriving

Lesedugleik Vi jobbar med lesing! Lesedugleik er todelt: Språklig kompetanse Språklig kompetanse Avkoding Avkoding

Språkleg kompetanse Har eit godt ordforråd Har eit godt ordforråd Kan omgrep slik at innhaldet i teksten gjer meining Kan omgrep slik at innhaldet i teksten gjer meining Kan gjenfortelja ein lest tekst Kan gjenfortelja ein lest tekst Kan finna svar på spørsmål frå tekst Kan finna svar på spørsmål frå tekst Vi opplever at mange barn manglar ordforståing (omgrep). Dette hemmar lesing – forståing. Snakk med barnet, les for barnet!

Avkoding Eleven kan kobla bokstavteikn og lyd Eleven kan kobla bokstavteikn og lyd Kan trekkja saman lydane til ord Kan trekkja saman lydane til ord Kjenna ordbilete Kjenna ordbilete Kan lesa setningar - gjerne også med flyt Kan lesa setningar - gjerne også med flyt Mange barn kan mange bokstavar, ver medvitne om kva lyd bokstaven har.

Matematikk talsymbol og mengde talsymbol og mengde - telja fram og baklengs mekanisk - telja opp ved å ta en og en - kjenna igjen tal, sortera i mengder og talfesta mengder - kjenna tala på ein terning - ein meir enn…. - ein mindre enn…

posisjonssystemet: einar og tiar posisjonssystemet: einar og tiar - telja konkretar, veksla til tiarar addera addera - spela med to terningar, konkretar - strategiar: telja på fingrar, nytta tallinja.. automatisera Trening av omgrep: Trening av omgrep: plassering: føre, bak, mellom, fyrst, sist storleik: låg, høg, kort, lang, stor, større, like antal: fleire, færre, like mange

Geometri: Geometri: - Farge, form, lengde, tyngde - Mønster, spegling og symmetri - Nytta omgrepa kvadrat, rektangel, trekant og sirkel Måling: Måling:Pengar - Kjenna 1kr, 5kr, 10kr, 20kr, 50kr og 100kr - Telja pengar - Veksla, handla i butikk/leika butikk

Snakka om tala. Kva er fem? Snakka om tala. Kva er fem? 5 = = = = = = = = Korleis kan vi dela opp og setja saman tal? Korleis tenkte du? Det er viktig at barnet forstår! Læra gode strategiar.

Finmotorikk: Pinsettgrep Pinsettgrep Blyantgrep Blyantgrep Sirkelbevegelsar med handledd og fingrar Sirkelbevegelsar med handledd og fingrar Klyppa Klyppa Bretta ark Bretta ark Glidelås Glidelås Knappar Knappar Sko Sko

Forventningar foreldre? Klede etter vér Klede etter vér Mat frukost, skulemat på turar Mat frukost, skulemat på turar Vener: Vener: hjelpa kvarandre å byggja positive og velfungerande barn hjelpa kvarandre å byggja positive og velfungerande barn ha opne heimar ha opne heimar møt venane til barna dine møt venane til barna dine vert kjende med andre foreldre/føresette vert kjende med andre foreldre/føresette avtal grenser/reglar avtal grenser/reglar Foreldre er barn sin viktigaste ressurs! Foreldre er barn sin viktigaste ressurs!

Oppfølging - rettleiing Kva kan foreldre gjera? vær interessert i skulen - vekeplan, heimeside vær interessert i skulen - vekeplan, heimeside snakk med eleven om læringsmåla snakk med eleven om læringsmåla sjå etter læring og ros barnet når det når måla sjå etter læring og ros barnet når det når måla les for barnet - ha bøker klar les for barnet - ha bøker klar vis at du les sjølv vis at du les sjølv omtal skulen positivt omtal skulen positivt ta opp ting direkte med lærar/leiing ta opp ting direkte med lærar/leiing møt opp på foreldremøter og samtalar møt opp på foreldremøter og samtalar Vis ditt barn at skulen er viktig for deg! Vis ditt barn at skulen er viktig for deg!

Tips for å betra : Merksemda: lesa, spela, pusla lesa, spela, pusla Arbeidsminnet: memory, handleliste i hovudet, songtekstar, regler memory, handleliste i hovudet, songtekstar, regler Hemming av impulsivitet: vær sjølv rolig! Godt førebilete vær sjølv rolig! Godt førebilete avtal alternativ til ukontrollert åtferd avtal alternativ til ukontrollert åtferd tel til 10, tenk på noko gildt, pust djupt.. snakk om tankar, kjensler og åtferd i ”fredstid” snakk om tankar, kjensler og åtferd i ”fredstid”

Fyrste skuledag Oppmøte Oppmøte Fotografering Fotografering Taushetsplikt Taushetsplikt Lekser Lekser Praktisk informasjon Praktisk informasjon Fråvær i skule og SFO Fråvær i skule og SFO Fråvær over ein dag Fråvær over ein dag Kva tenkjer foreldra om selskap? Kva tenkjer foreldra om selskap?

Evaluera skuleklubb og overgangssamtalar Kva har vore positivt med skuleklubben? Kva har vore positivt med skuleklubben? Kva kan verta betre? Kva kan verta betre? Kva har vore positivt med overgangssamtalane? Kva har vore positivt med overgangssamtalane? Kva kan verta betre? Kva kan verta betre?