Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Lions Røde Fjær 2015 Lions Norges største og viktigste oppgave i tiden fremover.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Lions Røde Fjær 2015 Lions Norges største og viktigste oppgave i tiden fremover."— Utskrift av presentasjonen:

1 Lions Røde Fjær 2015 Lions Norges største og viktigste oppgave i tiden fremover.

2 Innhold Lise Gulbransen Dato Det er mitt valg Idéskisse Dialog

3 Dato UKE 6 SØNDAG 8. FEBRUAR 2015

4 Formål Formålet for LRF 2015 er Lions-prosjektet DMV. Kanskje det viktigste formålet Lions noen gang har valgt for LRF. Barn og unge. Forebyggende arbeid. Bidra til en god oppvekst. Fremtiden. Et Lions-prosjekt.

5 Undervisningsopplegg Sosial kompetanse Forebyggende arbeid
Det er mitt valg Undervisningsopplegg Sosial kompetanse Forebyggende arbeid

6 Det er mitt valg Bygge selvtillit Skape gode relasjoner
Ta ansvar for seg selv Øve på å ta valg Forstå konsekvenser av egen/andres handlinger

7 Idéskisse Mål Prosjektorganisasjon Virkemidler Innsamlingsaktiviteter Første og andre fase Premiere. Veldig foreløpig. Absolutt ikke komplett. Ingenting som er godkjent eller vedtatt. Forslag til mål + prosjektorg. Ideer til virkemidler og aktiviteter. Litt om den første fasen.

8 Mål Samle inn 20 millioner kroner Øke kjennskapen til Det er mitt valg
Synliggjøre Lions Norge Skaffe nye samarbeidspartnere Øke antall medlemmer

9 Prosjektorganisasjon
Leder Styringsgruppe Referansegruppe Prosjektgruppe Ungdomsgruppe Distriktsansvarlige Arbeidsgrupper Klubbkontakter Prosjektgruppe: Rådgivende organ med ansvar for utvalgte, avgrensede oppgaver.

10 Interne virkemidler Dialog Besøk Lions Norges nyhetsbrev/Lion
Sosiale medier Nyhetsbrev Lions Norges faste møter/samlinger Kick-off LRF-samlinger i hvert distrikt Informasjonsmateriell Skape begeistring internt. Forankre aksjonen internt. Inspirere, motivere og engasjere. Dialod

11 Eksterne virkemidler Redaksjonell omtale Annonsekampanjer Nettside
Sosiale medier Informasjonsmateriell Profileringsmateriell Ambassadører PR-aktiviteter Vervekampanje Synliggjøre aksjonen, skape kjennskap til DMV, synliggjøre Lions Norge, mobilisere til å gi, verve medlemmer.

12 Sosiale medier

13 Innsamlingsaktiviteter
Offentlig tilskudd Søknader Bøsser Givertelefon Giverportal nett/mobil Gaver fra næringsliv Produktsalg Klubbidrag Konsert(er)/teaterforestilling(er)

14 Første fase OKTOBER-DESEMBER 2013
Etablere prosjektorganisasjon Plan/budsjett Intern forankring/motivasjon Ekstern kjennskap til DMV Visuell profil/nettside Samarbeidspartnere/sponsorer Rekruttere distriktsansvarlige

15 Andre fase JANUAR-APRIL 2014
Intern forankring/motivasjon Ekstern kjennskap til DMV Samarbeidspartnere/sponsorer Etablering av arbeidsgrupper i distriktene Rekruttere kontaktpersoner i klubbene Lansering av nettsted Kick-off Politisk arbeid Søknader Informasjonsmateriell


Laste ned ppt "Lions Røde Fjær 2015 Lions Norges største og viktigste oppgave i tiden fremover."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google