Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertElise Thorsen Endret for 9 år siden
1
Lions Røde Fjær 2015 Lions Norges største og viktigste oppgave i tiden fremover.
2
Innhold Lise Gulbransen Dato Det er mitt valg Idéskisse Dialog
3
Dato UKE 6 SØNDAG 8. FEBRUAR 2015
4
Formål Formålet for LRF 2015 er Lions-prosjektet DMV. Kanskje det viktigste formålet Lions noen gang har valgt for LRF. Barn og unge. Forebyggende arbeid. Bidra til en god oppvekst. Fremtiden. Et Lions-prosjekt.
5
Undervisningsopplegg Sosial kompetanse Forebyggende arbeid
Det er mitt valg Undervisningsopplegg Sosial kompetanse Forebyggende arbeid
6
Det er mitt valg Bygge selvtillit Skape gode relasjoner
Ta ansvar for seg selv Øve på å ta valg Forstå konsekvenser av egen/andres handlinger
7
Idéskisse Mål Prosjektorganisasjon Virkemidler Innsamlingsaktiviteter Første og andre fase Premiere. Veldig foreløpig. Absolutt ikke komplett. Ingenting som er godkjent eller vedtatt. Forslag til mål + prosjektorg. Ideer til virkemidler og aktiviteter. Litt om den første fasen.
8
Mål Samle inn 20 millioner kroner Øke kjennskapen til Det er mitt valg
Synliggjøre Lions Norge Skaffe nye samarbeidspartnere Øke antall medlemmer
9
Prosjektorganisasjon
Leder Styringsgruppe Referansegruppe Prosjektgruppe Ungdomsgruppe Distriktsansvarlige Arbeidsgrupper Klubbkontakter Prosjektgruppe: Rådgivende organ med ansvar for utvalgte, avgrensede oppgaver.
10
Interne virkemidler Dialog Besøk Lions Norges nyhetsbrev/Lion
Sosiale medier Nyhetsbrev Lions Norges faste møter/samlinger Kick-off LRF-samlinger i hvert distrikt Informasjonsmateriell Skape begeistring internt. Forankre aksjonen internt. Inspirere, motivere og engasjere. Dialod
11
Eksterne virkemidler Redaksjonell omtale Annonsekampanjer Nettside
Sosiale medier Informasjonsmateriell Profileringsmateriell Ambassadører PR-aktiviteter Vervekampanje Synliggjøre aksjonen, skape kjennskap til DMV, synliggjøre Lions Norge, mobilisere til å gi, verve medlemmer.
12
Sosiale medier
13
Innsamlingsaktiviteter
Offentlig tilskudd Søknader Bøsser Givertelefon Giverportal nett/mobil Gaver fra næringsliv Produktsalg Klubbidrag Konsert(er)/teaterforestilling(er)
14
Første fase OKTOBER-DESEMBER 2013
Etablere prosjektorganisasjon Plan/budsjett Intern forankring/motivasjon Ekstern kjennskap til DMV Visuell profil/nettside Samarbeidspartnere/sponsorer Rekruttere distriktsansvarlige
15
Andre fase JANUAR-APRIL 2014
Intern forankring/motivasjon Ekstern kjennskap til DMV Samarbeidspartnere/sponsorer Etablering av arbeidsgrupper i distriktene Rekruttere kontaktpersoner i klubbene Lansering av nettsted Kick-off Politisk arbeid Søknader Informasjonsmateriell
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.