Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Møte for bedriftskontaktene 6. september 2012. • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Møte for bedriftskontaktene 6. september 2012. • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda."— Utskrift av presentasjonen:

1 Møte for bedriftskontaktene 6. september 2012

2 • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda

3 • Avego: – Versjon 3.0 kommer i september – Web-basert, kan brukes på alle smarttelefoner • HentMeg: – I stadig utvikling, betaversjon vil bli tilgjengelig for testing i september/oktober • Nettsider: – Seat4me.no vil være klar til kampanjen • Sosiale medier: – 11 følgere på Twitter – 24 likes på Facebook Status teknologi

4 • Ambassadørene skal: – Støtte og være sparringspartner for bedriftskontaktene – Gi brukerstøtte til samkjørere fra sin bedrift / være superbrukere – Rekruttere nye samkjørere • Ambassadørene får: – Ambassadørperm med mye informasjon – Eget forum på nettsiden – Egne insentiver (gavekort basert på hvor mange aktive samkjørere de har hatt siste måned) – Være først til å få tilgang til ny teknologi – Ambassadørsamlinger og tilgang til andre ambassadører Ambassadørnettverk

5 • Sannsynligvis 1-2 ambassadører pr bedrift • Egenskaper: – Interessert i teknologi – Like å gi brukerstøtte/oppmuntre samkjørere • Første ambassadørsamling: 12. september kl hos Odfjell Drilling Vi trenger ambassadører!

6 • 24. september – 30. november • Foreløpige mål: – 300 deltakere (vårkampanjen: 150) – 200 aktive (vårkampanjen: 66) – 100 turer på en uke som maks (vårkampanjen: 46) • Ukespremier (ca kr 250) trukket blant dem som har samkjørt minst to ganger den uken • Kvalifikasjon til ukestrekning gir også ett lodd pr uke til trekninger på slutten av kampanjen • Mulighet for å fokusere på ulike «korridorer», f.eks. Os – Kokstad Høstkampanje – generell info

7 • Hva ønsker din bedrift å gjøre og når? Eksempler: – Stand – Infomøte – Samkjøringsverksted – Intern kommunikasjon – Interne aktiviteter (eks. Odfjell Drilling) – Interne insentiver Høstkampanje – bedriftsspesifikke aktiviteter

8 • De er godt i gang med sine forberedelser • Kampanje PUST planlagt november eller januar • Ønsker tilbakemelding på hvem som vil delta som sponsorer Oppdatering fra Bergens Tidende


Laste ned ppt "Møte for bedriftskontaktene 6. september 2012. • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google