Samarbeid…! Velge grupper. Gode venner. Lærte av hverandre. Hyggelig sammen. Lettere å samarbeide på data. Bedre kjent med hverandre på fritiden. Vi diskuterte.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Om å plage en rød fisk..
Advertisements

FLYTÅRN Vi fikk ei stor eske inn på avdelinga, som Rainer foreslo
M ÅNEDSEVALUERING JUNI Da er sommerferien her. Håper dere har det fint! I juni har vi feiret Sakada 5 år, Simen 4 år og Sebastian 5 år. HURRA! Det var.
Hvordan intervjue en forsker?
Kapittel 30 Fag og rutiner på skolen.
Vi var på et kurs i Sverige i hele klassen vår i uke 3, det var Mora videregående skole. Skolen var stor med mange elever, SVERIGE.
NASJONAL KONFERANSE NAFO
Integrert bruk av MS-Office
RLE uke 4 og 5 Livet og døden.
Forside/oversikt Fag / tema
MatematikkStudio. Matematikk-Studio Matematikkglede Kreativt miljø IKKE primært for svake elver Ansatt egne elever Tirsdag og torsdag kl
DET DIGITALE VERKTØYET I HAGEN BARNEHAGE
KARIUS OG BAKTUS PÅ PIRATEN
Hvordan vi jobber på Bestum skole.
Gruppe 5!! Anne Pernille Fagerdal Ane Hilde Gilberg Brit Eva Eidsmo
Bokpresentasjon Bergen
Bokpresentasjon Oslo.
Berit Bratholm : BREDBÅNDSPROSJEKTET DIGITALE MAPPER OG SAMARBEIDSLÆRING.
Elevene på Santa Rosa ville bli tatt bilde av.. Skolen hadde tre fine murbygninger bak hverandre.
ONSDAG  1.økt fra  Vi var i klasserommet og sang sanger med bevegelse og rytmer. Konsentrerte oss veldig om puls-slag. Pulsen i.
Oppgave i nettkommunikasjon Samarbeid mellom HiHm og HVe.
Vi startet med å spørre dem: Hva er bra med kaninboys?”
? Hva er.
Hva er ?. Facebook er et av de mest kjente sosiale medier eller nettsamfunn. Det er en gruppe mennesker som ved hjelp av data (internett) kommuniserer.
PÅ SAMME LAG for å bedre læringsutbytte for alle
Kapittel 4 oppgave j Skriv om slik at setningene betyr omtrent det samme.
Kapittel 1 oppgave b Sett inn adjektivene i riktig form
Sett inn synes eller tro.
O PPGAVE 20 Side Å KJENNE ( SEG ) IGJEN 1. Tror du de vil kjenne meg igjen etter at jeg har farget håret? 2. Han hadde gått seg vill. Han kjente.
O PPGAVE 31 Side 155 Fyll inn riktig form av det refleksive pronomenet.
Sett inn riktig form av det refleksive pronomenet eller eiendomspronomenet Kapittel 10 oppgave c.
Nettbasert læringssystem Evaluering av LUVIT i bruk ved HiO
Hobbyen min.
AVSKJEDSFEST Søndagskveld hadde vi ”åpen” havn, der slekt og venner kunne ta med grill/grillmat for å komme og kose seg litt sammen med oss, slik at vi.
GØY MED GRAMMATIKK: KURS FOR LÆRERE
GØY MED GRAMMATIKK: KURS FOR LÆRERE 1. og 2. MARS 2004
Hvilke familietilbud trenger de yngste
Hvordan bruker ulike aldersgrupper sosiale medier?
KAPITTEL 5 OPPGAVE C Sett inn preposisjoner eller adverb som passer 1. Å være enig i en sak. (Man tenker likt i en sak på forhånd, uten at man diskutert.
Lysekrone fra sykkelhjul til lysekrone
Photo voice som metode i evaluering av folkehelsetiltak Fra kunnskap til handling og fra handling til kunnskap. Stiklestad Eva Magnus (PhD),
Digitalt prosjektrom og samarbeidsteknologi Muligheter for meningsskaping og relevans i et «kombinert klasserom» Jorunn Thortveit og Hans Erik Bugge IGIS.
«Sammen om læring» - Finstad skoles visjon
Umoe Catering AS Norsk Arbeidslivsforum 3/11-05
Min Hobby Foto Hva jeg liker å ta bilde av Action Action Handball Handball Landskap Landskap Familien Familien Ferier Ferier Ombyggingen på Hytta Ombyggingen.
Vi vet at alle kan. Alle elever kan lære trass ulike forutsetninger.
O PPGAVE 28 Side 151 – 152 Sett inn riktig form av det refleksive pronomenet eller eiendomspronomenet.
Forebyggende arbeid En community-psykologisk studie av endringer etter forebyggende intervensjon Camilla Blestad og Tuva Engen.
Å skrive sin mening Fempunktsmetoden.
Her kommer litt om det vi har gjort på i august, og hva vi skal gjøre i september.
Kapittel 35 Hans forteller om jobben som sosionom Hans ønsker å hjelpe andre mennesker.
Konnerudmodellen «Av ungdom for ungdom» Et samarbeidsprosjekt om å skape en inkluderende og aktiv bydel for barn og unge Joakim Dokka Nordstad Konnerud.
FN- Forente nasjoner Bilder og tekst hentet fra
Sokrates.
FN- Forente nasjoner Bilder og tekst hentet fra
EGYPT.
GOD SKOLE FOR BARN I KAMBODSJA
Tips til hvordan å lykkes med læringspartner
BILDEANALYSE Marie Moen Liane.
DRI 1001 Digital forvaltning Introduksjon Arild Jansen
Venner & valg Avslutning.
Kapittel 32 Forholdet til læreren.
GOD SKOLE FOR BARN I KAMBODSJA
Misunnelse Har dere vært misunnelig på en ting noen andre hadde noen gang? Fortell om det Hvor i kroppen kjenner du misunnelse? Hvordan kjennes følelsen.
Vennskap for 1. og 2. klasse.
Bruk av digitale verktøy ved vurdering av praktisk veiledning
Kapittel 29 Melissa på norskkurs
Læringsform: Tilegnelse
Tips til hvordan å lykkes med læringspartner
Sokrates.
Utskrift av presentasjonen:

Samarbeid…! Velge grupper. Gode venner. Lærte av hverandre. Hyggelig sammen. Lettere å samarbeide på data. Bedre kjent med hverandre på fritiden. Vi diskuterte og ble enige til slutt.

Gruppeoppgaver. Morsomme oppgaver. Utenfor skolens område. Ta bilder med digital kamera Fint at det var en må oppgave og mange valgfrie oppgaver. 5 på gata var veldig poupulært. Vi lærte å lage søylediagram i powerpoint.

Diskusjonsforum Morsom diskusjon. Alle fikk si meningen sin. Morsomt å se andres meninger. Vi liker å diskutere.