Vedlegg 6 - Incitamentbeskrivelse Nittedalsanbudet 1.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
SALG AV EL-FORRETNINGEN Statoil selger El-forretningen til LOS AS (Agder Energi) Classification:Status:
Advertisements

HOVEDOPPGAVE HIØ Tom Dan Odd-Harald.
Dyreparken på 300 sekunder.
1 Rekruttering og HMS utfordringer med utenlandsk arbeidskraft Stillasdagene 4. september 2013 forbundssekretær Halvor Langseth.
”Jeg reiser smart”-kampanjen 26. april – 12. juni 2010
Kapittel 14: Styring av arbeidskapital
Lojalitetsrabatter: Retningslinjer og Telenor mobilbonus
Flere reiser med Ruter God trafikkvekst og økt markedsandel :
Vest Buss Gruppen Dialogkonferanse Ruter November
Skade- og lakk-konferanse Gardermoen 22 mars 2011 If skadeforsikring ved Teknisk fagsjef Vidar Brustad.
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Årstad. NAV, Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne.
Tiltak for å øke antall kollektivreisende Samferdselskomitéen Stine Fredriksen
21.Januar 2003 Design Patterns 1.Kort repetisjon av viktige patterns 2.Oppgave 3.Felles gjennomgang Bendik Bygstad Høgskolen i Vestfold.
Eksempler: Pantemaskinen Airborne-systemet
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Tilbudskonferanse 23. april 2014 Nytt båttilbud Aker brygge - Fornebu Gylve Aftret-Sandal Analysesjef Ruter.
Incitamentsbeskrivelse Busstjenester i Vestre Aker Marit Elin Leite, Ruter As.
Kundens opplevelse av reisen - Kjelsås and Grorudalen
Dialogkonferanse billettkontroll, samt vektertjenester for nattilbudet
Trondheim 23.august 2007 Å kunne velge å bo hjemme lengst mulig – en sentral verdi for de fleste.
PA -Prosjektregnskap Utrulling UiB 2009
BAKGRUNN På oppdrag for Boligbrygg Oslo KF har Synovate MMI gjennomført en kundeundersøkelse for å kartlegge holdningene til Boligbyggs omdømme og servicekvalitet.
Når bildet stopper opp – trykk en gang på musa for neste bilde
Vi ønsker at Drammen Taxi skal kjennetegnes med: Service i alle ledd Smil og humør Tilgjengelighet/ Tilstedeværelse Løsnings- orientering Nyskapning og.
Erfaringer fra Nittedals-anbudet
Dialogkonferanse Ruter 26. september Oppdragsbeskrivelse / kvalitet Positive til kvalitet som del av tildelingskriteriene Viktig å tydeliggjør hvilke.
NITTEDALSANBUDET DIALOGKONFERANSE. ” Incitament er en stimulans til å gjøre en ekstra innsats 2.
Dialogkonferanse Ruters bussanbud i 2015
Dialogkonferanse om Ruters bussanbud i 2015 Et av Vestlandets største børsnoterte selskap.
2005 PRODUKTIFISERING OG PRISSETTING AV HUMSAM-KUNNSKAP OPPSUMMERING: Verdien av ditt produkt PRODUKTIFISERING Definisjon Hvorfor produkt? Hvorfor ikke.
2004 Produktifisering og prissetting av HUMSAM-kunnskap PRODUKTIFISERING Definisjon Hvorfor produkt? Hvorfor ikke bare timer Fordeler for kunden Fordeler.
RAMMEAVTALE OM BUSSTJENESTER DIALOGKONFERANSE. GJENNOMFØRING  Døgnbemannet trafikksentral og ute-koordinator  Ruteplanlegging – Operatørs ansvar  Opprettholde.
Vedlegg 2 - Materiellbeskrivelse Nittedalsanbudet 1.
Reisen starter med et.
Prosedyrebeskrivesle Nittedalsanbudet 1. Endringer i Konkurransegrunnlaget Vekting og tildelingskriterier er noe endret Nytt bilag til oppdragsbeskrivelsen:
Vedlegg 4 - Anleggsbeskrivelse 1. Om bussanlegget i Nittedal Eier: Kjulsveien 15 AS (tidl. Schøyen Gruppen A/S) Adresse: Kjulsveien 15, 1480 Slattum (del.
NYE SKATTEREGLER 2016 Firmabil & Yrkesbil. DEFINISJON AV YRKESBIL Bil beregnet spesielt for bruk i tjeneste: Varebil klasse 2 Varebil med kun én seterad.
Dialogkonferanse Tromsø, Sjø. TFT. Konkurranseform - tidsperspektiv En god anbudsprosess: Gi tilbyderne god tid til å utarbeide tilbudet (ikke.
ForfatterProsjektittel FORSVARET Forsvarets logistikkorganisasjon FORSVARET Forsvarets logistikkorganisasjon Økt operativ evne.
Pressefrokost 6. februar 2006 Trond Bjørgan konsernsjef.
Nordea i Norge Q Gunn Wærsted Nordea Bank Norge i 1. kvartal 2008 Totale inntekter økt med 9 % til NOK millioner (1 914 mill sammenlignet.
Værøy. Lofoten Viking AS Lofoten Viking as er en datterbedrift i Nord Norges største fiskerikonsern Nergård AS Produksjon og omsetning Pelagisk og hvitfisk.
Nærings- og fiskeridepartementet Norsk mal: Startside Alternativ 1 Nærings- og fiskeridepartementet Seniorrådgiver Jan Henrik Skogen NHOs Anskaffelseskonferanse.
Offentlige anskaffelser i vegsektoren Seminar NVF 8. september 2010 Advokat Ingrid Lund Logo til kunde el.
Selge en idé eller et produkt. Målsetting Oppgi ønsket målsetting Bruk flere punkt om nødvendig.
Tilbudskonferanse for kjøp av avlastningstjenester Konkurransegrunnlaget - Prosedyre for gjennomføring av anskaffelsen Byrådsavdeling for helse.
Nye skatteregler 2016 Firmabil & Yrkesbil.
Pasientreiser Status og tiltak for å bedre kvaliteten på reiser med rekvisisjon Regionalt brukerutvalg 12. desember 2016.
Kapittel 3: Psykologiske effekter av merkeverdi på kundene
HMS-kort i Byggenæringen
Forretningsprosjektplan
Dialogkonferanse Nittedalsanbudet.
Dialogkonfernse Ruter
Vedlegg 4 – bussanlegg og ladeinfrastruktur
AtBs verdier - Overføring av verdiene i møtet med kunden ved billettkontroll. Tilbudskonferanse
Leverandørkonferanse – anskaffelse av tilbringertjeneste for Los
Innskuddspensjon med avkastningsgaranti
Digitalisering Link.
Endringer i prosedyre og kontrakt - Tildelingskriterier
Kapittel 14: Styring av arbeidskapital
LOfavør Ung - bankprodukt Gjelder fra 15. juli 2015
HMS SH Transport A/S.
Verden i dag. Spennende sektorer og selskaper Mads Johannesen Investeringsøkonom Nordnet.
Kapittel 14 Kostnad –resultat–volumanalyser
Antall stemmer fordelt på kommune
Anbud billettkontroll
Antall stemmer fordelt på kommune
Utskrift av presentasjonen:

Vedlegg 6 - Incitamentbeskrivelse Nittedalsanbudet 1

Hensikt Hensikten med incitamentsordningen er at den skal være en fordel både for operatøren og oppdragsgiver slik at vi oppnår ønsket kvalitet på leveransen, flest mulig fornøyde kunder og ønsket vekst 2

Alternativ modell 3 Kvalitetselement:Andel Alt i alt hvor fornøyd er du Innvendig renhold 8 % av kontraktens årlige verdi Kjørestil Førers serviceinnstilling Totalt xxxx

Alternativ modell 4 Kvalitetselement:Andel Alt i alt hvor fornøyd er du 4 % av kontraktens årlige verdi Kjørestil Førers serviceinnstilling Totalt år xxxx InntektsincitamentAndel Antall registrerte betalende reisende 4 % av kontraktens årlige verdi Totalt år xxxx

Alternativ modell 5 Kvalitetselement:Andel Alt i alt hvor fornøyd er du 4 % av kontraktens årlige verdi Kjørestil Førers serviceinnstilling Fører kontrollert billett Totalt år xxxx

6