INF160 Videregående Programmering Hausten 2005. Om kurset Lærebok: Lewis & Loftus: Java software solutions, 4.utgåve 2005 4. utgåve inneheld nye, viktige.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Repetisjon innkapsling static tabell av primitiv datatype LC191D Videregående programmering Høgskolen i Sør-Trøndelag, Avdeling for informatikk og e-læring.
Advertisements

C++ for Java-programmerere
Høgskolen i Sør-Trøndelag, Avdeling for informatikk og e-læring
Programmering i ActionScript - hva er det, og hvordan undervise?
Introduksjon til objektorientert programmering i PHP
Objektorientert programmering Objektorientert systemutvikling
Objektorientert programmering i PHP del 2
Variasjoner i subklasser.  Prinsippskissen er meget enkel  En abstrakt klasse har en konkret metode og en abstrakt metode  Hver subklasse realiserer.
IS-102 Klassedefinisjoner
Om vurdering i vg skole ”Opplæringens mål er å ruste barn og unge til å møte livets oppgaver og mestre utfordringer sammen med andre” (Generell læreplan.
Operativsystemer.  Tilstandsmaskiner kalles på engelsk Finite State Machines.  Tilstandsmaskiner er en metode til å beskrive systemer med logisk og.
Kapittel 24 (Big Java 2.utg) Kommunikasjon i nettverk.
Systemforvaltning Faglærere: Bjørn Klefstad og Knut Arne Strand
Å lage sikre klasser Unntaksklassene i Java-API-et Unntakshåndtering i databasesammenheng try-catch-finally-setningen Trelagsarkitektur; egen databaseklasse.
Kapittel 11 Rekursjon Å tenke rekursivt Rekursjon er ein programmeringsteknikk der ein metode kallar seg sjølv for å fullføre ei oppgåve For å kunne.
Gruppe 3 – Presentasjon 2 Henning Kristiansen, Mats Lindh, André Hauge og Vegard Simensen.
Automated Testing Tool & When to Stop Testing
Programmering i Java versjon Kun til bruk i tilknytning til læreboka ”Programmering i Java” skrevet av Else Lervik.
Programmering i ActionScript - hva er det, og hvordan undervise?
VI LAGER EN PLATEBUTIKK
Institutt for data- og realfag
Hovudprosjekt våren Institutt for data- og realfag
Avdeling for ingeniørutdanning
Programmering sif8005. Praktisk informasjon  Innleveringsfrist øvinger: mandag kl  Alle øvinger er obligatoriske  Studass tilgjengelig 6 timer.
AI - Kunstig Intelligens
Jæger: Robuste og sikre systemer INF150 Programmering Kapittel 2: Problemløsning Kapittel 3.1 og 3.2.
Dagens tema: roller og tilganger i ePhorte
Objektorientert utforming In 140 Sommerville kap. 12.
SFS 2213 Arbeidstidsavtalen for undervisningspersonalet i kommunal og fylkeskommunal grunnopplæring Revidert september 2014.
Forelesning 1 – WMP - Introduksjon/HTML - Tom Heine Nätt.
Samlingsdatabasane Samlingsdatabasane er ei samlenemning på alle databasane som Eining for digital dokumentasjon ved Universitetet i Oslo har laga. Samlingsdatabasane.
An approach to multimodal and ergonomic nomadic services Marco Riva og Massimo Legnani.
Kapittel 6 Objektorientert design. 6.1 Programvareutvikling Skriving av kode ein liten del av arbeidet med å lage programvare Fire hovudaktivitetar Kravspesifikasjon.
Forstudie Nå situasjonen: dagens situasjon med ulemper og fordeler
Introduksjon I tillegg til autentisering, bør/skal også ein sikker kanal tilby garanti for meldings- integritet og konfidensialitet.
Ekstra mange tips til Oblig 3! 12. mars 2007 Are Magnus Bruaset og Arild Waaler Inst. for informatikk, UiO.
JavaFX i kodeklubben Apps i Java. Programmering og programmeringsspråk Alle programmeringsspråk er egentlig like... men alt som følger med språket (verktøy,
VirusLab Utvikling av en profesjonell applikasjon.
Objektorientert design
Objektorientert utforming In 140 Forelesning Nr 11 Sommerville kap 12 – del 1.
Oppgåve 31E VID vår 2003 Utført av Andrè Høyset som er tilsett som IT-leiar hjå oppdragsgjevar, Fylkesbaatane i Sogn og Fjordane Student har også vore.
Vanlege nynorskfeil.
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Eksempeltekst høst 2014 Når du skal svare på oppgaven:
Kapittel 2 Data og uttrykk. 2.1 Strengar Ein tekststreng er eit objekt i Java, definert av String klassen Meir om denne klassen i kapittel 3 Vi bruker.
Kapittel 4 Skriving av klasser. 4.1 Anatomien til ein klasse Så langt har vi brukt ferdige klasser frå klassebiblioteket i Java Vi lagar objekt og brukar.
Kapittel 9 Polymorfi. 9.1 Sein binding Ofte er det perfekt match mellom typen til ein variabel og objektet han refererer til ChessPiece bishop;... bishop.
Kapittel 3 Bruk av klasser og objekt. 3.1 Å lage objekt Eit variabelnamn i Java representerer Ein primitiv verdi (f eks boolean, int ) Eit objekt (f eks.
Kapittel 23 (Big Java 2.utg) Tråder. Kjøring av tråder Ein tråd er ein del av eit program som blir eksekvert uavhengig av andre deler av programmet Vi.
Leksjon 02 IKT i tilrettelegging av pedagogisk materiale 2.
Objektorientert design In 140 Sommerville kap 12 – del 1.
Kapittel 5 Vilkårssetningar og løkker. 5.1 Boolske uttrykk George Boole ( ), britisk matematikar Utvikla teori om logikk ved bruk av symbol i.
Kapittel 12 Samlingar Samlingar og datastrukturar Ei samling (collection) blir brukt til å oppbevare og handtere andre objekt ArrayList – klassen.
Språket i kommunane Innleiing ved Nils Ulvund og Jan Magne Dahle.
LMS i en læringskontekst Svein Ove Lysne Høgskolen Stord/Haugesund
Kapittel 7 Array (lister og tabellar). 7.1 Arrayelement Array (lister, tabellar) er kjent frå VB Blir brukt til å organisere data når vi har mange dataelement.
Kapittel 25 (Big Java 1.utg) Java Server Pages og Servlets.
Kapittel 10 Exceptions Handtering av exceptions Ein exception er eit objekt som representerer ein feil eller eit unntak Exceptions blir kasta av.
Leksjon 03 IKT i tilrettelegging av pedagogisk materiale 3.
Munnleg og skriftleg.
Naaman Ein dag sa jenta til matmor si: «Om berre husbonden kunne koma til profeten i Samaria, skulle nok han fri han frå hudsjukdomen.» 2.Kongebok.
Vi flaskar til! -med brøk  Rik oppgåve!. MÅL Rekne med brøk, utføre divisjon av brøkar og forenkle brøkuttrykk. (Repetisjon/ aktivere forkunnskapar)
INF-1400 Obligatorisk Oppgave 3 Mayhem Clone
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID på mobil
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID
Lær å logge inn til offentlege tenester med MinID
Lær å opprette den elektroniske ID-en MinID
Objektorientert programmering i Java
Vel digital postkasse på Noreg.no
IN3030 – Effektiv parallellprogrammering Uke 1 2. del, våren 2019
Utskrift av presentasjonen:

INF160 Videregående Programmering Hausten 2005

Om kurset Lærebok: Lewis & Loftus: Java software solutions, 4.utgåve utgåve inneheld nye, viktige ting som ikkje er med i tidlegare utgåver Heile boka er pensum Tilleggsstoff som også er pensum (blir delt ut) Tråder Databaser Web-applikasjoner 6 obligatoriske innleveringsoppgåver

Om kurset Eksamen 9.desember 6 timar skriftleg eksamen Alle skrevne og trykte hjelpemiddel Faglærar: Johan Oppen Stipendiat ved HSM Kontor: rom 077 E-post: All info i Classfronter

Om kurset Forelesningar torsdag – og fredag – i rom A302 Labøvingar Forkunnskaper: INF151 IDE/Utviklingsverktøy: NetBeans 4.1 Blir også brukt i seinare kurs (In213, In245, In204)

Om kurset Nokre ideelle mål … Les læreboka, helst omtrent samtidig med at stoffet blir gjennomgått Bla gjennom før forelesning, slik at du veit kva som kjem Ver aktiv, still spørsmål og kom med kommentarar og positiv kritikk

Om kurset Vanskeleg kurs? Kor vart det av skjermbildet? Ta det med ro, det dukkar opp seinare i kurset... Java vs VB: Med Java har vi meir kontroll, men må lage meir sjølv Difor startar vi med enkle program der vi ikkje lagar noko grafisk grensesnitt til brukaren

Om kurset Dersom du skal bli systemutviklar, er INF160 svært viktig!!! Legg grunnlaget for seinare kurs In212 Objektorientert utvikling In295 Algoritmer og datastrukturer In204 Komponentbasert utvikling Kurs i mobile applikasjoner I desse kursa blir det gått ut frå at du kan Java godt Med andre ord: Det er heilt nødvendig å jobbe med stoffet gjennom heile kurset, og kurset har alt starta!

Kapittel 1 Introduksjon 1.1 – 1.3 er om maskinvare/programvare og nettverk Ikkje sentralt i kurset, men viktig å forstå Dette stoffet dukkar opp i andre kurs Sjølvstudium

1.4 Programmeringsspråket Java Introdusert i 1995 Vi skal bruke J2SE 1.5 Java 2 Platform, Standard Edition, versjon 1.5 Alt vi treng finst i NetBeans Standard klassebibliotek med ferdig programvare som vi kan bruke

Programmeringsspråket Java Vi ser på eksemplet i Listing 1.1 Korleis skrive, kompilere og køyre eit Java- program utan å bruke NetBeans? I neste time går vi på lab’en og gjer det same i NetBeans Bruk av kommentarar i koden Identifikatorar, reserverte ord i Java Namn på variable, bruk av “white space” Bruk av { } ;

1.5 Programutvikling Fire språknivå Maskinspråk, binærkode Assemblyspråk Høgnivåspråk (til dømes Java) Fjerdegenerasjonsspråk Kompilator, interpreter og Java bytecode Programkoden blir først gjort om til Java bytecode Ved eksekvering blir bytekoden gjort om til binærkode og kjørt av ein interpreter Java er hardware-uavhengig, sidan det finst ein interpreter for kvar prosessortype main() metoden er startpunktet i eit Java-program

Programutvikling Utviklingsmiljø, nødvendig verktøy for å lage program Teksteditor Kompilator Debugger Interpreter IDE eller TextPad og svart skjerm? For å utvikle større program er det store fordeler med å bruke ein IDE

1.6 Objektorientert programmering Programmering er å løyse problem Forstå problemet, domenekunnskap Design av løysing Vurdere alternativ, forbetre løysinga Implementere (kode) løysinga Teste og rette feil

Objektorientert programmering Viktige begrep: Objekt Attributt Metode Klasse Innkapsling Arv Polymorfi

Objektorientert programmering Objekt Representerer ofte ein verkeleg “ting”, kan vere fysisk eller abstakt Hus eller bankkonto Alle objekt har tilstand og oppførsel Tilstand er data om objektet, attributtar skildrar tilstand (farge, saldo) Oppførsel er kva objektet kan utføre, metodar skildrar oppførsel (endre farge, ta ut pengar)

Objektorientert programmering Klasse Ein klasse i Java skildrar korleis eit objekt skal vere Alle objekt av den same klassen er både like og ulike Dei er laga på same “lest” (klassen), alle inneheld same type data og har dei same metodane Dei er sjølvstendige på den måten at vi opererer på objekta enkeltvis, vi kan ha fem hus med kvar sin farge

Objektorientert programmering Innkapsling Alle objekt bør beskytte og styre eigne data All tilgang utanfrå via metodar Arv Definisjonen av ein klasse kan bygge på ein annan, meir generell, klasse Det som er felles er spesifisert i den generelle klassen (superklassen) Det som er spesielt er spesifisert i klassen som arvar (subklassen) Polymorfi – oppførsel varierer med type

Objektorientert programmering I objektorientert programmering bygger vi opp eit sytem av eit eller fleire objekt, laga ved hjelp av klassedefinisjonar Alt programmet utfører blir gjort i form av objekt som utfører sine metoder Med enkelte unntak... Programmet startar i main-metoden og kjører til denne er ferdig Uforståeleg? – ikkje etter neste episode av INF160!