Navn på FIRMa eller produkt HER SNAKKER DERE LITT OM DERE SELV. PKT 1 I LISTEN.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
NÅ SKAL DU LÆRE OM FUNKSJONER
Advertisements

Hva slags spørsmål skal man stille på hvilke nivåer?
Plan for markedssatsing: <sett inn navn på markedssatsing>
Torstein Ertsgaard Daglig leder Stjørdal 3D verksted as
Hvorfor Øko? •ØKO og Astma&Allergy (A&A) er i ferd med å bli et sterkt kategoribehov innen interiørmalinger (topp 3). Målgruppen er der, og vi er også.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: multikanal kampanje Innleveringsfrist 15. august.
Salgsteknikker & Sosial media
HVOR/ HVEM ER VI ? HVOR SKAL VI ? HVORDAN KOMME DIT ?
Markedsføring kommunikasjon. Markedsføring  Markedsføring – muligheten og nødvendigheten til muligheten og nødvendigheten til suksess. suksess.
Hvorfor mister vi gjester?
Prosjektarbeid som arbeidsmetode
God, spennende, sunn og variert mat – en utfordring (også) for samfunns- forbruker- og økonomisk forskning EU forskning: Food Quality and Safety. Muligheter.
Gruppe 4, Tre i bygg, bygg i tre Arnstein Stamnes, bygg
Kontostreng og annet artig…
SAMMEN OM Å UTVIKLE KIRKEN Samling 1 Stabsutvikling.
VELKOMMEN TIL WEBINAR Visma Bizweb DATO:
Defo – Distriktenes energiforening1 Erik Winther Innspill fra Defo for drøftinger i samarbeid med NVE, Konkurransetilsynet, Forbrukerombudet.
Om smidig brukerkommunikasjon Smidig 2011 Johannes Brodwall Steria Norway.
Innovation Camp ”Forretningsplanutvikling i praksis”
Forretningsideer & Markedsanalyser
Eksempel på å løse en rettstvist
Installation Implemantation Design Av: Anders Hvaal Larsen - Geir-Kristian Dahlberg - Renate Woldseth.
Hvordan spre budskapet gjennom PR?
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Innovasjon Innleveringsfrist 15. august.
Gruppeundervisning / Innleveringer Obligatoriske innleveringer: –Leveres til gruppeleder. Innlevering 1: Uke 10 ( ) –Markedsanalyse.
Forarbeid til: ”Hvilket studieprogram skal jeg søke på?” Skoleåret
Forretningskonsept og forretningsplaner
Empiriske metoder Oppgaveanalyse, observasjon
Markedsføring og pressearbeid
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 6
Av ”De riv ruskende studentpilotene” IKT førskole (F2B) Tommy Liverød, 2001.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: singel kampanje Innleveringsfrist 15. august.
© 2006 IBM Corporation Global åpenhet og samarbeid er framtidens business Morten Andreas Meyer – IBM.
LederAkademiet Presentert av Jan Fikke. LederAkademiet2 LederAkademiet.  Visjon: Arbeide for menneskelig vekst, individuelt og i grupper.  Verdier:
Forretningsplan.
Det digitale nettsamfunnet og helse. Kan vi skape morgendagens helseplan med gårsdagens løsninger?
BMS; We did it vår vei!! For hva koster det a’? v / Tore M. Andresen Ass. rådmann/kommunalsjef i Hole (siviløkonom)
ETABLERING AV LOKALT SN-FORUM/GRUPPE. Tekna – Teknisk-naturvitenskapelig forening Mål for første møte Bli enig om: Å sammen ta initiativ til lokal SN-forum.
Telefonmanus når du ringer fra din egen liste nr 1
Einar Gudmundsson Smidig 2010 Et smidig prosjekt i England med et offshore team i India.
Spørsmål og aktiviteter på ulike nivåer
vil deltagerne lære blant annet:
Problemet Hvilket problemer løser din app? Hva vil den gi av merverdi for brukeren. TEAMNAVN.
Forretningsutvikling i team Hvorfor kan studenter utvikle verdens beste forretningidéer? Sveinung Susort.
DNB og vårt samfunnsansvar
Brukertilfredshet og KOSTRA
Praksisøving 5 Aksjespekulanten. Oppgaven Tjen mest mulig penger på en aksjehandel Vet hele børshistorien.
Norsk Regnesentral Norwegian Computing Center Hvilke krav stilles til effektive læringsverktøy - Erfaringer med Agora Knut Holmqvist Norsk Regnesentral.
ENT4000i – Balder Onarheim – 1 av 7 Øvelse “Frust” Presenteres samling 2.
ENT4000i – Balder Onarheim – 1 av 7 Øvelse “Frust” Presenteres samling 2 Fredag.
Gruppeundervisning / Innleveringer Obligatoriske innleveringer: –Leveres til gruppeleder. Innlevering 1: Uke 10 ( ) –Markedsanalyse.
Øving 3 Essay TDT4210 Lars Halvor Uthus
Øving 2 – Markedsplanen I
MARKEDSANALYSE Målsetninger Segmentering av kunder Konkurrentanalyse
Gautesete SKOLE Kunst og Håndverk skoleåret Trinn.
Trustix Serving you better! Trustix AS er et norsk Internettselskap som utvikler og tilbyr basis programvare for sikker E-handel og brukervennlig administrasjon.
Reach for Change Impact Coffee 27. mai Reach for Change – kort oppsummert 2 Hvem er Reach for Change? –Stiftelse som støtter sosiale entreprenører.
Forretningsplan Oppbygging - Hensikt
Gruppeøving 21.januar Agenda Hva er en FRUST og hva skal vi med den? Hjemmeoppgaver –Finn en FRUST, finn en løsning –Utfør en markedsundersøkelse.
Hvordan du kan øke dine vinnersjanser elektronisk bingospill?
Målgruppe Kjetil Aukland - BI Kristiansand. Kjetil Aukland Faglig leder BI Kristiansand PhD stipendiat Aalborg Universitet –Merkevare og Opplevelsesøkonomi.
Fra gruppe til team MMT270 Så langt er det gitt en innføring i kreative næringer, opplevelsesnæringer og medier/formidling. Vi har også sett på hvilke.
Selge en idé eller et produkt. Målsetting Oppgi ønsket målsetting Bruk flere punkt om nødvendig.
10 – Foiler Minutter Font PRESENTASJONER.
2D multyplayer på sosiale medier
(Selskapsnavn) Forretningsplan
Ketil Melhus Datatjenesten AS
Hei, jeg heter Alva! Mitt navn er Alva Svenhard og jeg går I sjetteklasse på Os skole I Halden sentrum og er elevrådsformann. Dette er slik skolen min.
Investeringsprospekt
Definisjon av en ”FRUST”
Utskrift av presentasjonen:

Navn på FIRMa eller produkt HER SNAKKER DERE LITT OM DERE SELV. PKT 1 I LISTEN

Hvilke behov løses (pkt 2) Eksisterende løsninger For/mot Hva gjør mange i dag …? Tungvint? Sikkert? Ingen ting?

Hvordan løses behovet (pkt 3 og 4) Med vårt … Enkelt, intuitivt, effektivt, beskyttende Nytt og spennende Funksjon (Hvorfor er dette bedre)

MARKED (IKKE ET PKT MEN VIKTIG) Hvem/hvor Omsetning Kanaler Målgrupper Markedsundersøkelsen viktige punkter

Økonomi (pkt 5) Nøkkeltall Hva trenger vi fra investor Når tjener vi penger