Helpdesk Ny kundefront Ovf - nett drift.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Generisk nettstruktur inklusive CT-iq Offentlig Nett (ON) Bedriftsinternt Nett (BiN) CTI(opsjon)CT-iq Bedrifts LAN IN lev. LAN InnringerINleverandør(IN)Mobiloperatør(MO)
Advertisements

Support, nye funksjoner og tjenester fra Uni Pluss
Logg inn med ditt brukernavn og passord. Glemt passord?
RAFT Prosjekt hørsel Leif Foss, NAV Lerkendal Marianne Simensen, NAV Sør-Trøndelag.
Industriveien 7Tlf: Åpningstider: Mandag – Fredag: Kl. 08:00-15:30.
Samhandling med St. Olavs Hospital
#ksindeks Header: Relation 1 Internal/Identier/File name
To år inn i NAV-reformen
Tjenestekatalog Ovf-nett Dan Cato Fagernes.
Sunndalsøra Registertjenester Per Ivar Larsen Sugar
Teknisk brukerstøtte system For Noroff Instituttet Avdeling Bergen Oppgave 49E av Gisle Johannessen, HiST V2007.

Uni Eiendom FDV Veien videre
Rehabilitering i Frostating Status og videreføring Steinkjer 12. februar 2007.
Forslag til endringer i verdipapirforskriftens bestemmelser om lydopptak Caroline Valmot Verdipapirseminaret 5. juni 2008 Høyres Hus.
Margrethe Jernes ITU-konferansen 2002: 2GO. Pedagogisk mobilitet. Oslo 17. og 18. oktober Morgensesjon - Kl Studenter fra ITU-hovedfagsforum.
Brukerdokumentasjonen for AutoPay må derfor leses i tillegg.
Service Requests. 2 Service Requests - Henvendelser •I modulen Service Requests kan du registrere henvendelser og følge med på status på eksisterende.
Kontaktkonferanser 2008 – IKA Møre og Romsdal - et foregangfylke med Elektronisk Dokument Utveksling (EDU) ? Jon Gahre ErgoGroup AS 27. Mai 2008.
Ergoterapeut Maria Dyrhaug i utførerfunksjon i Trondheim kommune
Samler informasjon – alt på ett brett Brukervennlig Integrerbart
Aktivitetsskolen Rosenholm Infohefte 2013
Elektroniske verktøy Diakonhjemmet nov Verktøyene Disse verktøyene blir brukt på Diakonhjemmet •E-post •PPS •NEL •Studentweb •Its learning.
”… en ny måte å tenke kundebehandling på..” ”...tilgjengelighet som møter kundenes forventninger og overgår konkurrentenes evner!”
Barnevern i Drammen kommune i perioden
Informasjonsmøte BACHELORSTUDENTER HØSTEN Studieadministrasjon Studiekonsulenter på Fysisk institutt: –Christine Sundtveten, rom V137 –Katrine Langvad,
Gerica på ny plattform Oppdatert
Samarbeidsmøte for TOS-fag Informasjon for praksissteder Pilestredet/Informasjon-for-praksissteder.
Lag og foreninger Dynamisk nettløsning og kalendermodul for foreninger i Steinkjer Kommune, utviklet med PHP og MySQL. Hovedprosjekt HiST våren av.
Ikt-enheten 7 årsverk 7 personer + 2 lærlinger. Organisasjonsenheten Organisering Organiseres i to fagområder Brukerstøtte.
1) Saksbehandling knyttet til kvalifikasjonene til bemanning på Transocean Leader 25/ I elektronisk post fra Norsk Sjøoffisersforbund/DSO til Petroleumstilsynet.
Fra individuell kunnskap til kollektiv kvalitet
© Bergen kommune Fra papir til tastetrykk Trygve Sæle Bergen kommune.
Hvordan sikrer vi drift og hvordan organiserer vi meldingsovervåking?
Nettverksmøte FUNNKe 18.juni 2012 Elektronisk meldingsutveksling Forberedelser.
FUNNKe Meldingsutveksling PLO - HF ved Lars-Andreas Wikbo Svolvær– 15. mai 2012.
Hvordan sikrer vi drift og hvordan organiserer vi meldingsovervåking?
Hvorfor bruke Fjernlån? David Massey ALEPH brukermøte 2007.
Arbeids- og velferdsforvaltningen
Hendelsestyring (Incident Management)
Informasjon til brukere av Sikret sone i P360
1 Innfasing av Innsida Spørsmål vi skal besvare Når får webmastere tilgang til Innsida 2.0? Når får fakultetets ansatte og studenter tilgang? Hvem.
ProffNett Total Mobilen med hussentral funksjonalitet.
Kort om departementets arbeid mot 2015
Landevei 2015 Soon CK Agenda  Velkommen til møte  Klubbinfo  Son BikeDays  Landevei 2015 men Soon CK og treninger  Enebakk Rundt.
ASP-basert Helpdesk for Veterinærinstituttet ASP-based Helpdesk-system for Norvegian Veterinary Institute.
ByggSøk – fra papirmølle til tastetrykk
Vakt- og reservelisten for representanter
Forprosjekt – nytt skoleadministrativt system Vedlegg 6 – Prosessbeskrivelse Aktivitetsskolen.
- Tryggere for meg!- Enklere for oss! Interne ventelister og overflyttinger i psykisk helsevern Klinikk PHA.
Dedikert support-tjeneste Telefon, e-post, web og fjernoppkobling Erfaringsdatabase tilgjengelig 24-7 Kundeforum med produktoppdateringer 91,3% ambassadørkunder.
Mandal kommune har vedtatt hvilke verdier som skal ligge til grunn for møte med publikum. Mandal kommune er preget av et positivt menneskesyn basert på.
Kommunikasjon mot Handelsbanken
Velkommen til seminar og førjulsfrokost!
Lær å opprette den elektroniske ID-en MinID
Hydrocephaluspoliklinikken
Rotary Club Central og medlemsnett
FDV-prosjektet – lansering for brukerne 2. mai Arbeidsmiljøutvalget 23
Rotarys digitale hverdag
Finanskomité møte 9. mai 2018 Kommunal Forvaltning.
Velkommen til nye PowerPoint
Velkommen til nye PowerPoint
Digital styringsmodell og prioriteringsprosess for prosjekter
Håndtering av kunde ønsker
Prosjekt Digisos Hvordan få flere til å søke digitalt? L
Utskrift av presentasjonen:

Helpdesk Ny kundefront Ovf - nett drift

Hvorfor helpdesk? Et mottak for alle henvendelser vedrørende IKT fra IT-ansvarlig og/eller direkte fra brukere. Muligheten for brukere til å selv ta kontakt med Ovf - nett drift Fordele innkommende saker til rett saksbehandler for raskere bearbeiding og løsning. Frigir ressurser internt i Ovf – nett drift. Noe som igjen gir høyere fokus på mer tidkrevende oppgaver. Direkte kontakt med brukere over hele landet vil kunne avdekke mindre/enklere problemstillinger rundt om på de ulike kontorene som ikke fanges opp til daglig.

E-post: helpdesk@ovf.no 1.Linje support Brukere MEC E-post: helpdesk@ovf.no Tlf+ 47 23 08 (15 40) 2.Linje support 3.Linje support

Saksgang helpdesk Hovedflyt Unntak Alle henvendelser går fra bruker\ IT ansvarlig, via helpdesk, til 1., 2., eller 3. linje support avhengig av sakens innhold. Unntak Om man allerede har fått tildelt saksnummer via MEC, kan man unntaksvis kontakte 1., 2. eller 3. linje support direkte.

Helpdesk vil bistå med følgende: Besvare og fordele innkommende samtaler pr. tlf. Håndtere og fordele innkommende e-post Håndtere og fordele innkommende saker i MEC Endre passord Opprette og avslutte brukere Videreformidle kontakt til rett saksbehandler

Helpdesk kontakter man på følgende måte: Telefon: + 47 23 08 (15 40) E-post: helpdesk@ovf.no Registrering i MEC Åpningstid hverdager. 07:30 – 16:30 Velkommen!