Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Velkommen til seminar og førjulsfrokost!

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Velkommen til seminar og førjulsfrokost!"— Utskrift av presentasjonen:

1 Velkommen til seminar og førjulsfrokost!
Agenda Nye muligheter med vårt Global Delivery Center (GDC) i India Digitalisering av Trondheim kommune ServiceNow Business Consulting – en komplett pakkeløsning i prosjekter 11.00- Avslutning Velkommen til seminar og førjulsfrokost! Copyright 2010 FUJITSU CONSULTING INDIA

2

3 Kundecase: Trondheim kommune

4 hvem vi er STEFAN SCHÖLLIN Sales Manager Symfoni ESM TOR KINGELL
P&A Senior Consultant Symfoni ESM KJETIL ANDENÆS Senior Consultant Symfoni ESM

5 løsning for håndtering av kundehenvendelser
April 2016 – Avtale om levering av en løsning for håndtering av henvendelser fra kommunens innbyggere.  Formålet med løsningen er å bidra til god brukeropplevelse for ansatte i kommunen og bedre kundeservice for publikum. Anskaffelsen er et ledd i Trondheim kommunes arbeid for å nå målet om et "digitalt førstevalg"  samhandling digitalt skal være innbyggernes og næringslivets førstevalg.  Fokuset med denne løsningen vil være: enkelhet for brukeren gjennom størst mulig grad av automatisering oppgaveforenkling og intuitive grensesnitt.  Når digital samhandling skal lykkes må løsningen være så god at både interne og eksterne brukere foretrekker å bruke tjenestene digitalt Brukerne skal selv fritt kunne velge når, hvor og hvordan de skal bruke de digitale tjenestene.

6 Trondheim kommune 189.000 innbyggere 30.000 studenter 11.600 ansatte
Potensielt lisenser Saksbehandlere som skal jobbe i systemet Skrive landene på en rekke under

7 TK hadde noen ønsker Skrive landene på en rekke under

8 TK hadde noen ønsker Skrive landene på en rekke under

9 TK hadde noen ønsker Skrive landene på en rekke under

10 Håndtere alle typer henvendelser
Ønske om å felle et tre Kontroll på innlevering av Søke erstatning etter påført skade Nett Epost Telefon Personlig oppmøte registreres ved og lagres i Problem med kommunal vei

11 Innbygger kan se offentlig status og historikk
Mindre frustrasjon – full kontroll Utførende personer kan oppdatere status og legge inn kommentarer i saken fra mobile enheter Førstelinje kan enkelt finne saken se hvem som har den og hva som har skjedd i historikken. Kan legge inn kommentar – f.eks. nye opplysninger fra innbygger Innbygger kan se offentlig status og historikk

12 Kundesenter henvendelser
Henvendelseshåndtering Fase I TK Tjenester Trehenvendelser Aktiviteter I Marka Driftshenvendelser Portal Saksregistrering Erstatningssaker Kundesenter henvendelser Anbud Utlån Trondheim Kommune Hentesaker Saksbehandling

13 Portal og Selvbetjening
Fase I prinsippskisse Portal og Selvbetjening Bydrift Trefelling Aktiviteter i Marka Driftsaktiviteter Erstatningssaker Kundesenter Generell henvendelse TK Tjenester Utlånsaker Nøkler Adgangskort PC Prosjektorer Hentesaker Frukt Post Pakke Besøkende Anbud - Brukere, Grupper & Funksjoner Roller Tilganger Styring - Prosesser Prosjektets Leveranser

14 Integrasjon MED Fase II
Internet Integrasjon MED Fase II Telefoni TK kart Difi ID porten Integration Sosiale medier Servienow Brukere TK Arkiv saksbehandler

15 UK • BELGIA • NEDERLAND • FINLAND • SVERIGE • DANMARK • NORGE • INDIA
Takk FOR oss! Kontakt info: Følg oss på: Karenslyst Allé 2, 0278 Oslo linkedin/symfoniesm @symfoniesm youtube/symfoniesm UK • BELGIA • NEDERLAND • FINLAND • SVERIGE • DANMARK • NORGE • INDIA

16 Velkommen til seminar og førjulsfrokost!
Agenda Nye muligheter med vårt Global Delivery Center (GDC) i India Digitalisering av Trondheim kommune ServiceNow Business Consulting – en komplett pakkeløsning i prosjekter 11.00- Avslutning Velkommen til seminar og førjulsfrokost! Copyright 2010 FUJITSU CONSULTING INDIA

17 - slideshow ENDS HERE -

18 Konsistente menyer og enkle startsider

19 Fokus på oppgaven – gruppert funksjonalitet

20 Digital innmelding fra innbygger

21 Integrert kart for enklere saksbehandling

22 Oppgaver knyttes lett inn i saken

23 Enkel liste over oppgaver – kan brukes fra mobiltelefon og nettbrett
Utførende personell får en enklere hverdag Enkel liste over oppgaver – kan brukes fra mobiltelefon og nettbrett

24 Enkelt å gi innbygger oppdatering
Dersom dette feltet inneholder noe tekst ved lagring, sendes denne til innbygger ved lagring av saken på ønsket måte

25 Støtter også involvering av eksterne ressurser
Opprett epost rett i saken

26 Oversiktlig saksgang


Laste ned ppt "Velkommen til seminar og førjulsfrokost!"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google