Kantinen - Torsdag 03. Mai 2007 ”Introdusere” Blend til studentene.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Oppfølging normer og regler
Advertisements

Bra mat kurs Lillehammer Bra mat kurs Erfaringer fra Modum kommune.
Salg av toalettpapir og tørkeruller
Ringeriksbadet - orientering og status drift
Sommervikar i Blend.
Copyright Kompetansegivende kurs Salg og service – praktisk salg med data som verktøy Varighet:Etter behov Oppstart: Tid: Målgruppe: Selgere Antall.
Kapittel 7 Delkompetansemålet: vurdere betydningen av ekstern, intern og interaktiv markedsføring for å fremme salg.
Nye rusmidler, nye trender- hvilke konsekvenser ? Statistikk 2003
Et bekymringsløst liv – er det mulig? Matteus 6,23-34
Salgsteknikker & Sosial media
Veiledning av elever / lærlinger
Synlighet - Bruk av web og sosiale medier
Forretningsidé Vil du være med på den nyeste moten og gjerne før de andre, så er Blend og BlendShe stedet for deg. Her finner du unike og moteriktige.
Bedrift IMF EMF Kunder Ansatte Interaktiv markedsføring.
HEKK 4 ans Hege B.G.Osebakken Elisabeth Krogstad Kari Lønvik Kicki Palmquist Work shop HiAk HEKK , Work shop HiAk 08.
Velkommen til Minde skole
Vi fikk i oppdrag å lage en opplærnings plan for tre studenter som har takket ja for en slik opplæring for Blend. Problemstilling: Vi skal opplære disse.
Med fra start! Skolestart på Eidsvoll videregående skole høsten 2013 EIDSVOLL VIDEREGÅENDE SKOLE.
Humaniora og næringsutvikling Dekan Kathrine Skretting Det humanistiske fakultet NTNU.
Defo – Distriktenes energiforening1 Erik Winther Innspill fra Defo for drøftinger i samarbeid med NVE, Konkurransetilsynet, Forbrukerombudet.
Produktpakking Børre Berglund 5. Mai 2010.
Selge et produkt eller en tjeneste
VELKOMMEN TIL STØVER SKOLE
Kroppsøvingsdidaktikk
Hvordan hindre frafall i videregående opplæring
Vellykket, veldrevet ungdomsarbeid Utopisk mål eller morsom utfordring?
Verdal kommune Undervisningssykehjem Verdal bo og helsetun, Verdal kommune – Åre – Tone Haugan, virksomhetsleder Undervisningssykehjem Verdal.
Sist gang snakket vi om……
Månedsbrev Smørblomst
Relasjonskompetanse -elev og lærer i samspill
Brukerforum voksenpsykiatri
Kapittel 10 På treningssenteret.
Fjernundervisning eller nettstøttet læring Eksempel på gjennomføringsmodell ved Bergen teknisk fagskole Årskonferansen RFF Bodø 13 – 15 mai 2009.
GRANSKOGEN SKOLE CLAVARIA KUNST-SØM-KOSTYME HALVÅRSPLAN FOR HØSTSEMESTERET 2007 Alternativ opplæring (forberedelse til videregående skole) Antall:2 10.
Velkommen til Varden skole
- en ren fornøyelse -.
Læring prosjektpraksis Førsteamanuensis Prosjektledelse,
Hvordan ivareta ”særskiltelever” på Design og håndverk Vg1 2007/08?
Work shop mars 08 ide utvikling
Oppi lauvåsen veks det og Kan begge deler spises? Joda, men blåklokker smaker ikke så mye.
Polen tur 2007 Uke 39. Avreise Søndag 23/9 Oppmøte kl Skolen Vi pakker buss og lignende Setter opp liste med hvem som sitter hvor.
Opplæring av nyansatte hos Blend.
Mer effektiv og lønnsom med Mamut Business Software
Smittende Tro Del Vær deg selv.. Pausebilde.
God kommunikasjon – vær trygg
Ungomsskoleelever som instruktører i programmering: La ungdommen undervise kidsa! Torbjørn Skauli.
100 lure ord å lære.
Til tjeneste Lions Norge Gode venner som hjelper andre.
Brukerundersøkelse for Etat for byggesak og private planer
UTDANNINGSVALG 10.KLASSE
Omdømmebygging Hans Antonsen.
BUCS Utfordringer og valg av fokus Tor Stålhane. Rammebetingelser Første spørreundersøkelse viser at det vi gjør må kunne: Brukes sammen med UML Passe.
HIS august 2003: Telefonen ringer på kontoret til en på vår prioriterte kontaktliste Jaa Er det forsker NN? Ja God dag mitt navn er Ola Barkved, jeg arbeider.
Høgskolen i Oslo Entreprenørskap/ studentbedrift Ellen Sethov Avdeling for estetiske fag Høgskolen i Oslo.
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
Månedsbrev Februar Hovedtema: -Karneval Sentrale datoer: 07.02: Adrian 6 år 11.02: Tore Gustavo 5 år 13.02: KARNEVAL 25.02: Abdurrahman 6 år Nyttige opplysninger:
Velkommen til første foreldremøte på 1. trinn
Evaluering av sesongen 2009/2010 Holeværingen langrenn For styret: Ida Rosenvinge, mai 2010.
Fra ordførerstol til undervisningsareal – pålagt kvalitetsvurdering blir til forankret kvalitetsutvikling i Malvik kommunes grunnskoler Lasse.
KVA ER DET? KVA ER DET? Sosialt samvær, sosial læring,sosialisering Fritid, frihet, frivillighet, fellesskap, frilek Omsorg, oppdragelse.
5.4 Markedsstrategi- del 2 Velge markedsføringstiltak Velge tiltak som øker salget. Vi bruker de fem P’ene – Pris – Produkt – Plass (distribusjon) – Påvirkning.
Markedsføring.
LUT- Praksisseminar Stavern august 2008
Glad og trygg, på jakt etter kunnskap
Fest & følelser Velkommen
Venner & valg Velkommen.
Kapittel 13 Prissetting Forklare hva som menes med kundeverdi
Velkommen til Newtonrommet
BARNEHAGEÅRET 2019/2020  SEPTEMBER HUSK: MERKEDAGER:
Voldsforebyggende opplæring
Utskrift av presentasjonen:

Kantinen - Torsdag 03. Mai 2007 ”Introdusere” Blend til studentene.

Blend Blend selger klær til gutter og jenter som våger å kle seg med stil. Ungdom som er avhengig av sko, elsker klær og vil se bra ut. Ungdom som ikke går av veien for å imponere sine likesinnede. De finner klær og accessories de føler seg vel i hos Blend. Blend`s produkter blir designet og markedsført av forskjellige kjente artister/designere, så det er viktig for oss om hvordan vi vil framstille Blend for våre kunder. Hos blend så er det selgeren som tar initiativet og starten en dialog med kunden. Selgeren skal IKKE være påtrengende men skal hjelpe kunden om det er noe behov for det.

Opplæring i butikken – dag 1. mandag 07.mai etter skolen Lære produktene! Studentene skal ha kunnskaper om produktene de selger/ markedsfører.

Dag 2 Dag 2, blir avtalt med hver enkelte om når det passer for dem å ha opplæring, for de skal ikke ha opplæring i butikken i lag lengre. God service! Kunden har behov for å føle seg trygg og tilpasset i en selgers nærvær.

God service - Kunden får mer enn forventet - Analyserer kundens behov - Hjelpsom - Passe pågående Hva er?

Blend`s Krav På Blend skal ansatte være så tilgjengelige for kunder som mulig, uten å være for pågående.

Dag 3 -også avtalt med hver enkelt. Gjennomføre et salg! Det er viktig at selgerne tar vare på sine kunder, slik at det blir en ”trofast” kunde.

Konklusjon Vi har laget et opplegg for 3 studenter hvor vi skal lære dem å bli fullbyrdige utlærte sommervikarer i Blend. Vi vil sette vekt på god service, fordi vi vet at det er viktig for både bedriften og for kundene.