Espen Udland Adm.direktør/ansvarlig utgiver

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Hvor står vi Hva gjør vi Hvor går vi
Advertisements

Hvordan ser framtiden ut for de som har investert?
Ditt Nye Shoppingsenter På Internett
KONTOER REGNSKAP BUDSJETT BALANSE OG ÅPNINGS BALANSE
Nettprosjekt Kundeservice på nett •Bakgrunn –SiT hadde gamle nettsider med mye og utdatert innhold og funksjonalitet •Formål –Bidra til at.
Velkommen til Fortel.
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
Hva med de som ikke kan eller vil bli "digitale borgere" Petter Bae Brandtzæg SINTEF ACTIVE
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Bruk av streaming og social TV ANFO Knut-Arne.
Kundesenteret – en gullgruve for brukerinnsikt. Bruk kundesenteret for å lage en bedre tjeneste! 1.Kundesenteret kjenner brukerne best, utfordring å formidle.
Norsk Gallup Institutt AS Gallup InterTrack Januar 2000 Skrevet av: Tore Wæthing, Norsk Gallup Institutt AS INTER TRACK  Internett informasjon 
CarWEB Pluss  forhandleren i fokus!  markedets beste løsning for adminsitrasjon av markedsaktiviteter  alltid i forkant av markedet  valgfrihet gjennom.
Synlighet - Bruk av web og sosiale medier
Introduksjon til Bridge By invitation only™. Å velge på egenhånd blant tusentalls investeringstilbud er ikke lett.
1 March, 2004 Kommentar til Forskningsmeldingen NHO’s forskningspolitiske konferanse, 7.april 2005 Per Ola Ulseth Direktør Teknikk, Skanska Norge AS.
29.aug.2011 Klyva. Fra gutterom… TIL GRÜNDERDRØM! • Gjennombruddet: ”Rørlegger Bergen” • MaxResultat.no i des • Skreddersydde nettløsninger og strategier.
Management of the Search Operation
Re næringsforening og Re-Torvet 4.Februar 2014
Resultat Q Pressekonferanse Bergen 5. mai 2004.
Go Mobile AS Mobile Løsninger Utvikling Consulting.
EM HÅNDBALL 05. – 15. desember TV-sponsorene er blitt eksponert 116 ganger, de 10 dagene EM 2002 gikk av stabelen! Dette inkluderer også et fåtall.
Strategi og politikk for utvikling av det digitale fag- og forskningsbibliotek ved egen institusjon av Lars Egeland, Høgskolen i Vestfold Innledning på.
Moderniseringedepartementet Holdninger til IT-sikkerhet TNS Gallup april 2005 Internettavdelingen TNS Gallup.
Gruppeundervisning / Innleveringer Obligatoriske innleveringer: –Leveres til gruppeleder. Innlevering 1: Uke 10 ( ) –Markedsanalyse.
Presentasjon av mulige problemstillinger og mulige metoder
1 Pilotsamling, Oslo november 2009 Formidlingsplan: BIT Reiseliv generelt og Nasjonal Booking spesielt.
Bredbånd og modernisering av offentlig sektor Karasjok 02. november 2004 statssekretær Eirik Lae Solberg 2005.
Hvordan lykkes med et prosjekt?
IN320 Statoil Hjemmekontor Gruppe1 1 Statoil Hjemmekontor -Ett Lite Skritt Videre.
1. Vår høyeste prioritet er å tilfredsstille kunden gjennom tidlige og kontinuerlige leveranser av programvare som har verdi.
Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!. Side 2 Bilforlaget – 30 ÅR!! Bilforlaget AS, etablert 1975, har siden starten spesialisert seg på bilinformasjon.
OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!
Mer effektiv og lønnsom med Mamut Business Software
1: Markedsleie Markedsleie for hybler og leiligheter i Oslo første kvartal 2007.
CarWEB BilNorge Pluss forhandleren i fokus! forhandleren i fokus! eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere.
Internett Bydel Vestre Aker Media- og informasjonshåndteringsseminar
Presentasjon For Informasjonsforum Oslo kommune.
Workshop Wiki/ Blogg Wiki. Hva er en wiki? wiki betyr fort, rask, hurtig, hastig (Hawaii) et personlig publiseringsverktøy gratis, åpent for.
Navn på FIRMa eller produkt HER SNAKKER DERE LITT OM DERE SELV. PKT 1 I LISTEN.
Bedriftsøkonomi Bedrifter kan ikke overleve uten at de skaper verdier for markedet og kundene Verdiene må skapes til lavere kostnader enn konkurrentene.
Å lede i det skapende spenningsfeltet - KS’ policy for god ledelse
[Firmanavn AS] Presentasjon av tjenester. Beskrivelse av selskapet Beskrivelse av tjenester –Regnskap –Lønn –Rådgivning –Inkasso Inkassotjeneste levert.
Ressurs og reguleringer i fisket Sunnmøre og Romsdal Fiskarlags årsmøte 2004, Molde, november 2004 Politisk rådgiver Jorhill Andreassen, Fiskeri-
Dagligbankundersøkelsen 2014
Elektronisk signering av leiekontrakter for studenthybler.
1 Bruk av mobilt medieinnhold 3Q 2006 Knut-Arne Futsæter og Katja Møglestue TNS Gallup
Introduksjon.  ITIL står for Information Technology Infrastructure Library.  Det er mye snakk om ITIL i næringslivet for tiden, og veldig mange bedrifter.
Undersøkelse om bruk av proteinshaker og proteinpulver blant barn og unge Gjennomført november 2015.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Lokalaviser © TNS Oktober 2015 Dokumentasjon om lokalavisas.
Mobilt medieinnhold Q © TNS Forbruker & Media Q Mobilt medieinnhold Q
10 – Foiler Minutter Font PRESENTASJONER.
”Næringsklynge fra Tromsø til Oslo - hvordan er det mulig?” - Erfaringer fra ei havbruksklynge i Nordland Nordområdekonferansen 2007 Bjørn G. Nielsen –
Holdninger til helseforsikring
2D multyplayer på sosiale medier
FORNY - oppsummering FORNY-forum 6. november 2007 Programkoordinator
Salgspresentation.
Roede-kurslederen på Facebook
- og strategier for å ta tjenestene tilbake
(Selskapsnavn) Forretningsplan
Kommunikasjon i helsetjenesten
Bedriftsøkonomi Bedrifter kan ikke overleve uten at de skaper verdier for markedet og kundene Verdiene må skapes til lavere kostnader enn konkurrentene.
NFR eInfrasøknad Tips Gard Thomassen, PhD
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
ATEA.
Velferdsprofitørene Linn Herning For velferdsstaten
Hvis du kunne velge … ville du velge en løsning som kan brukes av alle, uten opplæring, hvor det viktigste kommer først, der det er lett å finne.
Utskrift av presentasjonen:

Espen Udland Adm.direktør/ansvarlig utgiver www.startsiden.no Espen Udland Adm.direktør/ansvarlig utgiver

Kampen om kundene - hva tenker Startsiden.no om framtida? Skal snakke om Kampen om kundene - hva tenker Startsiden.no om framtida?

En suksesshistorie fra virkeligheten ”Begynnelsen er alt” Startsiden En suksesshistorie fra virkeligheten ”Begynnelsen er alt”

Opprinnelig Demokratisk Folkeopplyser Stole på Guide-tjeneste STARTSIDE Ligge på toppen av internett

Kapital Kapital sier om Startsiden: Nøysomme Lønnsomme Halvstuderte røvere Bandylag Nøysomme halvstuderte som lønnsomt røver bandyspillere

Startsiden er: Folkeopplyser (frelser) Kjerringa mot strømmen Til å stole på Konservativ Enkel og rett frem Tjener penger To markeder: Norge og Sverige Brukernes prioriterte startside! i Norge 11 ansatte God økonomi En populær tjeneste En suksess GUIDE-tjeneste

NB: Resultatene er for november og først uke i desember Gallup INTERTRACK Ett månedlig nyhetsbrev fra Norsk Gallups internettavdeling om bruk og tilgang til Internett i Norge NB: Resultatene er for november og først uke i desember November/desember 2002 Nøkkeltall november 2002 2.673.000 personer over 13 år har tilgang til nett. 2.288.000 personer har brukt nett siste 30 dager 1.465.000 personer bruker nettet daglig. 1.223.000 hustander har tilgang til Internett. Annen informasjon Fra 05-02 er befolkningstallene og husstandstallene justert i henhold til SSB. Mer komplett informasjon om privatmarkedet på Internett finnes i rapporten Gallup InterBuss . Antall personer over 13 år = 3.733.000 Antall husstander = 2.049.000 Antall intervju = 3898 Oppdatert av: Dag Andersen, Norsk Gallup Institutt AS 17.12.2002

WebMeasure november 2002

Hva inneholder Startsiden Innhold/design/guider Teknologi Annonser Management Masse brukere - 380.000 unike pr. dag

Hvordan tenker vi Demokratisk Dele kunnskap Bruker Nytte Rett frem Fort inn/fort ut Pop-fri sone Stole på Ligge på toppen av nettet og peke Journalistisk!

Hva hater vi Gråsoner Betalbare treff Undervurdere brukeren www.sol.no

Framtid Holde på de samme verdiene Nytte Brukerfokusert Klart skille redaksjonell/kommersiell flate Rask, enkel, effektiv og elegant Ligge på toppen å peke...

Utfordringer Kreativitet Bredbånd/kostnad Åpent (innhold) Nytte Gode tjenester Samspill Aktørene tjener penger Holdning Stole på informasjonen Oversiktlig Plattform