1 Styret Generalforsamling Årsmøtet Driftansvarlig Komiteer bestående Av medlemmer/ hesteeiere Komité 1Komité 2Komité 3 Komité 4 Komité 5Komité 6Komité.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
EN LITEN JULE HILSEN FRA LAR-NETT NORGE
Advertisements

Velkommen! Til informasjonsmøte Mandag 02.september
Funksjonskart Freidig Fotball Styret
Arbeidsoppgaver for baneansvarlige Ansvarlig årgang G/J 10 Sesong 2012: årgang 2002.
Ringeriksbadet - orientering og status drift
Nesodden Tennisklubb Mandat/ramme for halldriftskomitè (arbeidsgruppe) Mandat, ramme og retningslinjer vil kunne endres og utvides frem til hallen står.
HURRA! Vi skal arrangere friidrettsstevne!
Velkommen til beboermøte i Vallerudtoppen Borettslag 07. Desember 2011
Til alle medlemmer i KNA Varna
Lagledermøte Skognhallen Hainbaill-kafeen 23.mars 2009 kl 20
Kultivering av Gytebekker
Kjelsås Håndball , Kioskinstruks 2013
Velkommen til dommerkurs
Oppsumering Brain Storming Hvordan komme videre?
Hvordan spille Yukigassen snøballkamp
Hva skal et styre gjøre av arbeidsoppgaver?
Planleggingsmøte Tiller Fotball Sesongen mars 2012.
Oslo kommune Arbeidstrening Oslo KF Organisasjonskart Styret Direktør Avdeling Inntak og kurs Avdeling Intern praksis Avdeling Ekstern praksis Administrasjon.
OPPHAVSRETT Ny dag, nye muligheter Gruppe 20 Kari Marie Tøvik Turid Nerbø Ane Julnes Gro-Anita Mundal Elin Marie Hagen.
Diskusjonsforum for utredning om grunnlag for sammenslåing av Veldre Ski, Brumund IF og Brumunddal Ski Felles dokumentasjon fra møter Veldre Sag, 29. november.
Lunner IL Håndball Sesongen divisjon.
Eksempler på arbeidsoppgaver gjennomført på tidligere dugnader samt tips til gjennomføring Eksempel.
Vi startet med å spørre dem: Hva er bra med kaninboys?”
Styret – hjertet i foreningen
Arrangørkurs i friidrett Tilrettelagt for Arrangementshåndbok i friidrett.
Mini- og småbasket arrangement Nora Hindar
Mikro, mini- og småbasket cup
Nesodden Tennisklubb Klubb og hallprosjekt organisering
Visjon: De sorte og hvite, bredde og elite!
ORGANISASJONSPLAN Vedtatt på årsmøtet 14. febr
ORGANISASJONSPLAN Vedtatt på årsmøtet 14. febr
Romolslia Sportsklubb. Stiftet 1975 som Center Ballklubb Skiftet navn til Romolslia Sportsklubb ca 1990 Ca 100 aktive spillere i 8 lag, hovedvekt på medlemmer.
Ny organisasjonsform Foreningen Narvik StudenterSamfunn Foreningen Narvik StudenterSamfunn.
Foreldremøte J04 høst 2014 Agenda for møte Presentasjon av trenerteam
De 222 mest brukte ordene i det norske språket..
Langhus håndball Leder Nestleder Økonomi KassererDugnader/loddUllmax Informasjon Sekretær WEB-ansvarlig Event/arrangement JulecupArrangementEvent SPTKMarkedInnkjøp’matrialforvalter.
1) Nåværende organisering av SJR
Stavanger Turnforening Hvorfor samarbeide med STF i merkevarebyggingen? Stavangers desidert største idrettslag –Pr. dato medlemmer. Disponerer.
Styreseminar.
HK Trøgstad 97 Strategiplan.
EIDET VELFORENING Årsmøte / Generalforsamling Tirsdag 13.mars 2012 kl
Frittstående kurs Vi gjennomfører årsmøtet Robert Olsvik.
Kiosk og arrangement i regi av OI. Hver gruppe må ha min. en ansvarlig for kiosk og arrangement. Så langt det går skal vi samle innkjøpene. Benytt OI skjema.
Dugnad Erfaring med dugnad Jobb i grupper. Spør hverandre og finn ut hvilke oppgaver de fleste har gjort. Finn også ut om det er noe ingen har vært med.
Årsmøte Velforeningen Skaarlia amfi Agenda Valg av møteleder og referent Godkjenning av sakslisten Styrets årsberetning Regnskap 2013 Budsjett.
Litt om oss Vi er en gjeng som brenner for å gi ungdommene våre et variert og utfordrende fritidstilbud. Noen av oss er selv foreldre å noen av oss bruker.
Fellesmøte i Nilsbyen. Praktisk Styremøter etter dette møte Rydding.
Sportslig Aktivitet FD Cup Hammerfest (november) Alder 6-12 år H/S deltar med ca. 150 unger Mega Cup Lakselv (februar) Alder 6-12 år H/S deltar med ca.
Ekstraordinært årsmøte 2016 Onsdag 6. April. Agenda 1.Godkjenne de stemmeberettigete. 2.Godkjenne innkallingen, saklisten og forretningsorden. 3.Velge.
 Blestølen og Omegn Tursti Forening Årsberetning 2015  Blestølen og Omegn Tursti Forening har i 2015 gjennomført flere dugnader.  Nye krakker ble kjøpt.
Velkommen til møte – 7. september 2015 Alle foreldrekontakter og medlemmer av FAU.
4 Organisasjonskart ROS Fotball 2015/2016 Hvem gjør hva i ROS Fotball Styret oktober 2015.
Løvenstad Fotballklubb Organisasjonsplan Årsmøte er klubbens høyeste beslutningsorgan og holdes 1.kvartal hvert år. Mellom årsmøtene ledes klubben av styret,
AKK- Klubbkveld Agenda  Hvem er hvem  Klubbens visjon og mål  Hvor finner jeg informasjon  Nytt fra SU  Skøyter  Viktige arrangement  Klubbens.
ÅRETS TENNISKLUBB 2007 SPONSORKONSEPT 2009 VBTK.
Grupper.
Bilder fra årsmøtet i Fagforbundet avdeling
Leiv Hope, Oddvar Rønnestad
Arrangementansvarlig LYN Fotball
Dialogkonferanse El-buss Bussanlegg AS
Organisasjonsplan Rauma Golfklubb
5.2 Nye retningslinjer.
Arbeidsoppgaver fordelt pr person i styret pr januar 2016
4 Organisasjonskart ROS Fotball Hvem gjør hva i ROS Fotball.
Bergen og Hordaland Turlag
Ekstraordinært årsmøte
Saksliste årsmøte USS
Utenlandsturnering LFH
Brukermedvirkning ved UNN
Utskrift av presentasjonen:

1 Styret Generalforsamling Årsmøtet Driftansvarlig Komiteer bestående Av medlemmer/ hesteeiere Komité 1Komité 2Komité 3 Komité 4 Komité 5Komité 6Komité 7 Komité 8 Komité 9 Dugnads grupper bestående Av alle medlemmer. Sponsor Komité ORGANISASJONSPLAN

2 Komité 1 Trude Hetland Susanne Vinningland Kari Grundvik Liv Merethe Mortensen Sari Tengs Komité 2 Familien Kristoffersen Familien Slettebø Familien Ravn Trude Hetland Komité 3 Hege Moberg Sue Maun Leif Arvid Sleveland Laila Hetland Linda Hope Komité 4 Monica Olsen Aud Turid Jansen Ingrid Eriksen Anita Røros Komité 5 Sigrund Lind Wendy Nomell Mette Aase Komité 6 James Baker Familien Ravn Familien Hovland Komité 7 Janni Svanes Familien Aarstad Komité 8 Familien Aakre Kine Haver Hege Moberg Sue Maun Siri Myklebust Ariell Heimvik Komité 9 Familien Slettebø Familien Oppheim Risa Tina Huseby Anita Kyle Familien Hovland Disse komiteene er ansvarlige for at det som ligger under deres komité blir utført. Det forventes ikke at disse skal utføre det alene, men organisere oppgavene. Sponsor Komité Trine Kristoffersen Anita Røros Lene Røros Siri T Myklebust Alf Aakre

3 Komiteens oppgaver 1.Har ansvar for at det ser bra ut rundt møkkakontaineren og fliskontaineren. I tillegg skal de se til at det ikke står noen fulle trillebårer eller ødelagte trillebårer rundt omkring. 2.Disse har ansvar for å holde vei og parkeringsplass vedlikeholdt. 3.Disse har ansvar for å holde gjerdene rundt ridebanene og paddockene vedlikeholdt og male dem om det skulle være nødvendig. 4.Ansvar for kiosk. 5.Disse har ansvar for rydding og vasking av sekretariat og dommer bod ute og inne. 6.Disse har ansvar for vedlikehold av baner ute samt i ridehuset og spyling av vegger i hallen. 7.Ansvar for hjelmer/utstyr til skolehestene er i orden. 8. Disse har ansvar for Planlegging av Stevner/arrangement. 9. Disse har ansvar for vedlikehold av hindermateriellet: Det vil si at hindermateriellet er systematisk plassert bak ridehallen til en hver tid, og i brukbar stand. Det skal males vist det er nødvendig, trengs det noe nytt hindermateriell skal dette tas opp med styret. Sponsor komité: Skal forsøke å samle inn sponsor midler til prosjekter o.l. etter avtale med styret.