Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Organisasjonsplan Rauma Golfklubb 2016-2017.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Organisasjonsplan Rauma Golfklubb 2016-2017."— Utskrift av presentasjonen:

1 Organisasjonsplan Rauma Golfklubb

2 Klubbens høyeste organ
Årsmøtet Klubbens høyeste organ Revisorer (2) Valgkomite (3 + vara) Styret ( 5 ) Leder + nestleder + 3 styremedlemmer (+ 2 vara) Baneansvarlig på kontrakt Klubb-komite (4) Turnerings-komite (5) Sponsor-komite (4) HC, VTG og Aktivitets-komite (6)

3 Rauma Golfklubb Leder og nestleder Oppgaver
Styrets leder: Koordinere oppgavene i styret og komiteene Arbeidsgiveransvar og personalansvar Ansvar for kontakt med grunneierne / forsvaret og avtaler med disse Ansvar for øvrige kontrakter og avtaler Attestasjons- og anvisningsmyndighet Langtidsbudsjettering m/ investeringsplan Planlegging nye prosjekter Forberede og lede styremøtene Ansvar for at NGF’s lover og regler blir fulgt Representasjon Lede arbeidet med klubbens organisasjonsplan Kontaktpunkt for komitelederne Motivere og engasjere tillitsvalgte og medlemmer Ansvar kommunikasjonsplan Styrets nestleder: Ivareta lederoppgaver ved leders fravær Lede forberedelser til årsmøter og medlemsmøter Utarbeide og ajourføre klubbens mål og strategier (eget dokument) Utarbeide og ajourføre komiteinstrukser Budsjettansvar Søknader diverse støtteordninger, fond osv. Annonser og kunngjøringer NGF-kontakt

4 Rauma Golfklubb Styremedlemmer Oppgaver
Styremedlem 1 (sekretær): Sekretær for styret Referent for styremøter, medlemsmøter og årsmøter Årsmeldingen Styremedlem 2 (kasserer): Økonomi- og regnskapsansvarlig Regnskap Fakturering Forsikringer Lønninger Kontingent Golfkortet Bagtag Medlemsregister og innmeldingsskjema Idrettsregistreringen Styremedlem 3: Styrearbeid Leder av Turneringskomiteen


Laste ned ppt "Organisasjonsplan Rauma Golfklubb 2016-2017."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google