OPPGAVER: Alfabetet : Leksjon 1.9 Store og små bokstaver: 1.10.1.11 http://norskna.portfolio.no/read_container/fc10f39b-b909-4fca-9183-b30c4d906c76.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Hvordan skrive en vitenskapelig artikkel?
Advertisements

Noen tema for samtaler om vennskap (Barnetrinnet)
Hva slags spørsmål skal man stille på hvilke nivåer?
Hvordan etablere nettbutikk med GoOnline Commerce
Nettevett – utvidet versjon
Bokanmeldelser..
Hva skal vi lære? TEMA: Sør Amerika Hvilke hav omgis verdensdelen av
Skriveprosessen Fra tanke til tekst.
GNU Science A Bergartenes kretsløp.
SAMMENSATTE SUBSTANTIV
Dine sterke sider – slik andre ser dem
Effektiv lesing - leseteknikker
Mikrotesting Laura Arlov, Brukskvalitet, Skatteetaten
Skritt 1 er å bli klar over Guds Plan
Dokument med bilde, formatere i Word
Sende e-postmelding videre
Foresattepålogging Du velger Foresatte Foreldremøte Adresse:
Tirsdag time.
Pedagogikk 102 Våren 2008 Arbeidskrav og vurdering.
Fremmedspråk nivå III Språksamarbeid i Bergen vest, med døme frå prosjekt i spansk Angélica Cortés, Maria Brubæk Bua og Gro Egset Halse Gro.
God Jul Du behøver ikke vente til Jul…
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE FOR VG1
Enkel og dobbel konsonant
GOD MORGEN!.
Ver med og blogge på linkesiden Presentert av christian.
Eksamenstips.
Om å skrive om litterære tekster
Velkommen til Aktivitetsskolen Rosenholm 2013
LÆR DEM Å LEDE. LÆR DEM Å LEDE MARIA Det kan virke som om Maria er en rolig innadvendt person. Hun er stille. Hun liker å lytte til Jesus. Hun.
Individuell bevisstgjøring Dine styrker – slik andre ser dem
Klokka.
Subjunksjoner.
Wikipedia Wikipedia er leksikon på Internett. Wikipedia blir utgitt av den ideelle organisasjonen Wikimedia Foundation. Wikipedia har over 18 millioner.
KURSETS INNHOLD Seminar 1 (slutten av mars) Innføring i forlagsarbeid –Presentasjon av Cappelen –Presentasjon av Avdeling for oversatt skjønnlitteratur.
Kapittel 3 oppgave h Sett inn riktig stedsadverb
Sett inn nok på riktig plass.
ERGO FYSIKK 1 Lærebok ● Studiebok ● Elevnettsted ● Lærernettsted.
CLASS FRONTER En begynnerinnføring.
”NORSK RETTSKRIVING 1” Stemt og ustemt konsonant
Hvordan kan foreldre bruke de vangligste funksjonene i Itslearning.com
UKE 2 1.TRINN MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG UKAS MÅL:
GNU Science A Bergartenes kretsløp.
Studieforbundet natur og miljø Studieforbundet natur og miljø Rapportering og Innlogging MineKurs.
Spørsmål og aktiviteter på ulike nivåer
Visste du at de som fremstår som virkelige sterke , i virkeligheten er de mest svake og følsomme? Visste du at de som bruker sin tid på at beskytte andre,
Foreldreskolen del 1 Norskfaget.
Logg deg inn på portalen som du pleier. Velg deretter Bibliotek i venstre kolonne.
UKEPLAN FOR 3. KLASSE UKE mars 2015
VALPRAKS PRAKSISORDNINGEN En gjennomgang av –Opplegget –Frister –Informasjonskilder.
Pedagogikk 102 Våren 2009 Arbeidskrav og vurdering.
Lekseplan for 6.trinn uke januar TIMEPLAN: Økt / dag:MandagTirsdagOnsdagTorsdagFredag ABABABABAB 1.økt: Pals Norsk K & H Mus.Eng.Samfunnsfag.
LESEARBEID Elevene kan bruke disse kortene i selvstendig lesearbeid på skolen. Kortene er delt opp i før, under og etterarbeid. Lærer kan også bruke kortene.
Utarbeidet av Sissel Vestre
Plan for 2.klasse Uke – 26. august. MandagTirsdagOnsdagTorsdagFredag 1Norsk Tegning 2Norsk MatteEngelsk Samfunnsfag 3 MatteMusikk Filmfestival.
PowerPoint……eller ikke ?. En presentasjon er en bildefortelling Nina Johansen.
Plan for 1.klasse Uke november Fylket vårt Rogaland.
Skole/hjem samarbeid 3.trinn. Lekser Tilpasset opplæring (nettsider o.l) To leksepermer – Norsk og matte – Engelsk Husk å levere lekser: – Engelsklekse:
UKE 4 PLAN FOR 1.KLASSE januar. MandagTirsdagOnsdagTorsdagFredag 1 Plan-Norsk Felles- samling 100- dagersfest ! 2 leggings - Norsk Gym 3 dag!Matte.
Uke april Tøffe elever som smaker på ukjente ting! Verdiord for april: Lydighet.
Vurdering for læring i Fysikk 1
Studieteknikk Bison.
Elevrådet presenterer spørsmål om læring
Brøk Regneartene.
Plan for 1.klasse Verdiord: Troverdighet Uke – 15. september.
Foreldremøte 6. trinn 9. September Foreldremøte 6. trinn 9. September 2015.
Spørsmål om læring i klasse på […] skole
Å lese og lære Læreplanen sier at faget skal stimulere elevene til å
Fagartikkel Hvordan arbeide med et kapittel i Fabel. Anne-Grete Fostås
Kommunikasjon Gode samtaler. Kommunikasjon Gode samtaler.
Tittel Bakgrunn Målet med postern Bruk bilete Budskap i feit skrift
Utskrift av presentasjonen:

OPPGAVER: Alfabetet : Leksjon 1.9 Store og små bokstaver: 1.10.1.11 http://norskna.portfolio.no/read_container/fc10f39b-b909-4fca-9183-b30c4d906c76

oppgaver PRESENTASJON ONSDAG 11. APRIL oppgaver PRESENTASJON

Samarbeidsoppgaver ·Alle skal hilse på hverandre i gruppa. Jobb 2 og 3 sammen. Den du hilser på, skal du presentere for de andre gruppene. ·Deretter skal alle gruppene hilse på hverandre. ·Skriv ned så mye som du husker om de andre elevene i IP-gruppa. Du må gjerne lage illustrasjoner til. ·Viss du nå ikke husker nok om en person, gå til ham/henne og skaff deg mer informasjon.

GRUPPE 5 Skriv om deg selv. Presentasjonen leveres til Wenche http://norsk123.cappelendamm.no/c609766/sammendrag/vis.html?tid=666814, kapittel 1 http://pavei.cappelen.no/1/1.html http://norskna.portfolio.no/read_container/fc10f39b-b909-4fca-9183-b30c4d906c76 - Kapittel 1.2 , 1.3 http://praktisknorsk1.cappelendamm.no/c157697/flashoppgavesamling/vis.html?tid=158125&strukt_tid=157697 Kapittel 1.3, 1.4, 1.6, 1.7

GRUPPE 4 ·Skriv kort om deg selv. ·Presentasjonen sendes til Wenche på e-post eller på ITSL. ·http://herborvi1.cappelendamm.no/index.html ·Kapittel 3 og 4 ·http://steinpastein.cappelendamm.no/c39595/flashoppgavesamling/vis.html?tid=57947&strukt_tid=39595 ·Kapittel 1

GRUPPE 3 ·Prøv å skriv 200 ord om deg selv. Presentasjonen sendes til Wenche, enten på e-post eller ITSL. ·http://herborvi2.cappelendamm.no/index.html ·Kapittel 5 og 10

GRUPPE 2 ·Skriv en presentasjon av Sajjad slik som boka framstiller ham. ·Fortsett å fortelle om ham etter at boka er slutt. Fortsett presentasjonen av ham slik du tror den blir. ·Presentasjonen må være på minst 200 ord. ·Presentasjonen sendes til Wenche på e-post eller ITSL.