Statistikk teknologi Januar 2013 SYNLIGHET MULIGHETER.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
vi presenterer SLIDEPLAYER.NO
Advertisements

Markedsføring, rekruttering og lojalitet
TVO media pedagogisk opplegg og tv-produksjon www. Tilopp.no Tink Design webdesign og 3D-animasjoner Digitalhjelp drift og oppdatering av webserver ToRaTeam.
Ungdiabetes Av: Marianne Sparby. Ungdiabetes: ”Alle ungdommer med diabetes skal leve lenge og godt” •Ca 3200 medlemmer (ungdom i alderen 14 – 30 år) •Tett.
Presentasjon av NorSIKT NordFoU – seminar
Fra segment til individuell markedsføring Fra multikanal til Omnikanal
Servicekonferansen 2008 Test av kommunal service KSI-måling ™ KOMMUNAL SERVICE INDEKS™ Sidsel Brath Informasjons- og servicesjef.
Fagpressens digitale tilstand 2013 Undersøkelse høsten 2013 Digital fokus 55% har svart (121 av 219) Redaktører har blitt spurt.
HVORDAN LYKKES MED SOSIALE MEDIER. Pr. midten av juli ,627 millioner brukere i Norge. (stagnasjon de siste mnd.) 74 % i alderssegmentene
Snowball Rjukan 26. oktober 2010 Ove Gjesdal og Stein B Olsen.
Digital markedsføring
Møte for samkjøringsambassadører 5. november 2012.
Norwegian i sosiale medier Fra kampanjeside på Facebook til omdømmebyggende aktiviteter i flere kanaler.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Bruk av streaming og social TV ANFO Knut-Arne.
1 Web og sosiale medier Kvinne på Topp 22. September 2008 Sørmarka.
Presentasjon per januar 2014
Pål Visnes Salgskonsulent
Erfaringer fra implementering av evidensbasert familietilbud Sykehuset Innlandet 05 des.2013.
Omdømme Lillehammer: Er noe forandret siden 2008?
24-timers bytte-service for Norge. Innhold: •Introduksjon •Dekning i Norge •Informasjon vedlagt hver projektor før de blir utsendt fra InFocus •SilverPlus.
Hvordan bruke IKT som kulturbedrift
UTBREDELSETEKNIKKER MEDIER, PUBLISITET, APPLIKASJONER.
IT-konferansen 2013 Mobiltilpassing av UiOs nettsider Even Halvorsen Webseksjonen.
Helsebiblioteket.no Nyttig på nett for hele befolkningen Det 73. norske bibliotekmøte Stavanger, mars 2012 Hege Underdal, konst. redaksjonssjef,
INNHOLD 2 1)Høgskolen i Gjøvik 2)Strategi 3)Mål 4)Avdelinger 5)Satsningsområder.
Kap. 64 Continously Online How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen,
B for bibliotek Bibliotekledermøtet 26. januar 2012.
Tilstandsrapport: Hvem er brukerne og hva trenger de? Bidrar uio.no til å oppnå UiOs strategiske mål?
1 Pilotsamling, Oslo november 2009 Formidlingsplan: BIT Reiseliv generelt og Nasjonal Booking spesielt.
Acebook som strategisk verktøy Andreas Engen Willersrud, KSA Redaksjonsrådet UiT
Den norske innovasjonsmodellen og universitetenes rolle Professor Arne Isaksen, Institutt for arbeidsliv og innovasjon, Handelshøyskolen ved UiA Grimstad,
1. Spørreundersøkelse om seniorer i Hedmark sine boligønsker 2. Folkehelsedata inn i InnlandsGIS Prosjektleder folkehelsestatistikk Sissel Løkra, PhD Hedmark.
2 Internasjonal mobilitet i norsk høyere utdanning Margrete Søvik UMB,
Slik kommuniserer vi fjernvarme Håvard Røste Kommunikasjonsrådgiver Fjernvarmedagene –
Bruk av data fra Skoleporten Grunnskolering - veilederkorpset 6. november 2013 Øyvind Lind Kvanmo.
Miljøutfordringer løst i andre land ? VRI Rogaland Sola 20. januar 2012.
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske pensjons- og livsforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Livsforsikring.
Byggevareindustriens Forening Statistikk eksport / import 2012 – Q3 26. Oktober 2012 Distribusjon: Åpen.
Byggevarestatistikk - import / eksport Pr. 1. kvartal –2014.
Byggevarestatistikk - import / eksport Pr. 1 kvartal 2013.
Kan god kommunikasjon gi økt sykkelbruk?
Snakker de om meg?! Ikke gå glipp av hva folk sier om firmaet ditt i sosiale medier Faggruppen for webkommunikasjon Den norske dataforening 13. februar.
1 Denne undersøkelsen Har økonomiske innstramninger på din arbeidsplass, påvirket pasientene/brukerne?
Statistikk teknologi Januar - April 2013 SYNLIGHET MULIGHETER.
Statistikk teknologi Januar - Mars 2013 SYNLIGHET MULIGHETER.
Statistikk teknologi Januar - Juli 2013 ONLINE OFFLINE.
Statistikk teknologi Januar - Oktober 2013 ONLINE OFFLINE.
Brukerundersøkelse av Trivselsprogrammet Høst 2013 (utdrag)
1.Lærte du noe som gjør deg styrket i din jobb søkeprosess
Jørn Tore Persen Agenda Nøkkeltall Hva er nytt på web i 2009? Hva gjør VisitOSLO for å bygge trafikk til sine sider? Hvorfor annonsere.
Presentasjon av ny visning for fører og ombordpersonale i FIDO.
Overordnet mål og sluttprodukt
Hvordan føre kilder?.
Dagligbankundersøkelsen 2014
Medietall 2014 Lesing av blader og magasiner Lesing av papiraviser
Fellesmøte 26. september 2013 Mobiltilpassing av UiOs nettsider Tomm Eriksen Webseksjonen - USIT.
Innvandring og migrasjon - Nøkkeltall -
Donald + NetCom Av Mira. Bakgrunn Barn er stadig yngre når de introduseres for teknologi – viktig med gode vaner Eget blad rettet mot barn i barnehage.
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
SPRINKLERSTATISTIKKEN FRA BRANNTEKNISK FORENING En bransjeforening for norske produsenter, importører, grossister, installatører, kontrollerende foretak.
Sykkelkommunikasjon – hva gjør vi?
LINK MOBILITY LINK Mobility er den største tilbyderen av verdiøkende mobile tjenester i det nordiske markedet. LINK Mobility leverer komplette løsninger.
Bibelselskapet Digitale ressurser.
Åpen dag 2017 Evaluering.
أعداد القاضي / حاتم جعفر رئيس المكتب الفني بمركز المعلومات القضائي
Transmisjonsnett i Tyskland
Norges raskest voksende økonomisystem
Velkommen til forelesersamling BI Stavanger 16. januar 2013
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
Nordisk samarbeid om klauvhelse
Utskrift av presentasjonen:

Statistikk teknologi Januar 2013 SYNLIGHET MULIGHETER

januar 2013 vs januar Besøk Unike besøkende Sidevisninger Topp 5 land 2013:Topp 5 land 2102: 1. Norge Norge Tyskland Tyskland Danmark Danmark UK UK Sverige Sverige 841 Trafikk fra mobile enheter: Januar 2013: 26% Januar 2012: 15% Trafikkilder: Søkemotorer60%64% Henvisningstrafikk20%21% Direkte trafikk20%15%

Facebook og Youtube Facebook Fans av sidene våre (likes) per :7 421 Fans av sidene våre (likes) per :9 231 Vekst= 24% You tube: Antall visninger per Antall visninger per Vekst= 2% Lillehammer App: Antall nedlastinger per Antall nedlastinger per Vekst= 5%