Trivselsleder AS © 2011 Brukerundersøkelse aV Trivselsprogrammet mars 2011 (utdrag)

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
I.
Advertisements

Samhandling.
Noen tema for samtaler om vennskap (Barnetrinnet)
HVORFOR VELGER ELEVEN Å DELTA NÅ?
”Trivselsleder TL” bygger på modeller fra Lørenskog og Bergen
Trivselsleder AS © 2011 Brukerundersøkelse aV Trivselsprogrammet Høst 2012 (Utdrag)
Trivselsledere legger til rette for lek
Norsk Ledelsesbarometer 2013 Presentasjon Ledernekonferansen Lederne Stein Stugu 14/
Språk, Lesing og Læring Oppfølging av SLL-planen
Brukerundersøkelse aV Nov 2012 (utvalg) Nov 2012 (utvalg)
Bruker- og medarbeiderundersøkelser 2012 – Tilnærming, hovedkonklusjoner og resultater KONGSVINGER KOMMUNE.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - praktisk bistand Bydel Sagene.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie Bydel Vestre.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – praktisk bistand fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - praktisk bistand Bydel Grorud.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – praktisk bistand fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – hjemmesykepleie fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - praktisk bistand Leverandør.
Elevundersøkelsen 2008 Resultater Sauda Vidaregåande skule.
Trivselsledere legger til rette for lek
Drammensskolen ønsker foresatte velkommen inn i FRONTER
SFO I hvor stor grad er du fornøyd med : trivselen til barnet ditt? 4,8 tryggheten til barnet ditt? 4,7 4,64,7 personalets omsorg.
Trinn 3 Bruke vurdering for læring for å fremme elevenes skriveutvikling.
Brattås skole Brattås skole ligger på Nøtterøy. Brattås skole ble bygget i Skolen er en 1-7 skole med 180 elever fordelt på åtte klasser. Skolen.
4. – 7. trinn 1.
Undersøkelse om undervisningsmateriell for psykisk helse
Brukerundersøkelse av Trivselsprogrammet Høst 2013 (utdrag)
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – praktisk bistand fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – praktisk bistand fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – praktisk bistand fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – praktisk bistand fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - praktisk bistand Leverandør.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - praktisk bistand Leverandør.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – praktisk bistand fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie fra kommunal.
ZIPPYS VENNER Et program fra Organisasjonen Voksne for Barn.
-ikke bare for zippylæreren…
Medlemsundersøkelse for NAFO
Kvalitative og kvantitative metoder
Innowalk Brukerundersøkelse 2009.
BPA | Borgerstyrt Personlig Assistanse. » Hvor finner jeg BPA? » Under fanen tjenester ligger BPA.
Hvilke familietilbud trenger de yngste
Brukerundersøkelse for Etat for byggesak og private planer
SPØRREUNDERSØKELSE JENTER BAKGRUNN FOR UNDERSØKELSEN: ØNSKE Å INNVOLVERE FORELDRE MULIGHET FOR AT TRENERE KAN FÅ MER SYSTEMATISK TILBAKEMELDING.
FOKUS PÅ TRAUMER Forståelse og behandling av PTSD og komplekse traumer.
Trivselsundersøkelse 2014 Brukerundersøkelse høst 2014 (utdrag) Skoler som ble kontaktet Alle 882 trivselsskolene som var aktive høsten Besvart av.
Brukerundersøkelsen 2011 Bergen. NAV, Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne i Hordaland.
«Fra planer til gode mål og tiltak»
Drop-In metoden i skolen
HVA SIER UNGDOM MELLOM 14 OG 18 ÅR OM FREMTIDIG KOMMUNE? KOMMUNEREFORMEN.
Forklaringsprinsipper, positivisme og falsifisering
Resultater pasienttilfredshet Habilitering Barn og Unge Habilitering Barn og Unge - oppdatert pr
Brukerundersøkelse i barnehage Rælingen kommune Februar-mars 2016 Overordnet rapport for Petrine barnehage.
BRUKERUNDERSØKELSE I BARNEHAGEN INFORMASJON TIL STYRERE DATAINNSAMLING I denne presentasjonen finner du viktig informasjon om hvordan du kan bidra til.
FAU møte Informasjon fra rektor og sosiallærere.
Kvifor ynskjer me dette?
Kvalitative og kvantitative metoder
Informasjon til FAU
Elevundersøkelsen 2016 Færder vgs
Nye regler om skolemiljø og mobbing
Stress Hva betyr det å være stresset? Hva gjør deg stresset?
Brukerundersøkelsen 2018 Har du deltatt?
Bruker- og pårørendeundersøkelsen 2018
Velkommen Agenda: Forarbeid til Kvalitetsoppfølging 8.november 2018
Utskrift av presentasjonen:

Trivselsleder AS © 2011 Brukerundersøkelse aV Trivselsprogrammet mars 2011 (utdrag)

Trivselsleder AS © Om undersøkelsen: Skoler som ble kontaktet (mars 2011): Alle medlemsskoler som hadde benyttet Trivselsprogrammet mer enn 3/4-dels år. Vi fikk 88 svar fra TL-ansvarlige* på 153 skoler. PS: Per august 2011 har over 550 skoler i Norge startet med Trivselsprogrammet i sine skolegårder. Metode: Undersøkelsen er nettbasert og anonym. Spørsmål og svaralternativer er utformet av Trivselsprogrammet. Uavhengig og ekstern datainnsamling er foretatt av: *TL-ansvarlig = skolens (voksne) leder av programmet.

Trivselsleder AS © 2011 Type skole 3

Trivselsleder AS © Hvor mange elever går det på din skole?

Trivselsleder AS © 2011 Med utgangspunkt i hvordan situasjonen var på din skole før Trivselsprogrammet: 5...hvordan opplever du at det generelle aktivitetsninvået i friminuttet er i dag?

Trivselsleder AS © Med utgangspunkt i hvordan situasjonen var på din skole før Trivselsprogrammet:...hvordan opplever du at omfanget av TILGJENGELIG LEKEUTSTYR i skolegården er i dag?

Trivselsleder AS © 2011 Med utgangspunkt i hvordan situasjonen var på din skole før Trivselsprogrammet: 7...hvordan opplever du at ALDERSBLANDINGEN I LEK er i dag?

Trivselsleder AS © Med utgangspunkt i hvordan situasjonen var på din skole før Trivselsprogrammet:...hvordan opplever du at det generelle KONFLIKTNIVÅET MELLOM ELEVENE er i dag?

Trivselsleder AS © 2011 I hvilken grad opplever du at nominasjonsprosessen får frem vennlige og respektfulle Trivselsledere? 9

Trivselsleder AS © Hvordan opplever du trivselsledernes motivasjon til å utføre sine oppgaver?

Trivselsleder AS © 2011 Hvor viktig oppfatter du at kulturkortet er for trivselsledernes motivasjon? 11

Trivselsleder AS © I hvilken grad føler du at programinformasjonen (til ansatte, elever og foresatte) er forståelig og tilgjengelig?

Trivselsleder AS © 2011 Hvordan vurderer du nytten av lekekurs for Trivselslederne? 13

Trivselsleder AS © Hvordan bedømmer du programmet totalt sett, slik det fungerer på din skole?

Trivselsleder AS © 2011 Hvis jeg skal bedømme de foresattes tilbakemeldinger på programmet, synes jeg de stort sett er: 15

Trivselsleder AS © 2011