Kundetilfredshetsmåling

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Velkommen til TQM Partners vinterseminar tirsdag 23. mars 2009
Advertisements

Brukerforum tirsdag 12. nov. 2013
Verveaksjon mars starter verveaksjonen i morgenrushet på Oslo S • Øke medlemstallet med 1% årlig • 8. – 24. mars ekstra innsats • Filmsnutter.
Agenda ( ?) Generelt om konsernstrukturer Nyttig å vite
I.
Barnevernkonferansen 2013 Union Hotell Geiranger 18
Masteroppgave Masteroppgave i helsevitenskap UIS nov 2012
PROSJEKTET OM KOKO OG FLYPLASSEN SOLSTRÅLEN
Sveinung Farestveit, Uni Micro AS og Bjørn Davidsen, Uni Pluss AS
Erfaringer fra internasjonal utveksling
Vi skal innfri eller overgå våre kunders forventninger
Laget av Embret Lund 1BAA. Hovedlærer når vi lærte det praktiske av ‘’gamle metoder’’ og var flink i det han viste oss. Det syntes også godt at han hadde.
#ksindeks Header: Relation 1 Internal/Identier/File name
NYTT!!!! Presentasjon Vedlikeholdsmodul (skisse) + Litt info ang prosjektstyring TQM Enterprise Vinterseminar mars 2010.
Daglig leder program Samling 2, sept. Hensikt.
Etter jobb på fredag var jeg ganske trøtt…
Erstatning for ActiveX?
Status TQM Partner AS Kundetilfredshet Nye kunder i 2011
Veien videre med DocuLive
Hvordan sikre erfaringsutveksling mellom kursdeltakerne?
Brukerutvalg TQM brukerforum
Helseforum – 27. Januar 2004 Allan Andreassen Februar 2004.
Prosjektstatus. Fremdrift til nå  Forrige brukerforum la vi frem følgende plan:  15 mars – Fase 1 – alle hovedmoduler  15 april- Fase 2 med Aktiviteter.
E-læringskurs i blodtransfusjon - erfaringer
Vi var på et kurs i Sverige i hele klassen vår i uke 3, det var Mora videregående skole. Skolen var stor med mange elever, SVERIGE.
Terje Hjerpbakk Oppgave 2 Vår ING. Problemstilling  Designe en database og lage et program som gjør det mulig å lage fleksible spesifikasjoner/rapporter.
Trivselsleder AS © 2011 Brukerundersøkelse aV Trivselsprogrammet Høst 2012 (Utdrag)
Oslo universitetssykehus består av de tidligere helseforetakene Aker universitetssykehus, Rikshospitalet (inkl. Radiumhospitalet)
Midtveismøtet 16/1-2010Rekruttering, klubb og medlemsutvikling Skedsmokorset 17. januar 2010 Hei Rotaryvenner, Takk for hyggelig møte i går med interessante.
Foreldresamarbeid Kan vi gjøre det enda bedre ?
Innovasjonsarbeidet - hvor langt har vi kommet? Sigrun Vågeng 8. september 2010.
Kvalitetsindikatorer (KPI’er, måleparametre)
Pedagogikk 102 Våren 2008 Arbeidskrav og vurdering.
Observasjon ?.
KARIUS OG BAKTUS PÅ PIRATEN
Brukerundersøkelse aV Nov 2012 (utvalg) Nov 2012 (utvalg)
© SYSTEM- OG DRIFTSSEKSJONEN, USIT UNIVERSITETET I OSLO Del-prosjekt BAS.
Kompetanseplan bydel Frogner
Økonomiforum 2. september 2011 Oppsummering og evaluering Tema for høsten 2011.
Gruppen  Medlemmer av Timelords  Espen Berget  Jonas Kvalheim.
Felles anskaffelse av LMS
Presentasjon Ny versjonsnummerering og metode for support TQM Enterprise Vinterseminar mars 2010.
TQM Partner AS Brukerforum November 2013 Status TQM Partner Vi skal innfri eller overgå våre kunders forventninger (Kvalitetspolitikk)
Veivalg mot 2018 Marked Teknisk Kundens retning.
Referansegruppe TQM brukerforum Referansegruppens medlemmer Maks 15 medlemmer – Små og store virksomheter – Offentlig og privat – Medlemmer.
Hverdagen for Ruth og Sissel.
Trondheim 23.august 2007 Å kunne velge å bo hjemme lengst mulig – en sentral verdi for de fleste.
morild.org en interaktiv nettjeneste i ti år Mer enn 1000 spørsmål
TrønderEnergi Kraft AS
KLIKK SAMLIV Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Mars 2009.
KLIKK FRILUFT Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Januar 2009.
Smarison AS. Smarison AS er et hotell med aksjekapital på som oppnår kravet til å starte et aksjeselskap. Samarbeider med Radisson Blue hoteller.
1 Hvordan lage websider Med Interkodex AS. 2 Innledende Å lage profesjonelle webløsninger kan gjøres veldig enkelt og rimelig. Du trenger ikke kunne webdesign.
Velkommen til foreldremøte. SAMU og valg  Samarbeidsutvalget oppgaver er å holde juleverksted, felles tur og blir forelagt dokumenter som årsplan og.
Livets tog.
LISBET BERGEN KUL på Kringlebotn
Transportvedtekt oppdateres:
ETABLERING AV LOKALT SN-FORUM/GRUPPE. Tekna – Teknisk-naturvitenskapelig forening Mål for første møte Bli enig om: Å sammen ta initiativ til lokal SN-forum.
Trivselsundersøkelse - 08 Trivselsundersøkelse utført 8. desember leverte For alle utsagnene betyr score 1 at personen er totalt uenig og score.
Eksperter i team Erfaringsbasert emne i tverrfaglig samarbeid
Stavanger – , Haugesund – , Hjemmeside : Epost : HVA Treningsleir i kreativitet og nytenkning.
Og.
Rapportering til Lånekassen Fagskoler 30. og 31. januar 2013
Webinar – eWorker og eMeetings
SINTEF Raufoss Manufacturing AS
Utvikling av rettslige beslutningssystemer, oversikt over emnet og presentasjon av ”Fra lovtekst til programkode” Utvikling av rettslige beslutningssystemer,
KOMMENTARER TIL “Strategi til besvær i balansert målstyring. En longitudinell studie” Petter Øgland, Department of Informatics, University of Oslo NEON,
Sakprosa (NOR ) Hva bør vi lære av evalueringen?
Kap. 23 – Software Engineering How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen,
IST Barnehage – Brukerutvalg Åpent for alle
Utskrift av presentasjonen:

Kundetilfredshetsmåling

Høsten 2011 Vurdering av Brukerforumet generelt

Våren 2012 Vurdering av Brukerforumet generelt

Kommentarer: Kunne være bedre lufting av rommet under brukerforum. Ble noe "tett"...... Radisson er bedre.. Hyggelig forum. Interessant og relevant. Ikke bra brukerforum, det har vært bedre før. Tema og utbytte ikke bra. Ønsker at neste brukerforum legger opp til litt mer praktisk arbeid tilsvarende dag 1 på forrige brukermøte. Ha med presentasjoner/erfaringer fra kundene. Det har vært bedre før, så jeg forsøker gjerne igjen

Høsten 2011 Vurdering av TQM Partners leveranser

Våren 2012 Vurdering av TQM Partners leveranser

Kommentarer: Det viktigeste for TQM må være å få lagt over til Java, før evt. nyutvikling av nye moduler. Jeg kunne også ha tenkt meg å sett en oversikt over hvordan dere ligger an i forhold til forbedringsønsker. Har dere mange, hvor mange kaster dere og hvor mange legger dere til fremtidige oppgaver. Det vil bli satt stor pris på at dere, som dere sa på turen, ønsker å fokusere mer på utvikling av eksisterende moduler snarere enn å utvikle nye. Less is more! Nyhetsbrev når nye versjoner slippes, med hva som er rettet og nyheter.

OPPETID PÅ SERVER

januar – 25. oktober mellom 08.00 og16.00: Våre målinger viser Ca. oppetid på server fra januar – 25. oktober mellom 08.00 og16.00: 99,4% Ca oppetid på server fra januar – 25. oktober hele døgnet: 98,8%

Observerte uregelmessigheter

NYE KUNDER

Nye kunder i 2012 BBLS kommunene Bergen kommune, Byggvedlikehold Bundebygg AS Curato Røntgen AS DHL Express Future Subsea AS Gourmetcompagniet AS

Nye kunder i 2012 Høgskolen i Oslo og Akerhus (HiOA) IMS Industri og Montasjeservice Nordasfalt AS Norlandia Childcare Sørlandets Rehabiliteringssenter Tm Norway AS VEAS Vestfjorden Avløpsselskap Well Innovation Holding AS

I tillegg flere spennende prospekter og prosjekter Høyteknologisk virksomhet Industri Omsorg