Kundetilfredshetsmåling
Høsten 2011 Vurdering av Brukerforumet generelt
Våren 2012 Vurdering av Brukerforumet generelt
Kommentarer: Kunne være bedre lufting av rommet under brukerforum. Ble noe "tett"...... Radisson er bedre.. Hyggelig forum. Interessant og relevant. Ikke bra brukerforum, det har vært bedre før. Tema og utbytte ikke bra. Ønsker at neste brukerforum legger opp til litt mer praktisk arbeid tilsvarende dag 1 på forrige brukermøte. Ha med presentasjoner/erfaringer fra kundene. Det har vært bedre før, så jeg forsøker gjerne igjen
Høsten 2011 Vurdering av TQM Partners leveranser
Våren 2012 Vurdering av TQM Partners leveranser
Kommentarer: Det viktigeste for TQM må være å få lagt over til Java, før evt. nyutvikling av nye moduler. Jeg kunne også ha tenkt meg å sett en oversikt over hvordan dere ligger an i forhold til forbedringsønsker. Har dere mange, hvor mange kaster dere og hvor mange legger dere til fremtidige oppgaver. Det vil bli satt stor pris på at dere, som dere sa på turen, ønsker å fokusere mer på utvikling av eksisterende moduler snarere enn å utvikle nye. Less is more! Nyhetsbrev når nye versjoner slippes, med hva som er rettet og nyheter.
OPPETID PÅ SERVER
januar – 25. oktober mellom 08.00 og16.00: Våre målinger viser Ca. oppetid på server fra januar – 25. oktober mellom 08.00 og16.00: 99,4% Ca oppetid på server fra januar – 25. oktober hele døgnet: 98,8%
Observerte uregelmessigheter
NYE KUNDER
Nye kunder i 2012 BBLS kommunene Bergen kommune, Byggvedlikehold Bundebygg AS Curato Røntgen AS DHL Express Future Subsea AS Gourmetcompagniet AS
Nye kunder i 2012 Høgskolen i Oslo og Akerhus (HiOA) IMS Industri og Montasjeservice Nordasfalt AS Norlandia Childcare Sørlandets Rehabiliteringssenter Tm Norway AS VEAS Vestfjorden Avløpsselskap Well Innovation Holding AS
I tillegg flere spennende prospekter og prosjekter Høyteknologisk virksomhet Industri Omsorg