Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Vi skal innfri eller overgå våre kunders forventninger

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Vi skal innfri eller overgå våre kunders forventninger"— Utskrift av presentasjonen:

1 Vi skal innfri eller overgå våre kunders forventninger
TQM Partner AS Vi skal innfri eller overgå våre kunders forventninger (Kvalitetspolitikk) Mai 2014 Status TQM Partner

2 Status TQM Partner Antall kunder Økonomi Oppetid / hendelser
Kundetilfredshetsmåling fra samling høsten 2013

3 Nye kunder i 2013 Mål 2013 40 nye kunder Resultat 40 
Aberia Healthcare AS-Nokg Proweld Bergen og Omland Havnevesen RESTRACK AS Brevini Norge AS Retur AS BundeEiendom RTS AS DIHVA IKS Scanship AS DSG Systems AS Sign Consult Norway AS Ekornes ASA Ulefos Jernværk KS Halsnøy Dokk AS Umicore Norway AS Heidenreich AS Uni Miljø, SAM Marin International Drilling Solutions Vard Offshore Brevik AS Kunnskapsparken Nord AS Vb Agilis AS Maxeta AS Vedal AS Miros AS Viken Skog SA NIVA Norsk institutt for vannforskning Vingmed AS Norsk Gjenvinning Norge AS Water Mist Engineering AS NorTic AS Wergeland Bedriftsutvikling AS Palfinger Dreggen AS West Dykkerservice AS Protan AS Larvik Kommune Mål 2013 40 nye kunder Resultat 40 

4 Nye kunder hittil i 2014 Mål 2014 40 nye kunder Hittil 13

5 Økonomi 2013 Omsetning; Ca 11,3 MNOK
Øker fra 9,5 MNOK i 2012 Driftsresultat før skatt; Ca 2,7 MNOK Øker fra ca 1,4 MNOK i 2012

6 Status TQM Partner NÅ 193 juridiske kontrakter, mange av dem konsernavtaler. Finansierer support, videreutvikling og fjerndrift

7 Status TQM Partner Oppetid / Hendelser (siden høsten 2013)
Oppetid fjerndriftserver (08 – 16) Tilnærmet 100% PS! Brukeropplevd nedetid kan skyldes lokale forhold Konverteringsprosjektet Overskridelser på estimat og tid

8 Kundetilfredshetsmåling høsten 2013

9 Kundetilfredshetsmåling høsten 2013

10 Kundetilfredshetsmåling høsten 2013

11 Kundetilfredshetsmåling høsten 2013

12 Kundetilfredshetsmåling høsten 2013

13 Kundetilfredshetsmåling høsten 2013

14 Kundetilfredshetsmåling høsten 2013
Fortsett det gode arbeidet! :-) 2 Tror det vil være lurt i fra dere at dere kommer til Nord Norge å holder kurs her oppe. Det er mange som ikke har vert på kurs på mange år. Et kurs i modulen dokumentstyring tror jeg det er et stort behov for her opp :) 3 Forsett som dere gjør - meget bra !! 4 Plassere alle med PC bakerst (eller forbud). Svært forstyrrende da enkelte har "kontortid" hele dagen! 5 Han fra Flytoget var veldig inspirerende og god foredragsholder. Takk for fint kurs. 6 Stå på. Ny bruker og er fornøyd med det Dere leverer :-) 7 Altfor fort, lite tid til å kunne forstå. Det var ikke på "nybegynneres nivå".. 8 Jeg foretrekker kurs dagen før brukerforum og at det starter ved lunsjtider. Enklere å rekke frem i tide. 9 Se min forrige kommentar. 10 Ha en fin dag :-) 11 Dere bør sende ut oftere Nyhetsbrev om status angående "TQM ny plattform" til den er på plass. Fint å vise Ledelsen vår om hva som skjer med endringer av systemet. 12 Så langt fungerer det bra for oss og venter spent på ny plattform. 13 Regi av dag en på strammes noe opp. 14 Bra foredragsholdere, spes. Flytoget. 15 Masse inspirasjon fra seminaret som helhet. 16 Innhold på kurs må sendes ut sammen med program og påmelding slik at vi bedre kan vurdere deltakelse. 17 Litt mer om flere moduler;)

15 Kundetilfredshetsmåling høsten 2013

16 Kundetilfredshetsmåling høsten 2013
Takk for bidraget til vår forbedringsprosess! Og lykke til videre


Laste ned ppt "Vi skal innfri eller overgå våre kunders forventninger"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google