Når virker 1:1 kommunikasjon? Miriam Gade Nicolaisen

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Hvordan utvikle og gjøre kandidater og parti kjent? - å drive kampanje.
Advertisements

Ledelsesinformasjonsystem
Universell utforming Kirsten Ribu HiO Evaluering av datasystemer Analyse av systemegenskaper Kirsten Ribu
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Det er ganske underlig med disse sentrale salmene. Selv om du ikke er religiøs burde du lese dette.
Nytte og relevans av IT-studiene: Nyansattes erfaringer 30. november 2012 Tormod Fjeldberg.
Men hva mener de som har klart det? Børge Haugset (NTNU&SINTEF)
And Together. Free your energies Bodil Rabben 16.november 2010 Modne og modige kunder og leverandører.
Når ble pragmatisk slukt av Smidig ? Joachim Haagen Skeie, Smidig 2011.
Hva har Karl Marx, Henry Ford og Smidig til felles?
1 Information search for the research protocol in IIC/IID Medical Library, 2013.
Å skrive for nettet Anne Bjørklund Leikny Øgrim. Bjørklund og Øgrim, Å skrive for nettet, mai 2007 TIMSIS Teacher In-service Traning Material Concerning.
Av Donald Norman. Normans hovedanliggende: Information appliances An appliance specializing in information: knowledge, facts, graphics, images, video,
Skriverammer FORSLAG TIL SKRIVERAMME ENGLISH AS A WORLD LANGUAGE
RM – Online Thon Hotels Director of Revenue Management - Jorunn Svidal
*BEST Coaching Strategi – Organisasjonsutvikling – Executive Search - Coaching 1.
Project Fusion The power of combining resources. L y s b i l d e u t f o r m i n g : ” M / L O G O ” // V e l g b l a n t m a n g e l y s b i l d e o.
Damasio om rasjonelle valg og somatiske markører
1 Måling: Metoder Nivåer Validering Churchill kap. 9 Troye & Grønhaug kap. 5 Reve: Validitet i økonomisk administrativ forskning Litteratur:
Planning and controlling a project Content: Results from Reflection for action The project settings and objectives Project Management Project Planning.
E-læring som kunnskapsorganisering
A PROJECT WEEK 45: INTRO+ RESEARCH AND PLANNING WEEK 46: RESEARCH AND WIKI WRITING WEEK 47: NO ENGLISH WEEK 48: FINISHING TOUCHES WEEK 49: ORAL PRESENTATIONS.
Økonomiske utsikter - med lavere oljepris
Johan From Professor Handelshøyskolen BI
Building the One to One Enterprise - Personalizing products for developing customer communities’ Relationships between customer loyalty and interactive.
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
Mobilitet og organisatorisk endring Tom Erik Julsrud *Telenor Research & Development/University of Trondheim
Misjon – å krysse grenser
The Lindorff European Credit Outlook 2015
Primary French Presentation 10 Colours L.I. C’est de quelle couleur?
Forelesning 1 Hva er historie?. Om historien som fag og historien som forestillingsverden.
Rikard Wærø Create Innovation Åpen Innovasjon. Agenda Beskrivelse Konsekvenser Tiltak.
Markedsføring – nødvendig kompetanse for bibliotekarer? Forum for økonomibibliotekarer av Arve Pettersen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN DO NOT ALTER SLIDE MASTERS – THIS IS A TNS APPROVED TEMPLATE.
Sjekk bibelen. Joh Men da det alt var midt i høytiden, gikk Jesus opp i templet og lærte. Judeerne undret seg og sa: Hvor har han skriftkunnskapen.
Digital læring for publikum og bibliotekansatte
Radio listening in Norway
Find Fraud B4 it Finds You!
Oppfriskning av engelskferdigheter
Type: Preken Emne: Bønn for unådde Tekst: Joh Sanger før:
Kapittel 8: Merkeevalueringer
Digital bestillingsprosess for Armering, direkte fra modell
Title: «How to use different tools and/or machines in the workshop»
SmartSwap.
Viktoria Stensrud / Nasjonalparken Næringshage
The Norwegian Hydrografic Pilot
Eksempel fra Nevrologisk avdeling
Relevant questions for the Reference Group
Using nursery rhymes and songs
Brukermedvirkning i praksis – bruk av FIT
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
The Scoutmaster guides the boy in the spirit of another brother.
Welcome to an ALLIN (ALLEMED) workshop!
Godt grep – presentasjon
Design driven Innovation Programme (DIP)
Står kolonialen igjen på perrongen?
Misjon – å krysse grenser
Program: 0800 – 0810 Arild Disruptive Innovation i Kundereisen 0810 – 0820 Håvard Best of marketing 0820 – 0830 Rune Kreativitet virker 0830 – 0840.
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Fra 0 til 100 Km/t på 2,4 sekunder
Hca revisjon & rådgivning
MEDLEMSKAP OG KLUBBUTVIKLING
Dynamisk DNS registrering for Windows 10
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Course PEF3006 Process Control Fall 2018 Split-range control
Course PEF3006 Process Control Fall 2017 Split-range control
Semester survey 2018 Mariana Hatzianastasiou, Amit Chitra Knutepunktet
ALL vectors have two components (x and y)
How to evaluate effects of inspections on the quality of care?
Utskrift av presentasjonen:

Når virker 1:1 kommunikasjon? Miriam Gade Nicolaisen

Mange ulike mål med 1:1 kommunikasjon: Økt lojalitet ROI Besøksvekst på hjemmesiden Mangedobling av antall leads Redusere mediebudsjettet 100% målbarhet på alle tiltak Abonnementsmodell kan fungerer godt fordi: Kan ha løpende dialog med kundene og bygge relasjon Konsistent leveranse til kunden pluss Men krever også mer av bedriften som må passe på at de fortsetter å levere verdi til kunden Større sannsynelighet for løpenende inntekter Transaksjonsbasert modell Snakker sjelden med kunden Man produserer et nytt produkt selger til kunden, neste gang man er i kontakt er fordi man skal nå sine egne budsjetter

Når virker 1:1 kommunikasjon? Vis at du kjenner kunden Lytt til kunden og juster Nå gjennom digitalt støy Fokus på hele kunde-opplevelsen

Vis at du kjenner kunden Velg riktig målgruppe Suksessfaktorer for effekt på 1:1 kommunikasjon Tilbudet Index3 Tidspunktet Index2 Kreativ løsning Index1,35 Riktig målgruppe Index6

Lytt til kundene og tilpass! De som er gode på kundeopplevelser kopierer ikke bare strategien år etter år, men lytter til kundene og tilpasser kommunikasjonen Bruk tilbakemeldingene fra de misfornøyde kundene Innhent tilbakemeldinger fra kundene, respons, adferdsdata. Ikke bare kopier strategien fra i fjor, men tilpass kommunikasjonen til kunden Test Vil gi nyttig erfaringsgrunnlag som man kan jobbe videre med

Nå gjennom digitalt støy Relevans Timing Frekvens MesterGronn Knalltilbud på 20 stk herlige tulipaner. Nå kun 75,- før fra 150,-   Oppgi kode: 6015009 NB! Gjelder kun tirsdag - torsdag uke 9 ved kjøp i butikk, så langt lageret rekker. Les om tulipaner her: http://bit.ly/tulipaner3 Utmelding? Send MESTER STOPP til 2290 Digital disruption will connect businesses and consumers in new ways, and the winning companies will be the ones that scale the ability to transact with the individual. Den digitale hverdagen vil påvirke måte vi kommuniserer på 1:1 I alle fall påvirke hvordan vi kommuniserer Pepper and Rogers group

Fokuser på hele kundereisen «Companies focused on providing a superior experience across customer journeys realized a 10-to-15 percent increase in revenue and a 20 percent increase in customer satisfaction» Kilde:McKinsey Fokuser på å ha den riktige samtalen med kunden når og hvor kunden ønsker Kunden forventer at du kjenner de igjen og at du belønner de for å være lojale. As a result, one of the biggest challenges that brands and businesses face is being prepared to have that right conversation with customers when and how customers choose to have it. Customers expect you to recognize them and to reward them for the business they do with you. And they expect that their experience with you will be seamless across all channels. Ultimately, it comes down to data. Viktig å bryte ned organisatoriske barrierer, 1 bør ha ansvaret for hele kundeopplevelsen. Vanskelig å få til dette hvis ikke et område har mandatet 72 percent of consumers prefer selfservice over speaking on the phone and 91 percent of customers would use self-service if it were available» Kilde: IBM Retail Research Personaliser 1:1 kommunikasjonen på nettsiden Gi kunden hjelp Beslutningsstøtte